Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 798
- Seuraava »
Öhöm. Tällaista olen miettinyt, että mihinköhän olisi mahdollista lähettää omia tekstejään ihan vain noin uteliaisuudesta? Nautin kirjoittamisesta ja varsinkin viime kuukausina on tullut kirjoitettua sivukaupalla yhtä sun toista; novelli-, kolumni- ja esseetyyppisiä tekstejä, pari runoakin sekä ihan vain tajunnanvirtaa.. Nyt kiinnostaisi kovasti saada niistä jonkinlaista palautetta - ehkä jopa julkaistua jossain. Osaisiko joku neuvoa, mihin hengentuotoksiaan voisi tyrkyttää?
[q]lostgone, 3.8.2006 12:35:
Sukupuuttoon.*justjoo*
[/q]
Niin suku voi katketa mutta yksilö itse
[q]pirpeli, 7.6.2006 17:00:
Lehtiin voi lähettää omia juttujaan, ainakin nuorten ja nuorten aikuisten lehdet ottavat niitä vastaan. Suomen kirjallisuuden seura kerää erilaisista aiheista ja tutkimuksista juttuja, niitä voi kirjoittaa kuka tahansa. Tässä tietoa:
http://www.finlit.fi/arkistot/keruut.htm
Nettikirjoittelu on myöskin hyvä tapa saada omat jutut esille, blogon perustaminen tai jo valmiille sivuille kirjoittaminen onnistuu helposti.
[/q]
Kiitän. Ehkä tästä sitten otan seuraavan askeleen :D
[q]Kit^, 6.4.2008 12:58:
onks pakko tehä asioit jos ei jaksa/haluu..
[/q]
EI !
[q]terraluna, 6.4.2008 12:20:
Jos käytän mieheni duunipaikastaan saamia liikuntaseteleitä oman salikorttini maksamiseen, voiko mieheni työnantaja saada tietää siitä että minä niitä seteleitä käytän eikä mieheni? :o
[/q]
Tuskin. Ei niitä seteleitä ole millään lailla korvamerkitty. Jokaisessa nivaskassa jonka minä olen saanut, on päällimmäisessä lapussa käsin kirjoitettu numerosarja, muttei mitään merkintöjä itse seteleissä. Ei salin henkilökunta raportoi mihinkään seteleiden käytöstä eikä miehesi pomo voi seurata työntekijänsä liikkumista. Itse käytän poikaystäväni liikuntaseteleitä. :)
Miksi sinkkuluukkuun on niin kiva kirjoitella kaikkea?
Taidan olla sekaisin...
[q]hardikaveri, 9.8.2006 14:35:
ja orgasmilla saadaan myös synnyts aloitettua jos on siihen tarvetta
[/q]
Ei se kait aina toimi, vaikka sitä sanotaankin että synnytyksen voi aloittaa kolmella S:llä: sauna, seksi ja siivous... Jos synnytys poks vaan alkaisi naisen orgasmista, voisi sekstailu raskaana olla aika hankalaa. :P
[q]zasga, 7.6.2006 07:38:
Voikos opiskelija hakea työttömyyskorvausta kesän ajalle? Vai millä mää noi vuokrat maksan?
[/q]
Opiskelija ei ole työtön, joten työttömyyskorvausta ei saa jos normaalisti nostaa tukia opiskeluaikana. Täältä voisi löytyä apua: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=35693.
Sossussa jne. yleensä vaaditaan, että mahdollinen opintolaina on kokonaan nostettu, ennen kun on mahdollista saada mitään tukia.
[q]_, 3.8.2006 09:04:
---
sMilE, 3.8.2006 05:26:
Kun kerran lateksi on luonnonkumia... niin mistä se tulee?? kumipuusta? ja mitkä on sen jatkokäsittelyt??*ding*
---
Trooppisista puulajeista, kuten kumipuusta (Hevea brasiliensis), puristetusta maitiaisnesteestä saadaan teollisesti valmistettua kumia. Kumin kestävyyttä lisätään rikillä ja muilla lisäaineilla, sekä sitä kuumennetaan eli vulkanoidaan.
Synteettiset kumit ovat paljolti syrjäyttäneet luonnonkumin mm. hitaan valmistuksen vuoksi.
[/q]
TÄNK JUU
[q]2la, 23.8.2006 13:17:
Joo, hitaalla yhteydellä toi spostin saapuminen voi kestää viikonkin. Etenkin täällä Turun suunnalla. :/
Ehkä kannattaisi heti soittaa sinne HOAS:iin?
[/q]
Joop, soitanpa heti kun ei kauheen montaa päivää täs enää oo :P
[q]coolcat82, 3.8.2006 18:40:
...Voiko ilman seksiä sitten muka elää??? Nobody can...*eiei*
[/q]
No mites sitten vaikka selibaattilupauksen tehneet munkit, nunnat yms. Tai vaikeasti vammaiset ihmiset, joilla ei ole kumppania? Seksi on halu, ei tarve. Eli siis ilman seksiä voi elää varsin mainiosti.
