puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 96
- Seuraava »
[q]W:
ps. on se jännä mitä personal trainareille opetetaan nykyään....miten mummojen tulee astella portaat oikein?
[/q]Jos muuten haluat vähänkään asiallisia vastauksia tai kommentteja, eivät tälläisten kommenttien viljely mitenkään rakenna keskustelua. Toisten vähättelyllä ei yleensäkään saada muuta kuin väittelyksi meneviä keskusteluja aikaan.
jossain on nyt vikaa... kun riisinä aloitin niin kyllä 10 kg tuli aikas nopeesti...
tosin sen jälkeen en olekkaan puntannut kun satunnaisesti.
mut jos haluu itteensä kasvattaa niin salilla pitää käydä sit aika ahkeraan...
muissa ravinto& treeni vinkeissä käänny w:n puoleen
[q]hardikaveri:
ai joo sori--- katoin ton sun kuvas...
[/q]
Jep, antaa ihmisten harrastaa mitä haluaa.
tosi usein noi "pikanuudelit" (miks helvetissä niitä sanotaan pikanuudeleiksi) sisältää >20g rasvaa/100g ja loput hiilaria. Protskua vaan pari hassua grammaa.
Mut sen sijaan munanuudelit: p 13g/100g, hh 76g/100g, r 0,4g/100g
hardikaveri : alussa kyllä kehittyykin nopeasti, sitten jossain vaiheessa alkaa se taistelu jokaisesta kilosta...
discopöllön jutut kyllä vähän haisivat sille ettei omaa kokemusta treenaamisesta kauheasti ole, anteeksi nyt vaan. Epäilen noita juttuja personal trainer kurssilla tulleesta tiukasta tutkimustiedosta kyllä aika paljon, tietysti bodareiden keskuudessa on paljon ns. "salilegendaa" jolla ei ole fysiologisia perusteita, mutta kyllä suurella osalla juttuja (esim. W:n kuvailema lihasten tyhjeneminen/täyttyminen, joka tosiaan glykogeenin ja veden kanssa tekemisissä) on vankka todellisuuspohja ja pistääkin ihmettelemään itseään koulutettuna pitävä joka ei moista tunne...
Myös sellaisen ravitsemusterapeutin, joka ei ole erityisesti urheiluravitsemukseen perehtynyt, tiedot asiasta ovat harvinaisen huonot Eivätkä nuo sairaalan ravitsemusterapeutitkaan ole ainakaan mua onnistuneet kovasti yllättämään muuten kuin ehkä kapeakatseisuudellaan. Eivätpä ne kyllä sitten paljon huippu-urheilijoita valmennakaan.
Kaikista asioistahan ei absoluuttisia totuuksia näissä asioissa ole kun tutkimustietoa on niin vähän, mulla ja Ollillakin on näkemyseroja varmasti, vaikka koulutus on sama. Joku juttu toimii toisella ja toinen toisella, sellainen se ihmiskroppa vaan on, se kun ei ole mikään kone.
Sen vielä sanon että treenikokemusta on 8 vuoden verran välillä tiukemmassa välillä huonommassa kunnossa. Ei titteli tee ihmisestä huonoa tai hyvää, asioita kannattaa katsoa monesta näkökulmasta ja muistaa että kirjan sana ei ole laki, eikä muuten minkään nettisivunkaan. Toivoisin että jengi treenaisi positiivisessa hengessä...
[q]Hotblood:
Kaikista asioistahan ei absoluuttisia totuuksia näissä asioissa ole kun tutkimustietoa on niin vähän, mulla ja Ollillakin on näkemyseroja varmasti, vaikka koulutus on sama. Joku juttu toimii toisella ja toinen toisella, sellainen se ihmiskroppa vaan on, se kun ei ole mikään kone.
[/q]Totta. Ja vaikka jokin tutkimustulos osoittaisikin jotain, ei se kuitenkaan välttämättä toimi kaikilla. Pikemminkin eri tutkimukset osoittavat mikä pätee ns. "keskiarvoihmisellä". Ja valitettavan usein tutkimusasetelma ei ole riittävän adekvaatti, jotta siitä voisi jotain sen suurempia ison linjan johtopäätöksiä tehdä.
Tästä ihmiselon epämääräisyydestä me taidetaan Ollin kanssa ainakin olla täysin yhtä mieltä...
Mitenkäs se olikaan, lääketiede vai lääketaide...
