Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Amokk, 1.8.2006 21:27:
---
D, 1.8.2006 21:26:
Öö, miten ? :)
---
Ihan vaan rohkeesti siirrät koko playlist-kuvion sinne poltettavien listalle.
[/q]
Toimii audiossa, ei datassa.
A) Onko USA:ssa jokin oma maatunnus nettiosoitteiden päätteissä,
kuten Suomen .fi? Mikä?
B) Onko pitkospuut aina pitkospuut, vai onko niille eri nimityksiä
eripuolilla Suomea?
[q]Elmiira, 1.8.2006 20:37:
A) Onko USA:ssa jokin oma maatunnus nettiosoitteiden päätteissä,
kuten Suomen .fi? Mikä?
[/q]
http://www.iana.org/cctld/cctld-whois.htm
Niiltä löytyy myös muitakin, esim. .gov (hallinto yms.), .edu (koulukunnat yms.)
[q]D, 1.8.2006 20:48:
anteex tyhmä kysymys :)
Kun mä oon kasannut winampilla tietynlaisen soittolistan ja tallettanu
sen vaik dohdoh.pls fileksi, niin pystyisko tuossa soittolistalla olevia
biiseja polttaa jotenki data-levylle. Kun en millään viitsisi isoa playlistia
biisi kerralla importtaamas levylle.
joku 'kopioi listassa olevat mp3:t levylle'-feature :)
Tajusko joku ? ;)
[/q]
Tajuan hyvin. Ikävä kyllä myös mä kamppailen tän ongelman kanssa, enkä täten voi auttaa.
Paljos maksaa 10kpl DVD-RW levyjä? Sellanen normi paketti hinta?
[q]Dueno, 9.8.2006 17:18:
Joudun ruuvaamaan vinukassa volumet kaakkoo, winampissa sama ja vahvarissa puolillee kun kuuntelen musiikkia, että lähtee ees vähä ääntä :( jos joku viisas tietäs miks? nii ja rca-piuhalla vedän äänet intergoidusta äänikortista...
kajareina chorus compact 662 ja vahvarina Pioneer vsx-416 jos jotai kiinnostaa(tuski) =)
[/q]
Missä inputissa sulla on noi kamat kiinni vaffarissa?
Tuli tosta päivän pankkiryöstöuutisesta meileen, et koska en tiiä ahvenanmaasta, enkä -maalaisista yhtään mitään.. Ja uutisissa sanottiin, että ryöstösaalis oli useita miljoonia kruunuja.. Onks ahvenanmaal valuuttana kruunut vai eurot vai kummatki?
[q]hemuz-, 26.6.2006 21:14:
Miksei mun hyttysenpuremat kutise?
[/q]
Kutina on allerginen reaktio puremille. Sulla ei tuu semmosta reaktiota mikä kutiais.
[q]Verottaja, 10.6.2006 14:39:
Mikä funktio viisaudenhampailla on?
Aiheuttaa kärsimystä ja vitutusta?
[/q]
Löytyyhän ihmisestä näitä kummallisuuksia / ylimääräisyyksiä. Viisaudenhampaiden lisäksi mieleen tulee nyt ainakin umpisuoli. Pätkä suolistossa jota ei tarvitse, joka voi myös tulehtua helposti ja aiheuttaa kärsimystäkin.
Mutta kummatkaan (viisaudenhampaat tai umpisuolet) eivät kaikilla kuitenkaan oireile koskaan, ja eihän viisaudenhampaille tehdä kuulemma mitään jos ne oireettomasti suuhun mahtuvat :)
[q]Steven Hoaks, 12.6.2006 17:37:
Paljos maksaa 10kpl DVD-RW levyjä? Sellanen normi paketti hinta?
[/q]
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26264
jatkan tätä viisaudenhammas keskustelua:
muutama vuosi sitten kuulin jutun että nyt on olemassa jo ihmisiä kenellä ei ole eikä tule viisauden hampaita, johtuen uuden tyyppisestä geenistä tai jotain sinnepäin?
ja itselläni ei ole??? ja olen 23-vee?? eikä oo näkyvissäkään missään?
eli olenko siis tyhmä ku ei oo viisaudenhampaita?
vai kuulunko x-meniin?
[q]LactoPhilus, 14.6.2006 10:41:
kirjoitus
[/q]
Todennäköisesti sulla on viisaudenhampaat siinä missä muillakin, mutta eivät välttämättä ole puhjenneet. Itsellänikin kaikki mokomista paskiaisista tulivat esille vasta pari vuotta sitten (...ja on kyllä onneksi myöskin jo poistettu).
Mitä käytännössä meinaa pitchin ruuvaus ?
Kaikilla kansalaisillahan on oikeus tarkistaa itsestään eri rekistereihin kirjatut tiedot, mutta miten tämä käytännössä onnistuu? Joihinkin virastoihin ilmeisesti mennä tietonsa lukemaan, vaan miten? Entä esimerkiksi rikosrekisteri?
[q]pirpeli, 14.6.2006 14:11:
Rikosrekisteritiedot saat kun tilaat ne Oikeusrekisterikeskuksesta kirjallisesti, yhteystiedot: PL 157, 13101 HÄMEENLINNA. Kela, sairaalat ja sossu luovuttaa tietoja henkilöille, varmaan paikan päällä parhaiten. Ainaki nää on tiedossa joo, muista en nyt ossoo sanoa.
[/q]
Kiitoksia, tuo auttoi jo paljon. :)
Oolrait. Kankeassa sopimustekstissä toi oli kirjoitettu Oy:lta, ja rupes munkin hälytyskellot soimaan. Mutta noissa nyt on kielioppivirheitä aina..
[q]wiwi, 14.6.2006 14:04:
Kaikilla kansalaisillahan on oikeus tarkistaa itsestään eri rekistereihin kirjatut tiedot, mutta miten tämä käytännössä onnistuu? Joihinkin virastoihin ilmeisesti mennä tietonsa lukemaan, vaan miten? Entä esimerkiksi rikosrekisteri?
[/q]
Rikosrekisteritiedot saat kun tilaat ne Oikeusrekisterikeskuksesta kirjallisesti, yhteystiedot: PL 157, 13101 HÄMEENLINNA. Kela, sairaalat ja sossu luovuttaa tietoja henkilöille, varmaan paikan päällä parhaiten. Ainaki nää on tiedossa joo, muista en nyt ossoo sanoa.
Miks mulle tulee nykyään melkeen aina huono olo kun syön jotain?
[q]Amokk, 14.6.2006 16:32:
---
bubbelgum, 14.6.2006 16:31:
Miks mulle tulee nykyään melkeen aina huono olo kun syön jotain?
---
Onnea perheenlisäyksen johdosta! ^_^
[/q]
Hahha. Mitenköhän se on päässy täs selibaatin aikana tapahtuu....
Oon lähös juhannuksen jälkeen pariksi viikoksi lomalle ja ongelmaksi tulee auto. Onko ideoita mihin sen voisi laittaa tuoksi pariksi viikoksi (tjsp. halpoja pysäköintialueita), lentokentän parkkialue oli muistaakseni aika suolaisen hintainen...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- ...
- 798
- Seuraava »