Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Vettä sataa aina ku on vapaapäivä!

Ei niin mikään!

Se, että just ollu viikon leirillä ja ens viikolla pitäs toinen viikko jaksaa painaa jossai ath:lla.

Tupeksivat ihmiset

[q]Juhgu:
---
Ana-5000:
---
Onko näin?

---

Voin kuvitella miten kuolet naurukohtaukseen tuota postatessasi!
[/q]

Enpä oikeastaan. Tein vain velvollisuuteni.

Se, et pitää vastata kirjeisiin yleisellä löpinällä, josta ei ole kenellekään mitään hyötyä.

Ei oo enää ikinä kunnolla aikaa kavereille,
joutuu sopii suunnilleen kaikista menoista aina viikkoa etukäteen
ja sovitella aikatauluja yhteen et millon ehtis näkee.
Vitun pitkät työpäivät*senkin*
Vitun vuorotyö*senkin*

Se ettei oo vaan tarpeeksi munaa lopettaa tätä paskaa ennenkuin on vain syvemmällä siinä.

mua ärsyttää yks ihan turha pikkujuttu, joka tuli taas
eilen mieleen ku luin uuden imagen: joidenki tiettyjen
kriitikoiden leffa/kirja/musiikki-arvostelut, joissa ei
puhuta juuri ollenkaan siitä itse arvosteltavasta teoksesta.

pahin noista kriitikoista on cityn harri närhi (jos muistan
nimen oikein), joka yleensä niissä arvosteluissaan jauhaa
ensin ummet ja lammet jotain ihan muuta paskaa ja sitten
ehkä mainitsee lopuksi arvosteltavan leffan.

tossa em. mainitussa uudessa imagessa oli kans äärimmäisen
rasittava pop-klubin maria veitolan 'arvostelu' placebon ja cat
powerin levyistä. cat power mainittiin siinä jutussa pari kertaa,
mut placebo kuitattiin vaan ihan hauskalla (mutta aikalailla
anti-informatiivisella) lauseella: 'jos placebo olisi ollut jo silloin,
niin olisin itkenyt onnesta verta ja mustaa kajalia - vaikken
edes meikannut'.

prkl, ei mua ainakaan kiinnosta jonkun maria veitolan ankee
teiniangsti tai sit sen harri närhen loputtomat jaaritukset ties mistä
(harmi ku ei tuu mieleen esimerkkejä)... vaan tekis mieli niinku
oikeesti lukee edes jonkinlaista analyysiä uusista elokuvista,
kirjoista ja levyistä.

tiedän kyllä, että ne pitää itseään ja tota niiden rasittavaa
kirjoitustyyliä jotenkin fiksuna ja hauskana, mut täyttäisivät
edes sen arvostelutehtävnsä. nyyh. seuraavaksi sitten vihainen
kirje cityyn ja imageen :P

t. närkästynyt ikäihminen peräjänkhältä

Farkkujen ostaminen! Ostin viis vuotta sitte viimeks farkut. Hyvät oli, haluun samanlaiset taas. Mutta missään ei muka myydä LEVIKSIÄ!? MITÄ!

[q]Mimir, 4.9.2009 14:44:
Joo, oot tuossa ihan oikeassa. Ehkä kirjoitin alunperinkin liian tunnekuohuissa tuota. Se on ihan totta, että aina asiat kannattaa alottaa ystävällisesti eikä se tietenkään sen asiakaspalvelijan vika ollut, että paikallamme on toisen auto. Se, mistä vedin niin suuret palkokasvit nenääni, oli sen naisen asenne, joka oli se, että he eivät ole vastuussa mistään (liittyen siis erityisesti niihin avaimiin). Hänen näkemyksensä tuolloin oli myös, että minun on maksettava paikasta vuokraa, vaikken saa autoani siihen eikä minulla ole myöskään avainta tolppaan, mikä minusta taas on kohtuutonta.

Keskustelin asiasta vielä myöhemmin puhelimitse ja sain asiallista palvelua sekä sovittiin, miten hoidamme auton siirron, avaimet ja maksut. Se oli kaikki, mitä alunperin kaipasinkin. Olen vaan sillai herkkä, että otan herkästi itseeni jos itse esitän asiani kohteliaasti ja saan vittuilua ja äänen korottamista takaisin.
[/q]

No olipas ärsyttävää asiakaspalvelua.. Ei ihmekään että vedit herneen nenään, koska eiköhän kaikki tollasessa tapauksessa ois vetänyt. Mutta toivottavasti asia selviää piakkoin ja saat autosi parkkiin. Lappua vaan sinne autonlasiin.

tyhjät lupaukset... "soitan maanantaina".. "soitan 2 tunnin päästä" ja mitään ei silti kuulu*kivatsulle*

[q]Ana-5000:
-saks-
Puuh. Siin oli vähän höyryjä :)

Hyviä päivänjatkoja kaikille toivottaa Viestintäministeriön moukkamaisuudentorjuntaosasto ^__^
[/q]

Höyryät asiaa, näistä vois ottaa opiksi moni ja itse myös minä.

Lisäisin tuohon että mua jostain syystä ottaa pannuun ihmiset jotka käyttää kokoajan handsfree-settiä, niinkun metrossa jne. En tiiä miks mut se on vaan jotenkin käsittämättömän tyhmää.

Ihan toisesta aiheesta ärsytystä:
Lasinsirut, tumpit ja muu paska mikä tarttuu kengänpohjaan tanssilattialla.

Se kun huomaa hiihtäneensä ties miten kauan metri vessapaperia kengässään kiinni.

Epävarmuus kaikista asioista.. *grr**dissaa*

Nakertanu jo useamman vuoden se fakta että Sentencedin biisien introt on ihan vitun mehukkaita ja fiilistä nostattavia mutta kun se varsinainen biisi alkaa niin tapahtuu semmonen mahalasku että terve

se et ku joku menee perseelleen, ni kaikki menee...*igor*
on tää elämä hankalaa...

[q]KooKie, 7.5.2008 23:29:
---
akiapina,
Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?

---

---
Annakins, 7.5.2008 22:59:
Kenen kirjottamaa kirjaa sä oikeen luet? :DD

---

K.O. Lindeqvistin Yleinen historia (1912) on opus. Ollaanhan tässä jo noihin puolueellisuuksiin totuttu, ja jopa opittu lukemaan törkyisimpien välistä vuosien varrella. Mua kuitenkin kuohuttaa lukea viikko toisensa perään, kuinka K.O. Lindeqvistin ja Carl Grimbergin mukaan "Muhammed oli kaatumatautinen, itsekritiikitön, sekopää ja kaikki muslimit murhaajia ja ryöväreitä" ja kaikki Kristuksen sanan saattajat oli niin saatanan hienoa porukkaa. :DDDD
[/q]
mikä parasta ku tuota tapahtuu vielä nykyaikanakin =P
ei nyt ihan kovin laajoihin kirjavalikoimiin toki mut muuten yleensä nuo opetukset ja asenteet

ei mikään

Ja sit viel vitun Finnairin maapalvelut, jotka päättivät si vähän jatkaa ulosmarssiaan. Nngh

[q]aivomassa, 1.12.2009 15:59:
Se että päätöksien tekeminen on niin hiton hankalaa.
[/q]täysin samaa mieltä

O