Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Foxmagon, 5.6.2006 13:43:
OT, mut mä voin tulla kylvämään hiuksiani niitä haluaville, metrihintaan!
[/q]
OT part 2. Vinkkinä muillekin runsashiuksisille, joilla sattuu maton pinta olemaan polypropeenia. (Esim Ikean ihanat matot...) Sen hiuskuorrutuksen saa näppärästi juuriharjalla pois
[q]Remotion, 5.6.2006 13:27:
---
Annakins, 5.6.2006 13:05:
Mulla on ongelma: en voi sietää toisten ihmisten hiuksia. Nyt mun (muutenkin sangen idiootilla) kämppiksellä tuntuu olevan joku v*tun hiustenlähtöaika, jonka seurauksena esim. kylppäri on jatkuvasti mustien, lyhyiden hiuksien saastuttama. Miten a) kerron ko. puupäälle, että en pidä siitä, että hänen hiuksiaan on ympäri kämppää tai b) saan aikaiseksi tilanteen, jossa hiuksia ei ole ympäriinsä (muuten kuin hiipimällä huoneeseensa yöllä ja ajamalla tukan pois)?
Oletan, että hiusäklötykseni johtuu siitä, että omia, vaaleita hiuksiani ei näy koskaan missään.
---
hanki häiriintyneisyyteesi lääkkeet tai opettele olee hieman sietokykyisempi ihminen.
[/q]
Koit tärkeäksi jakaa mielipiteesi kanssani ja kiitos siitä. Valitettavasti en voi sille mitään, että en pidä toisten hiuksista ja mielestäni on vähintäänkiin huonoa käytöstä olla siivoamatta omia sotkujaan yhteisestä kylpyhuoneesta. En minäkään jätä säärikarvojani lojumaan ympäri ammetta tai puuterinmuruja altaan reunoille.
Onko olemassa tilastoa siitä, montako kertaa vuodessa hääpari tai puolet siitä päätyvätkin H-hetkellä vastaamaan "tahdotko"-kysymykseen negatiivisesti?
Mistä juontaa juurensa termi "H-hetki"?
[q]Steven Hoaks, 6.6.2006 18:08:
Vielä lisäyksenä edelliseen kysymykseen... Minun pitää siis päästä tyttöni kans pariisiin ja sieltä takas, mahdollisimman halvalla... Ei hotelleja, ei ruokaa, eikä siis mitään muuta kun matka. Mistä halvimmat menot-paluut?
[/q]
No en oo ihan varma onks noita nopeita lähtöjä muuten kun "paketteina" eli lennot+hotelli jne.
Kannattaa selvittää matkatoimistosta. Mut luulisin et se on varmast halvin tapa..
[q]Annakins, 5.6.2006 16:01:
Koit tärkeäksi jakaa mielipiteesi kanssani ja kiitos siitä. Valitettavasti en voi sille mitään, että en pidä toisten hiuksista ja mielestäni on vähintäänkiin huonoa käytöstä olla siivoamatta omia sotkujaan yhteisestä kylpyhuoneesta. En minäkään jätä säärikarvojani lojumaan ympäri ammetta tai puuterinmuruja altaan reunoille.
[/q]
tosta alkuperäsestä ei vaan oikeen ymmärrä et kysees ois mistään normaalista hiustenlähdöstä poikkeava asia, mut tottakai partakarvat yms leikkuut siivotaan samantien pois...
[q]Steven Hoaks, 6.6.2006 17:52:
Tossa tuli esille vähän aikaa sitten minulle tuntematon käsite "Äkkilähdöt" siis lentomatkoihin liittyen... Mitäs tämä tarkoittaa? Miten niitä voi seurata/tarkistaa? Mistä kannattaa lähteä etsimään?
Haluttais käydä tyttön kanssa pariisissa loppu kuukaudesta, mutta halvin mahdollinen lento maksaa reilu 500e Kai niitä halvempiakin tapoja päästä sinne on? Vai onko? Heittäkää kaikki mahdolliset vaihtoehdot pliis
[/q]
Siis toihan on jos tulee jotain peruutuspaikkoja yms. matkatoimistoilta kannattaa kysellä.
[q]Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?
[/q]
mä oon käsittänyt, et kun nainen on kiihoittunut, on paremmat saumat tulla raskaaksi. eli orgasmi=erittäin kiihoittunut = paremmat mahdollisuudet hedelmöittymiseen.
känniälykkyys vol 2
[q]Lyylikki, 7.8.2006 21:21:
Onko naisen orgasmi puhtaasti olemassa vain nautinnon vuoksi?
[/q]
No kiertoteitse se on just lisääntymistä varten
naisen orgasmi --> halu paritella (lisää!!) --> jälkeläisiä
Huoneeni seinän välissä taitaa asustella hiiri(ä) muutaman päivän empiiristen havaintojen perusteella. Miten saan ne sieltä pois? Olkoot ja eläkööt muuten, mutta ne rapistelee hemmetin paljon ja se vikinä ei myöskään hivele korvia...
[size=8]Ja pian alan tulla vainoharhaiseksi ja pelätä, että jonain aamuna herään siihen kun pienet nappisilmät tuijottaa mua ja pikku hampaat nakertaa mun tyynyä...*blush*[/size]
Millainen on sää jos se on poutainen?*ding* Aiemmin luulin että se on sama kun pilvetön, mut eipä ookaan.
[q]mekaanikko, 7.6.2006 01:27:
nipsnaps
[/q]
Hyvää dataa mut vielä oisin lisänny et ainakin blue1:lla on se tyyli et ne ilmoittaa isolla lentojen hintoja esim "VAASA 39" mut sit kun lukee pienellä präntätyn niin jokaiseen lippuun napsaistaan 28e varausmaksua päälle. Oon nähnyt myös poltta-ainelisällä kulkevia lisämaksuja jotka tulee mainostetun hinnan päälle.
[q]koo, 6.8.2006 04:29:
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?
[/q]
Autotune?
[q]akir0, 6.8.2006 10:12:
---
koo, 6.8.2006 04:29:
Mulla lyö tyhjää: mikä se oli se joku ohjelma tai vastaava, mikä laulaa laulajan puolesta? Eli esim huisku määkii mikkiin jotain ja kone korjaa sen oikeille nuoteille?
---
Autotune?
[/q]
No sehän se! Kiitti. Miten sitä väsyneenä unohtaakin kaiken...
Miten niin puoli viideltä vähän jumissa.
[q]zasga, 7.6.2006 07:38:
Voikos opiskelija hakea työttömyyskorvausta kesän ajalle? Vai millä mää noi vuokrat maksan?
[/q]
No ei työttömyyskorvausta, mutta asumistukea voi hakea. Jos sun kuukausitulot on tarpeeksi alhaset, voit saada sitä asumistukea. En nyt osaa laittaa linkkiä mistä vois lisätietoo saaha
Voiko salmaria blandata johonkin niin että tuotos on juomakelposta ?
onks pakko tehä asioit jos ei jaksa/haluu..
Saako kasvissyöjät juoda Karhua?
To shave, or not to shave; that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The stings and tickles of outrageous facial hair,
Or to take a rasor against a sea of hair,
And by opposing cut them?*justjoo*
[q]Foxmagon, 5.6.2006 13:43:
OT, mut mä voin tulla kylvämään hiuksiani niitä haluaville, metrihintaan!
[/q]
mulle kiitos koko tukka
- « Edellinen
- 1
- ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- ...
- 798