Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 530
- 531
- 532
- 533
- 534
- ...
- 710
- Seuraava »
Mikä vittu siinä on et ihmisten pitää mennä varastelemaan rapuja(ilmeisesti myös kaloja) toisten katiskoista? Aikasemmin aateltiin että olis minkit käyneet ku niitä nyt siinä pyöriny mutta epäilen vahvasti että minkit osaa avata solmuja ja muuta näppärää.
Ku oliski joku vedenkestävä kamera tai muuten vaan joku mahollisuus suojata se ja anturi joka kytkis kameran päälle ku tarpeeks iso objekti tulee katiskan lähettyville.
Seki vielä pistää vituttaa ku sitä rupee vainoilee jokaista laiturin läheltä soutavaa venettä
Palaute koulussa vähän harmittaa: Opettajan mukaan en saisi pitää ihmisiä liian viisaina? *täh* Neandertalinihmisillekö mun pitää kommunikoida?*hmph*
ruokahaluttomuus aamulla ennen töihin lähtöä. ei vaan oikeen uppoo mikään muu alas ku joku maito ja tietää et reilun tunnin päästä on taas ihan törkee nälkä.
huomenna ehkä viimeinen hellepäivä tältä kesältä, ja töissä sopivasti päivävuorossa eli rannalle/muuten vain auringonottoon ei ehdi eikä kannata mennä ennen eikä jälkeen töiden.
ööh... vaikeus päättä mitä tehä ku haluis tehä vähä kaikkee...
Armeija HAJOTTAA!
Tänään jäi Flipside väliin, ens viikol Sasha Äffän synttäri kekkerit.
Noo onneks on viel aikaa käydä bailaamas. :D
[q]Nacu:
-clip-
[/q]
kerrankin mulla on käyny tuuri ja mulla on sen miehen nimi joka sen un päätöksen on aikoinaan tehny.. ja mulla on se päätön jne jne.. joten kyllä ne huomaa että mä oon tehny ja kiikuttanu kaikki paperit niinkuin ne tahtoo ne mut ne on jossain mokannu... Kuitenkin oon asunu jo pois kotoota sen 10vuotta niin on tullu muutaman kerran toi täytettyy joten tuli aila yllärinä et nyt ne haluukin massii takaisin... nooh onneksi mua ei tosta noin vaain kela kuseta.
Mut tää merkkaa taas 100000000000000000 vuoden jonottamisia ja odottamisia jne jne jne.. onhan kyseessä nopee suomen kela
[q]Jago, 1.8.2007 15:42:
---
sapeli, 1.8.2007 14:32:
Note to self: pistä kansi päälle kun teet mikropuuroa
---
ei kannata. sinne kannen alle voi muodostua erilaiset paineolosuhteet ja kun sen nostaa pois mikrosta se räjähtää
tuossa munista:
http://www.webmd.com/eye-health/news/20040429/beware-of-microwaved-eggs
[/q]
joo se mikrokupuhan kerää niin tolkuttoman paineen että se sit räjähtää =P mut joo olen todistanut ton räjähtävän munan. Faija kännissä meni vitun urpona laittamaan keitetyn kananmunan safkojen seassa mikroon. Kun mikro lopetti lämmityksen ja sitte hetken päästä oli lähös avaamaan sitä ja ottamaan safkaa pois ni kuulu vaa semmoi matala jysäys mun huoneeseen seinän taakse. Totesin vaa et voi vitun urpo siellä se taas vittu kaatuilee ja sit kohta se tulee vitun jälkeenjääneen näkösenä ovelle ja sanoo et mikro räjähti. meen kattoo ja nään munanpaloja ja toteen et laitoitsä vitun urpo kananmunan tonne mikroo?! johon se vastas toki myöntävästi. no ei siin mitää rupesin sitte matolta pahimpia paskoja kerää pois ja vein maton vittuu ja pyyhin pahimmat paskat mikron sisältäki pois. ja sopivasti tähän topikkiin sovellettuna ni sillon ei ihan ärsyttäny vaan vitutti niiin suunnattomasti.
niinjoo ja en mä ainakaan ole huomannut mitään ihmeellistä eroa siinä teenkö mä puuroni mikrossa kannella vai ilman.
kun ihmiset eivät osaa pitää huolta omista asioista, toisaalta taas ärsyttää se et ihmiset ottaa paskapuheet liian henkilökohtasesti et melkein riita syntyy, toisest korvast sisää ja toisest ulos.. :D sil pääsee pitkälle
Hankkikoot ne sit vaikka elämän.
[q]jokke32, 27.11.2009 13:46:
Konemusiikki ei saa edes kahtatuhatta tyyppiä liikkelle colorsiin.
[/q]
Vai oisko vaan niin että kyseinen musiikkityyli/Colors ei saa kahtatuhatta tyyppiä liikkeelle?
Ei mun mielestä voi sanoa että KONEMUSIIKKI ei saa, kun ei se tarjonta kovinkaan laajaa siellä ole.
Noi tuolla --------------------->
Kaikki.
Taas kerran remppamiehet jotka alottaa aina sen päivän puhteen(n. reilu 7 aikoihin) niillä vitun iskuporakoneilla ja muulla mistä lähtee ihan saatanallinen meteli. Tekee sitä jokun aikaa ja yleensä lopettaa viimeistään kymmeneltä ja eivät koske koko vitun laitoksiin loppupäivänä.
[q]%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?
[/q]
nehän vaan lievittää yskänärsytystä ja siten sitte vähentää sitä yskää kun ei ees yski niin paljo->ei pahenna yskää
[q]H3li, 18.4.2008 09:46:
eipähä oo ollu koivua :P
se ei vielä ees kuki täällä, luojalle kiitos siitä.
[/q]
sitä odotellessa
Ihmiset, joiden älykkyysosamäärä ei riitä tajuamaan, että syödyn purkan paikka on roskis eikä esimerkiksi penkin istuin!!
*släp**dissaa**taputapu**grr**kivatsulle*
Nää helkkarin maanantaiväsymykset.
Vaikka viettäisi sunnuntain ilman kuppia, heräisi aikaisin, menisi nukkumaan ajoissa ja söisi terveellisesti niin:
-Suussa maistuu kummalliselta (ei siis viina)
-Kahvi eikä ruoka maistu
-Väsyttää narkoleptisesti
[q]^Petunia, 15.5.2009 09:27:
... ja tämä pätee sekä maalla että merellä
[/q]
Todellakin!
Se että asiat ei tapahdu vaikka kuinka monta kertaa sanoo;
eka pyytää kivasti, toisella kerralla muistuttaa, kolmannella toteaa, neljännellä huomauttaa, viidennellä ei kehtaa enää vaan tuhahtaa ja katsoo merkitsevästi ja ja ja..
Lopuksi sitä Itse ihan v***** kiukkusena tekee asian vaikkei ole ollut oma ollenkaan ja sit ihmetellään miks ollaan niin kiukkusia ja
" Oisinhan mä sen ihan_just_tehny, aina sun pitää päästä sanomaan kaikesta! "
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!! *toktok**senkin**dissaa*
... ja tämä pätee sekä maalla että merellä
toi viTun Axen mainos!!!!!!!!!*toktok*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 530
- 531
- 532
- 533
- 534