Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se että päätöksien tekeminen on niin hiton hankalaa.

Vituillaan olevat saldot, joita en saa ny heti korjattuu, kun en tiedä miten se tehdään *toktok**igor**grr**dissaa**senkin*

lehdet kaikki turhaakin turhemmat ilmaisjakelulehdet, hesarit ja ihan kaikki! just äskettäin raahasin ainakin 6 isoo jätesäkillistä hesareita roskiin, ja eiköhän tos oo taas 2 muovikassillista tota a4-saastetta pitäs varmaan lopettaa koko hesarin tilaus ja oveen joku ei ilmaisjakelulehtiä ja mainoksia -lappu.

Mut kun jotkut mainokset on kivoi

[q]UnityF:
---
SillyRabbit:
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!

---

mäkin asun vantaalla ja kyllä mä saan aina vkl bilettää ihan rauhassa pilkkuun asti ennen kun tarvii mennä yöbussipysäkille.. ja usein joutuu viel n.10min oottaa bussia et kyl ainakin mie pääsen vantaalle bileitten jälkeen ihan kevyesti.. riippuu varmaan vähän missäpäin vantaata sit asustelee...

arkipäivisin vika bussi lähtee klo1.15 mut silloin usein jään stadiin yöksi tai tehhään kimppakyytejä niin pääsee silloinkin tanssahtelemaan loppuun asti jos siltä tuntuu..
[/q]

Joo, mut ei pysty maksamaan 5 e yötaksaa, mitä törkeetä ryöstöä!!! Ja asun vielä sen verran Tikkurilasta metsässä päin, et viimeinen bussi sinne menee yhdeltä. Et bileistä pitäis loppujen lopuksi lähteä kahdentoista jälkeen! Ei, en hyväksy! Pitäis varmaan hankkia miljoonia tuttuja keskustasta, et vois mennä silloin tällöin yötä. Joo, hyvä ajatus...

Mua ärsytti äsken ruokiksella muutamien ~60 v naisten ja miesten lounaskeskustelu homoista ja lesboista. Muutamia salakuunneltuja lauseita:

- Mitäköhän pahaa niille homoille on tehty, että ne on sellasia? Vai onko se joku muotijuttu? Ne vaan päättää olevansa homoja...

- Ei se ole muotia. Ei ne voi sille mitään, että ne on mitä on.

- Mutta mikä on se asia, mikä on laukassu sen homouden? Pakkohan niille on olla jotain erikoista tapahtunu lapsuudessa, että niistä on tullu sellasia. Kasvatuksessa tai ympäristössä ollu jotain vialla...

- Mun mielestä homojen ja lesbojen ei pitäis saada adoptoida. Lapsen oman edun kannalta. Johonkin se raja on vedettävä.
(ja tää kuulosti JUST siltä, että "vedetään se raja nyt tähän, kun en enää muutakaan keksi..")

- Mä en ainakaan ikinä vois olla homo. Mutta ne jotka on, niin miksi ne on kaapissa? Mitä pahaa niille on tehty, ettei ne voi myöntää olevansa? (ja vielä ihmettelet???)

Teki mieli sanoa muutama argumentti, mutta kunnioituksesta vanhempia kohtaan pidin pääni kiinni.

Nuorin veljeni Damien, tuo raamatusta mainitsematta jäänyt vitsaus on jälleen kerran osoittanut minulle, miten nerous oikeuttaa kaiken kattavaan laiskuuteen ja ylenkatsontaan, mikä meidän vähempiarvoisten, tyhmien ihmisten täytyy vain hyväksyä.

[q]Ameeba^, 1.4.2009 20:23:
Tänään vein Nokian 5800 huoltoo nii pysty vielä kysymään että vuokraisinko toisen puhelimen huollon ajaksi. Ei voi ymmärtää. Mun mielestä siihen pitäisi automaattisesti tulla ilmainen sijaispuhelin kun kerta on tuotteesta maksanut ja se on hajonnut(tyyppivika). *toktok*
[/q]
Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.

Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...

Tänään ärsyttää kaikki taas vaihteeksi, aamulla herää viiden jäljestä siihen kun roska-auto tulee tyhjentämään pyttyjä, töissä muuten vaan kaikki, sitten meinaa autoilija luuri kädessä ajaa päälle ja nyt ei juurikaan kiinnostaisi siivota taikka laittaa ruokaa.

