Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]UnityF:
---
SillyRabbit:
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!
---
mäkin asun vantaalla ja kyllä mä saan aina vkl bilettää ihan rauhassa pilkkuun asti ennen kun tarvii mennä yöbussipysäkille.. ja usein joutuu viel n.10min oottaa bussia et kyl ainakin mie pääsen vantaalle bileitten jälkeen ihan kevyesti.. riippuu varmaan vähän missäpäin vantaata sit asustelee...
arkipäivisin vika bussi lähtee klo1.15 mut silloin usein jään stadiin yöksi tai tehhään kimppakyytejä niin pääsee silloinkin tanssahtelemaan loppuun asti jos siltä tuntuu..
[/q]
Mutta yöbussit on kyl ihan ryöstyhinatsii!! 5 euroo saat maksaa siitä ilosta että pääset Vantaalle takasin...
Noh vloppuna, voi tietenkin kamuja käyttää hyväksi, ja viikolla lähtee aamujuna 4.42, sit voikin ilosesti kävellä 15 min 20 asteen pakkases...raikasta ilmaa, uni tulee kyllä varmasti!!*joo*
[q]Nacu:
Teki mieli sanoa muutama argumentti, mutta kunnioituksesta vanhempia kohtaan pidin pääni kiinni.
[/q]
Jos vanhempien argumentointi on tuota tasoa kuin noissa sun esimerkeissä, en näe kyllä mitään syytä nöyristelyyn ja kunnioitukseen. Oma mielipide pitää toki muistaa perustella kunnolla ja tuoda julki rakentavaan sävyyn, ettei itse vajoa samalle tasolle kuin "vastustajansa".
Iski tekemisen puute...tai tekemistä vois olla,mut en osaa päättää mitä tekis vai tekiskö mitään..heh!
menipäs vaikeeks
Minidiscin nauhotus joka säätää itestään tasoja nauhotuksen ajan jonka takia menee nauhotus uusiks. Mikä helvetti siinä on että pitää keksiä näitä huipputeknisiä paskoja? C kasetillakin ääni olisi tasaisempi.
[q]TrixAreForKids:
Mutta yöbussit on kyl ihan ryöstyhinatsii!! 5 euroo saat maksaa siitä ilosta että pääset Vantaalle takasin...
Noh vloppuna, voi tietenkin kamuja käyttää hyväksi, ja viikolla lähtee aamujuna 4.42, sit voikin ilosesti kävellä 15 min 20 asteen pakkases...raikasta ilmaa, uni tulee kyllä varmasti!!*joo*
[/q]
Sekin on miten suhtautuu asiaan... ennemmin se 5e kun taxille se 35e...
ja onneksi on kohta kesä niin voi istuu ulkona ja oottaa et alkaa mennä normihintaiset bussit kun ei tarvii jäätyy ulkona... *joo**hymy*
[q]tuisku, 17.3.2006 16:45:
....se kun ei tiedä missä mennään... *toktok*
[/q]
..ei ärsytä enää, mä olen päättänyt olla stressaamatta...
Ärsyttää kun haluisin mennä Provinssirockkiin, mutta sinne on niin kalliit liput ja täältä on sinne aika pitkä matka. Ja jos sitten päätänkin lähteä niin sitten ei ole kuin yksi kaveri lähdössä, niin tulee aika kallis matka Mä niin haluun sinne kun siellä on paljon hyviä esiintyjiä ja ja ja.
neljän viikon ilta vuoro putki...........
Tämmönen ihmeellinen vitutus,vituttaa muttei vituta, syystä että..Noh, niih...
Vituttaa muttei vituta, syytä on oikeestaan vaan semisti. Huhhuh. On tää helppoo :D
Puhelin.. ostin uuden puhelimen, joka hajosi reilun kahden kuukauden käytön jälkeen. Vietti mukavat viisi viikkoa huollossa jonne se palasi uudestaan kahden päivän käytön jälkeen. Ja kun ei voida vaan antaa uutta puhelinta.. montakohan viikkoa sitä pitää tällä kertaa huollosta odottaa
[q]UnityF, 7.4.2008 20:55:
SAMPOV***NPANKKI!
Ainoo mikä lohduttaa on se että tän kuun jälkeen toi tili on historiaa ja sit olen op:n asiakas.
[/q]
sun täytyy antaa mulle sun tilinumero, niin voidaan sitten siirrellä päivätolkulla rahoja toistemme tileiltä edestakaisin ongelmitta ja reaaliajassa! se on kivaa ^____^
Perkeleen uusavuttomat postimiehet jotka ei osaa
kantaa meidän posteja perille asti
Ärsyttää: Jonossa etuilevat vanhukset.
Minulla harvemmin on niin kiire, ettenkö päästäisi vanhempia ihmisiä jonossa edelleni, etenkin jos kysyy. Jouduin eilen "jyrän" alle kaksi kertaa. Sieltä ne vaan viiletti käsiä ja kävelykeppiä huitoen suoraan jonon kärkeen. Näin se homma etenee.
Klubbari ei toimi operalla niin pitää käyttää paska-exploreria. Paska-explorerilla on kuitenkin tapana tehdä ylläripyllärit ja seota juuri kun olen postaamassa jotain turhantärkeää forumviestiä. Sekoamisen seurauksena paska-explorer kirjaa minut ulos sulkeutuessaan. Silti kun avaan paska-explorerin uudestaan muutamien minuuttien kuluttua, nimeni paistaa online-listalla kuin ylikuumentunut aurinko, jonka seurauksena myös hermoni ylikuumenevat.
Ei, en ole loggautunut sisälle, olen vain onlineksi merkittynä.
Eikä tässä nyt varsinaisesti ole mitään syytä hermostua tai ärsyyntyä mutta kun.
Äsken ärsytti kaikki. Kämppis tuli kotiin, sano: "tossa" ja ojensi punaviinilasin, niin ei ärsytä enää niin paljon ollenkaan.
perjantainen Tenaglian keikka!
musiikki oli loistavaa... MUTTA herrajumala miksi sekopäiseksi
junttihelvetiksi Tripod oli oikein muuttunut!
tuopit lenteli, tuhannen sekiksis ihmiset kaatuili päälle, heilutteli
tanssilattialla kävelysauvoja päin näköä... missään ei pystynyt
hetkeäkään tanssimaan, ettei olisi jotain damagea saanut.
paikka oli aivan ylibuukattu ja vain yks miestenvessa käytös, jossa
siinäkään ei tainnut ilmastointi pelata (kuten ei kai muuallakaan).
vaikka sama mesta oli melko tukkoinen toukokouuisella Väthin keikalla,
niin ei se ollut mitään verrattuna tähän maanpäälliseen helvettiin... ja
siellä ihmiset sentään osas käyttäytyä!
en mee enää ikinä Tripodiin! ihan sama vaikka olis mikä Jeesus tai
Cthulhu soittamassa! HYI SAATANA!
"Vitut muista, kunhan meillä menee hyvin" -asenne.
opinnäytetyö ja sen tekemisen tuoma turhautuminen ja kiukku. Ei tästä näytä tulevan ikinä valmista! *ärrrärrär*
se on sika ärsyttävää jos esim. mul o purkkapussi/karkkipussi ja sit annan toiselle ihmiselle siit, se rupee kaivaa sitä sillai et se on mun kädessä... mä aina tungen sen kokonaa sille ettei se tee sillai ärsytttävästi
Ihmiset, jotka tulee töihin kipeenä!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- ...
- 710
- Seuraava »