Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Hitchhiker, 14.2.2009 00:50:
Kaverit pelaavat aina koko illan, joko Dotaa taikka Texasia (kahteleppa siinä vieressä, kun kumpikaan ei kiinnosta).
[/q]
no pakkoko on mennä kavereille kattomaan dotaa tai texasia =P ja kyllä se dota on paljon kivempaa itte pelattuna ku katottuna.

Maanteiden siviili"poliisit". Ajetaan normisti taajamassa ja sitten eteen tulee auto jonka perässä mittari näyttää 40km/h. Tullaan 10s päästä suoralle jossa on risteys, mutta jossa voisi ohittaa jos vastaan ei tulisi autoa. No tämä edessä oleva 40km hurjastelija päättääkin parisen sekuntia ennen kuin vastaan tuleva auto tulee ohi yhtäkkiä jarruttaa auton melkein pysähdyksiin aivan kuin olisi kääntymässä, mutta eipäs kuitenkaan käänny. Ohitetaan sitten siinä suoralla ja katsotaan hetken päästä niin perkele sehän tulee aivan samaa reittiä kuin minäkin eikä sillä mitään epäröintiä ollutkaan sen suhteen mistä kohtaa kääntyä oikealle.

Onse saatana kun ajetaan vauhtia jossa aletaan jo saastuttaa enemmän kuin kovemmissa vauheissa ja sitten vielä kun joku toinen sattuu olemaan vähänkään turvaetäisyyden sisäpuolella niin lähes pysäytetään auto keskelle tietä.

Kun tehtäviä asioita ei voida kertoa kerrallaan vaan aina tipottain juuri ennenkuin aikaisempi homma on lopussa ja voisi lähteä menemään tai vaan keskittyä omiin lorvimisiinsa. Motivaatio aina kympissä kun ei tiedä yhtään mitä joutuu tekemään ja koko ajan olis kiire johonkin ihan vittu muualle.

Kun nakitetaan ihmiset tekemään haluttuja asioita syyllisyyttä hyväksikäyttämällä.

[q]Miinapiina, 11.4.2007 16:20:
ymmärrän kyl ton vitutuksen, mutta asioilla on tapana järjestyä (kaikkien kliseiden lippulaiva mutta eniveis...)
[/q]
Kun on sillä hetkellä paska fiilis niin tää on semmoinen "haluatko polvea päähän vai päätä polveen" kommentti =P

[q]pake:
V***u joskus menee niin hermot ihmisiin jotka vaan odottaa et Heitä autetaan ja aina kun Heillä on aikaa niin pitäis olla heti valmiina näkemään tai pitämään seuraa!!!! Ja toinen on SE kun soitellaan aina kun on joku sa***nan kriisi menossa,jaksan tietenkin kuunnella ja auttaa,mut rajansa kaikella!!!*kivatsulle* Eix ystävät yleensä auta toinen toisiaan eikä heti ku toiselt pyytää jotain nii aletaan narisee, vaik sit itte pyytää muilta palveluksia!!???*t?h**ding*
[/q]

kuin mun suusta.... wow. tiiän oikeen hyvin miltä susta nyt tuntuu... sama asia vituttaa muakin tällä hetkellä.

Kun meen viemään biojätteitä biojäteastiaan mitä ravintola ja toinen firma käyttää myös niin löydän sieltä biojäteastiasta parisenkymmentä jotain ohuita fileesuikaleita täysissä muoveissa. Hyvä että sitä jaksetaan lukea että mihin vitun astiaan sitä paskat nakataan.

Mun kurkku joka on aivan vitun kipee

Yks askel eteen, viistoista taakse*igor*

[q]noena, 22.5.2009 18:42:
---
sapeli, 22.5.2009 18:25:
Voi hitto... Toivottavasti ne tekee aina yhden rapun kerrallaan valmiiks, ettei koko kesää olis sulta ikkunat ja partsi pois käytöstä.