[q]Viivi, 3.8.2006 12:29:
Voiko seksin puutteeseen kuolla
[/q]
Eikai suoraan, mutta seksin puute voi lisätä stressiä mikä taas vähentää elinaikaa.
Sit on tietty myös tämä tutkimus minkä mukaan miehillä eturauhassyövän saamisen riski pienenee jos vehkeet on tarpeeksi usein käytössä:
"those who had ejaculated more than five times per week in their twenties, for instance, were one-third less likely to develop aggressive prostate cancer later in life"
[q]äm, 3.8.2006 15:51:
Raiskaus on vääristynyttä vallankäyttöä ja alistamista.
[/q]
Tästä samaa mieltä, mutta...
[q]Raiskauksella ei ole mitään tekemistä seksin (tai sen puutteen) kanssa.[/q]
Seksin puute voi olla yksi osatekijä. Enpä usko että frigidit ihmiset raiskaavat kovin usein.
[q]Viivi, 3.8.2006 12:40:
---
lostgone, 3.8.2006 12:35:
Sukupuuttoon.*justjoo*
---
Niin suku voi katketa mutta yksilö itse
[/q]Jos löydät jostain virallisen dokumentin että Paavi Johannes Paavali II:n kuolinsyyksi on todettu seksin puute, niin sit tota sun pohdintaa kannattaa jatkaa, muussa tapauksessa: sun tarttis varmaan tehrä jotaki asialle.*justjoo*
[q]Viivi, 3.8.2006 14:54:
---
---
Oletkos varma että puhuin itsestäni?
[/q][size=3]lastentarha-efekti.[/size] En. Ei tarvitse olla.Tämä on klubitus.*justjoo*
Osaisko joku kertoa, mistä saan uudet piuhat sekä liittimet kaiuttimien ja kotiteatteri-systeemini välille (Sonyn)? Näyttää nimittäin todella pahasti siltä, että muuton yhteydessä piuhat ja liittimet katosivat (todennäköisesti roskikseen *nauru**igor*)..
[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 11:32:
Nonni.... Mun Ranskan matkan metsästäminen jatkuu... Löysin kivan halvan lennon "Stockholm S. Skavsta" nimisestä mestasta.
Sieltä Pariisiin kahdelta henkilöltä edestakainen matka maksaa enää 222e... '
Lähtö olis la 24.06 klo18.20 Miten siis pääsen helpoiten sinne tuota ajankohtaa ennen? Helsingistä laivalla? vai kenties ensin turkuun ja sitten laivalla? Ja mites sitten ruotsissa tolle kyseiselle lentokentälle? Ideoita?
Nyt meinaa olla jo melkoinen kiire tän kanssa joten pliis jeesatkaa, kun mä en ole ikinä matkustanu missään niin en osaa hakee noita juttuja
[/q]
Skvasta on aivan vitun korvessa, 100 km Tukholmasta. Menopaluu Flygbussarna-firman dösällä Stokiksesta kustantaa reilut 20 euroa per naama ja kestää vajaa 1,5 h. Suomesta halvimmalla Tukholmaan pääsee Turun kautta, kansipaikalla päivävuoro kustantaa Viking Linellä 25 euroa per lärvi per suunta, tosin hyttipaikan voi saada joskus halvemmalla kuin kansipaikan. Päivävuoro on selvästi halvempi kuin yövuoro.
Ostin tänään tyhjiä Mini-CD:tä. Miksi paketissa on 20 kpl saksan kielisiä käyttöohjeita? Label-tarrat puuttu kokonaan?
[q]Galadhan, 8.6.2006 11:14:
---
Anne, 8.6.2006 11:03:
Osaisko joku kertoa, mistä saan uudet piuhat sekä liittimet kaiuttimien ja kotiteatteri-systeemini välille (Sonyn)? Näyttää nimittäin todella pahasti siltä, että muuton yhteydessä piuhat ja liittimet katosivat (todennäköisesti roskikseen *nauru**igor*)..
---
Mikä mahtaa olla Sonyn malli? Samoin tieto siitä, minkälaisia liittimiä haetaan, auttaisi asiaa eteenpäin. Oliko johdoissa varmasti liittimet, vai onko kaiuttimien takana sellaiset liittimet, että niihin voi kytkeä paljaan johdon?
[/q]
Pitää olla liittimet, sellaiset muoviset, jotka "klipsautetaan" laitteeseen kiinni, eli johtoa ei voi paljaaltaan kytkeä kiinni. Ja malli oli Sony DAV-jotainS. Pitää tarkastaa himassa. Mutta mistä niitä liittimiä ja piuhoja oikein saa?
Miksi naiset lähes 100%:sti toteaa, että sandaalit ja sukat yhdessä on "etikettivirhe" varsinkin miehillä, mutta usein naisilla näkee sandaalit juuri sukkien kanssa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 798
- Seuraava »