puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

[q]haedy:
Musta kuntosalilla on mitä tylsin urheilumuoto...=( Pari kertaa olen ostanut kuukausikortin. Ehkä olen vaan sen henkinen, että tykkään harrastaa jotain sellasta missä saa liikkua, kuunnella musaa ja samalla kehittyy lihasvoima: esim. capoeira jota olen nyt syksyllä alkanut harrastelemaan..
[/q]

mustakin se on tylsin urheilumuoto. oon joskus käyny... mut ei o mun juttu ei... kyl mä joskus puntteja himassa nostelen ym., mut toi salilla juoksu vaan menee jotenki yli. ei mulla kyl mitään sitä vastaankaan ole. kaikki tekee sitä mitä tykkää*hih*...

[q]MAkeda:
f*uck...pakko palata city gymille,nous mayorsilla hinnat jonnekin tähtiin*nyyh*
[/q]

Mitäs ne rokottaa Mayorsilla kuukauden treeneistä jäsen/ 10kerran kortista?
Kotisivuilta en löytäny hintoja..*täh*

10 kerran kortti on ainakin 59e tavalliselta tallaajalta...

[q]Hotblood:
10 kerran kortti on ainakin 59e tavalliselta tallaajalta...
[/q]

Thanks! Taitaa olla 40-50e kuukausi aika keskiverto hinta tänään paremmilla saleilla.
Ittellä 44e/kk ja kohtuu hyvä mesta, vapaapainoja riittää myös eikä pelkästään laitteita.
Mut ainahan täytyy hintoja seurailla, ja onhan Mayor´s legendaarinen HC sali.

tällä hetkellä tuntuu, että sali on mennyt taidon edelle ihan todella johtunee siitä, että salilla olen saanut paljon enemmän tulosta aikaan. Jännä huomata miten painot on vaan kasvanu ja kroppa muokkaantunut nekin painot mitä on joskus nostellut naama punasena on nyt kuin ilmaa vaan! Tänään sai perse kyytiä askelkyykyllä, mitä parhain!

muistakaapa välttää ylikunto, se iskee nimittäin helposti

[q]Hyzenthlay:
[/q]

Kaipa sitä kyl ylikunnon eteen saa aikas paljon tehdä töitä...
ylikunto ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin rättiväsymys monen kunnon treenipäivän jälkeen...
mä en ainakaan ole vielä koskaan treenannut itseäni ylikuntoon, vaikka tosi lujaa yhdessä vaiheessa ahersinkin.
mut siitä huolimatta lepo on valttia.. joskus sitä on treeniputken jälkeen niin poikki, että ei jaksa kuin istuu ja ihmetellä =)

-ylimmäinenkunnonlaskijauhuu

[q]Uhuu:
ylikunto ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin rättiväsymys monen kunnon treenipäivän jälkeen...
[/q]

ei tarkoitakaan, se on ylirasitusta. Enpä ole minäkään varma olenko koskaan ollut ylikunnossa, kun ei sitä itse voi oikein kunnolla mitata, mutta en lähtisi kokeilemaankaan. Siitä toipuminen voi viedä aika paljon arvokasta (treeni)aikaa. Kesän aikana tuli oltua koko ajan flunssassa ja vähän väsyneenä, eivätkä painotkaan nousseet mihinkään, joten ajattelin, että vois olla aika vähän rauhoittua... en tiedä oliko se tosiaan sitä, mutta jos oli (no ainakin oireet täsmäävät) niin hyvä, että otti rauhallisemmin vähän aikaa. Kuinkahan moni tälläkin hetkellä treenaa ihan liian useasti, syö ja nukkuu huonosti? aika moni, luulisin

[q]Hyzenthlay:
tällä hetkellä tuntuu, että sali on mennyt taidon edelle ihan todella johtunee siitä, että salilla olen saanut paljon enemmän tulosta aikaan. Jännä huomata miten painot on vaan kasvanu ja kroppa muokkaantunut nekin painot mitä on joskus nostellut naama punasena on nyt kuin ilmaa vaan! Tänään sai perse kyytiä askelkyykyllä, mitä parhain!

[/q]

höh... unohdinpa sit äskeisen ylikuntokommentin yhteydestä sen tärkeimmän jutun....

eli.. hieno kuulla, että joku nauttii treenaamisesta ja sen tuloksista noin täydestä sydämestä.
jatka samaan malliin!!!!!!

-oispavielänuorijavetreäuhuu

kiitos treeni-intoa sullekin!

[q]Hyzenthlay:
kiitos treeni-intoa sullekin!
[/q]

hih.. kun ees pääsis salille...
flunssaprkl verottanut taas viikon innokasta treeniaikaa.. murrr...
mut sit taas parin päivän päästä entistä kovemmalla tarmolla!!!!