---

Toivotaan, mut siitä lapusta sai oudosti sen kuvan et helatiden on partsit käyttökelvottomii ja ikkunat suojataan muoveilla ettei niille käy mitään. HURREY!! ..ja tänään piti viel ottaa iisisti, taidan kuitenki lähtee kaljalle.. (*nauru*)
[/q]
uskoisin et ne tekee ihan rapun kerrallaan tai puolet ja puolet. Vähän sama homma täälläki ku parveke ja julkisivuremontti alko viikko pari sit ja jatkuu marraskuulle saakka. Voi kans tulla jossain vaihees vähän tunkkasta ku on muovit tuuletusikkunoiden eessä =P

Vittu mua ärsyttää ja Vituttaa kaikki vitun munattomat miehet jotka ei voi saatana ostaa edes suklaapatukkaa kysymättä muijaltansa lupaa!! Jotain itsekunnioitusta kehiin vitun velliperseet!

[q]MesMeRise, 19.7.2007 13:22:
Se että palkka ei tule oikein. Ja kun siitä huomauttaa se ei silti vieläkään tule oikein. OOn lopen kyllästyny laskemaan jokaista tuntia ja iltalisää tarkkaan ja kyttäämään ku palkanlaskijana on joku ala-asteen matematiikalla varustettu henkilö.
[/q]
luulis jollain yksinkertasella exceltaulukolla jo homman toimivan ilman ongelmia =P

nää piuhotukset päässä. Porukat ku soittaa et voisitko tulla auttaa ni suorilta iskee vitutus päälle.

[q]MRC, 14.11.2008 14:25:
Helvetin kiinalaiset fägärit pölli mun rahat :S
[/q]
ostaa niillä kolaa ja nipsui ja harrastaa rietasta ja limaista seksiä <3

[q]Samu*, 14.11.2008 14:16:
Himassa on valehtelematta 8 vuotta vanha astianpesukone jonne en ikinä heitä likaisia astioita, huuhtelen ne aina tipalla Fairya ja tänäkin päivänä ko. kone on uutta vastaavassa kunnossa, tuoksuukin sellaiselle .. no, uudelle.
[/q]
eiks samaa vaivaa vois pestä niitä jos kerran fairya käyttää? se mun mielestä on sen 5-10sekkaa lisää ajankulua.

Se että joutuu nukkumaan yksin. Sohvalla.

Sohvassa ei tosin mitään vikaa ole, mutta yksin en suostu tuolla isossa sängyssä nukkumaan.

Kun ihmiset olettaa hymyn tarkoittavan sitä että ihmisen on hyvä olla...

Talvi

[q]Njah:
Jokapäiväinen ”tietoturvallisuuspäivitys” ja miten helvetissä voi lähes jokapäivä löytyä uusia aukkoja joista jokainen ”antaa mahdollisuuden” ulkopuolisille täydet ohjaimet kontrolloida mun tietokonetta,eli jos en ois yhtään päivitystä ottanu vastaan siitäpäivästä ku sain tän koneen ni oisinko nyt ihan ryövättynä ja raiskattu?
helposti voisin rikkoo niitten naamat ketä tän on junaillu tälläsee tilanteeseen*kivatsulle*ja hyvällä omatunnolla
[/q]

jos tunnet ittes tietomurron urhiksi niin koitappas repästä nettipiuha irti niin enpä usko että kukaan ihan heti haXaa sun koneelles :P

ja syytäppäs niitä jotka on luonut tietokoneet tämmöisiksi, ja jokaisessa asiassa on otettava riski, minäkin otan riskin ollessani klubituksessa, hyvällä säkällä joku on päässyt läpi kaikista mun suojauksista ja just tällä hetkellä leikkii mun koneen filuilla jne... mutta sen takia pitää ottaa backiuppeja ja formatoida vähän väliä kone niin lähtee pöpötkin :]

Et tääl ei oo suvaitsevaisia ihmisijä!!1

Minä kännissä...

[q]crissy, 31.3.2008 11:25:

--- Lahden uusi Amarillo ---

[/q]

Ei voi olla totta asiakaspalvelua parhaimmillaan à la S-ryhmä.

O