Tilastotiede! Öäaaarghhh ku en vaan tajuu! Tutkintoon kuuluu yksi, kahdessa osassa suoritettava kurssi ja olen todella yllättynyt jos joskus saan sen suoritettua. Kun yrittää lukea tai ymmärtää noita juttuja jotenkin, tuntuu että alkaa pää savuta. Todennäköisyyslaskuja

Sain aikanaan töin ja tuskin suoritettua lukion lyhyen matikan ja senkin ihan päin vittua. Tipahdin kärryiltä varmaan yläasteella jossain siinä vaiheessa kun laskeminen alkoi tapahtua numeroiden sijaan kirjaimilla.

Mä en valmistu koskaan, jollei tässä pian keksitä toimivia aivoimplantteja. Saatana.

Se että vituttaa kun on tylsää, mutta kun ei jaksa/kiinnosta tehdä oikeen mitään. En tiedä mitä tehdä

Isoveli. Sillä on auton avaimet ja se on töissä, mutta auto seisoo pihassa Ei muuten, mutta kun mulla olisi ollut tärkeetä menoa ja mä olisin tarvinnut sen auton.

Mä olen TAAS auttamattomasti myöhässä 20 minsaa aikaa ja vaatteet vaihtamatta (ja valitsematta), pitäs syödä ja laittaa hiuksia...tuskin auttaa et istun täs kirjottelemassa. Menen siis tunnin myöhässä, jee...*taputapu*

Sukat, jotka valuu jalasta kun kävelee >:|

Se kun joku yläkerran tyypeistä käy vessassa pissalla niin ONKO SE SAATANA PAKKO TÄHDÄTÄ SIIHEN KESKELLE PÖNTTÖÄ ETTÄ SE LORINA TAATUSTI KUULUU?!?. Prkl. Varsinkin kun täytyy olla joku ravihevonen joka lorottelee siellä pitkään ja hartaasti. On se sitten kiva yrittää rentoutua ja kuunnella sitä ääntä *igor**igor*

Vitun Oblivionin tehtävät bugaa/kusee ni on sitte turhaa härvätty viimonen 2h sitä. Kerrankin ku olis menny stealthtyylillä hakemaa dungeonista kamaa ni sitte lopulta selviiki et siinä olis pitäny vaan teurastaa ittesä mestan läpi ni olis saanu tehtävän läpi ja nyt perässä juossu jamppa on missä lie niiSAATANANII!

Epärehelliset"läheiset ihmiset/ystävät"Millä ei oo tuheroa sanoa asiota suoraan,niinkuin ne on...*eiei*
Sekä ihmiset jotka natisee liitoksistaan,kun joku pikkuasia on jäänyt tekemättä tai toteuttamatta.V*ttu voi voi...*dissaa*
Sekä lukemattomat muut virheet mitä jengi tekee koska mähän oon täydellinen*iloinen*

[q]illusia, 2.8.2007 20:42:
---
Kolera, 2.8.2007 19:24:

--- kananmunainsidentti ---

---

Kuinka monta v-sanaa saa mahtumaan 14 riville? Päivän voittaja tähän mennessä Kolera.

Sori oli pakko.
[/q]
no arvaa monta vittua siin vaihees tuli vittu ku se apina tuli vittu ovelle se vitun jälkeenjääny ilme päällä vittu? =P

edit. se yks vittu pois välistä

[q]Hyzenthlay, 8.9.2005 18:04:
lehdet kaikki turhaakin turhemmat ilmaisjakelulehdet, hesarit ja ihan kaikki! just äskettäin raahasin ainakin 6 isoo jätesäkillistä hesareita roskiin, ja eiköhän tos oo taas 2 muovikassillista tota a4-saastetta pitäs varmaan lopettaa koko hesarin tilaus ja oveen joku ei ilmaisjakelulehtiä ja mainoksia -lappu.
[/q]

Mulla on toinen ratkaisu: Jos niitä veisi roskiin vähän useammin, niin ne eivät ehtisi kasaantua. Jos kuusi isoa jätesäkillistä joudut kerralla viemään, niin uskoisin, että parantamisen varaa on paljonkin. *g*

nyt vaan ärsyttää kaikki, liikaa asioita!

Tyhmät, ajattelemattomat ja itsekeskeiset ihmiset.

O