[q]Hotblood:
Tästä ihmiselon epämääräisyydestä me taidetaan Ollin kanssa ainakin olla täysin yhtä mieltä...
Mitenkäs se olikaan, lääketiede vai lääketaide...
[/q]
Toi: Lääketaide kuulostaa aika epäilyttävältä....*nauru**nauru*
ps. Nyt hieman positiivisempaa sävyä tänne topiikkiin perkele! se on sentään mukavaa että vaikka ihmisten mielipiteet erovavat toisistaan, kaikki näyttää viihtyvän treeneissä!
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo's 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??
[q]W:
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo´s 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??
[/q]
Sisältää natriumglutamaattia joka joillain kerää niin pirusti nestettä... muutenkin hiilarit iltapalalla turhia IMHO... Syö kalkkunaleikettä ja Ehrmannia
[q]Hotblood:
---
W:
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo´s 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??
---
Sisältää natriumglutamaattia joka joillain kerää niin pirusti nestettä... muutenkin hiilarit iltapalalla turhia IMHO... Syö kalkkunaleikettä ja Ehrmannia
[/q] Tai esim. kalsiumkaseinaattia ja oliiviöljyä ;)
GoA ja hardikaveri, mä olen kans törmännyt monesti tuohon ns. lasiseinään treenatessa, ja välillä on tuntunut että onks tää mun natu-maksimi nyt tässä..
Täällä tuli jo esiin hyvää vinkkiä treenaamisesta, vaihtelevuuden tärkeydestä yms. Mulla ei ole oikeastaan muuta lisättävää, kuin että pitää uskoa asiaansa ja tehdä perkeleesti työtä joskus jopa se veren maku suussa jos haluaa tulosta (lisää lihaa).
Ainakin mulla, tähän bodaus-harastukseni 7.vuoteen kuuluu monta stoppia ja jopa alamäkeä tulosten, painojen ja lihastenkin suhteen.
Motivaatio on tärkeä, jos sitä on niin mihinkään ei ole kiire, ja aina voi pysähtyä miettimään mitä voisin tehdä paremmin, mitä uusia liikkeitä vois ottaa mukaan, syömiset, yms..
Ja muistakaa NUKKUA paljon! Vaik biletys on niin Bodauksen ikuinen pyhä kolminaisuus on se: TREENI-RUOKA-LEPO!
Joo mul o himas gymform plus ja abworker 3000, gazelle freestyler ja ab swing, 6 Second Abs, Smart Gym, PowerPump 4000 Pro Deluxe, MAXGENITALPOWER, ruotsalaisvalmisteinen polttomoottorikäyttöinen peniksenkehitin ja kuppaussarvet.
Eli koska jokainen noista vaatii keskimäärin 2min treeniä / vko ja sit ku noit on noi monta ni ne niinku kumoaa toisensa ni mun pitää niinku elää mahdollisimman epäterveellisest, etten tuu ylikuntoon
Toi uni on kyllä se, mikä välillä jää puuttumaan. Muistan kertoja, kun on ollu salilla ja hirvee treeni ja meno päällä. Sit illalla kavereiden kanssa baariin ja aamulla sätkii sängyssä kun pää ja lihakset särkee
Fitness & Kehonrakennus SM 04, pidetään Lahdessa 23-24. lokakuuta.
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään. En ole aikaisemmin käyny katsomassa kisoja, joten kiintoisaa nähdä millainen show se on. Kyllähän lehdistä ja töllöstä näkis, mut saattaa olla meininki jees sielläkin..
mä haluan myös kattomaan kerrankin fitness/kehonrakennuskisoja! Monta kertaa on pitänyt mennä, mutta aina on jotain tullut. No niin, klubitus goes lahti!
[q]
W:
Eiks noi fitness tyttelit pullistele siellä eri päivänä, vai? Haluisin kyllä vähän kuolata niitten peräänki....enkä vain vitun pattien ukkeleiden....[/q]
Jees, Kehonrakennus lauantaina klo.12 ja Fitness sunnuntaina klo.14 alkaen.
ihan vaa ohimennen..jos se heebo juo jtn luontaistuote litkuja ni ne ei tee mitn..millekkää.*nauru*
kunnon kotiruokaa ja silleen.*joo*
/me sähläilee. lue muokkaus mun edelliseen.
nyt loppu vääntö ja takas töihin :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 96
- Seuraava »