-nuhanenäuhuu

ylikunto *vink**nauru*

no joo, voi olla, että oon syyttämässä ylikuntoa joka ikisestä sairaudesta mikä mun kohdalle osuu. Flunssasena salille ehdoton ei! kerran oon muuten niistänyt sarjojen välissä, ja kieltämättä aika ääliö olo oli.. oli vaan ihan pakko päästä sinne salille

Tulipa vaihdettua salia. Otin kortin Athloniin, 1kk ilmaiseksi, sen jälkeen 48e/kk sisältäen kaikki tunnit + salin mihin aikaan tahansa. Tuli vertailtua aika montaa muuta salia ja toi oli ylivoimaisesti paras hinta/laatu.

ylikuntoon pääsee vain sairaimmat =P

Kuinka pian flunssan jälkeen uskaltaa taas palata salille ilman pelkoa sydänlihastulehduksesta tms. kivasta jälkitaudista?

Olin koko viime viikon melko kovassa nuhassa ja kurkkukivussa, mutta kuumetta ei ollut. Viikonloppuna olo alkoi helpottaa ja nyt tuntuu taas lähes normaalilta pientä nenän vuotamista lukuunottamatta. Onko siis turvallista mennä huomenna salille vai kannattaako vielä odottaa? Vai onko tähän olemassa mitään yksiselitteistä vastausta? En yleensä rehki salilla mitenkään verenmaku suussa, lähinnä teen erilaisia käsi- ja hartialihasliikkeitä.

[q]Kipee selkä on kyllä niin hallitseva, ettei tiedä mitenpäin olis..
[/q]Selkäkivut ovat tosiaan varsin ikävä ja rajoittava vaiva :( ja vielä kroonistuessaan aiheuttavat melkoista kansanterveydellistäkin haittaa. Varsinaisen syyn diagnosoiminen kun ei ole kovinkaan helppoa ja usein tehdään turhaan erilaisia tutkimuksia syyn selvittämiseksi.
Nimim. itselläkin muutaman viikon ajan ollut alaselkä kipeä (kyykkytreenin jälkeen ilmeisestikin tullut)

[q]Hansu:
Kuinka pian flunssan jälkeen uskaltaa taas palata salille ilman pelkoa sydänlihastulehduksesta tms. kivasta jälkitaudista?

Olin koko viime viikon melko kovassa nuhassa ja kurkkukivussa, mutta kuumetta ei ollut. Viikonloppuna olo alkoi helpottaa ja nyt tuntuu taas lähes normaalilta pientä nenän vuotamista lukuunottamatta. Onko siis turvallista mennä huomenna salille vai kannattaako vielä odottaa? Vai onko tähän olemassa mitään yksiselitteistä vastausta? En yleensä rehki salilla mitenkään verenmaku suussa, lähinnä teen erilaisia käsi- ja hartialihasliikkeitä.
[/q]

Perussääntönä on ainakin meikäläiselle opetettu että niin monta päivää kun on ollut kuumetta pitää pysyä poissa liikunnan riemuista. Ja se lasketaan sitten viimeisen kuumepäivän jälkeen. Periaatteena ihan hyvä, tosin kuumeetonkin sairastelu voi viedä voimat. Silloin kannattaa kuunnella vähän omaa kroppaa. Jos tavallinen arkiliikunta kuten rappusten nousu vielä hengästyttää normaalia enemmän en salia suosittele. Omien voimien mukaan ja ilman mitään kauheita odotuksia salille ekaa kertaa sairastelun jälkeen.

[q]positiivi:
Enemmän siellä nykyään on asiallista juttua, kuin huonoa.
Tarvii olla aika tyhmä että alkaa roinaamaan jos jollain foorumilla lukee siitä ;)
[/q]Niitäkin löytyy ikävä kyllä.. varsinkin hieman nuorempien keskuudessa. Kärsimättömyys ja nuoruudeninto + tietämättömyys...

[q]olliS:
---
positiivi:
Aloita nyt vaikka etsiminen osoitteesta http://www.pakkotoisto.com ---> foorumi

---
Kyseistä forumia en kyllä voi suositella kenellekään.
[asiavirheitä vaikka kuinka paljon ja terveydelle vaarallisia ”ohjeita” esim. anaboliset steroidit yms. yms.]
[/q]

Joo, Täytyy puolustaa tuota foorumia sen verran kumminkin että siellä pyörii iso porukka ja paljon kokeneita jopa SM-tason kavereita joiden ohjeita voi ja kannattaa tietysti myös kuunnella jos tosi treenaaminen kiinnostaa.
Ne on (osa) niin kauan pläränny näitä juttuja että miksei niiden kokemuksista vois kukin jotain soveltaa?
Anaboliset ja muut aineet on taas ihan eri juttu, vähän niinku huumeet, ei kaikkien niitä tarvii..

[q]positiivi:
/me sähläilee. lue muokkaus mun edelliseen.
nyt loppu vääntö ja takas töihin :D
[/q]Ok. Eiköhän sun pointtis tullut selville :)
harjoitteluintoa kaikille :D

[q]Hyzenthlay:
mitää.. haukutaanko täällä pakkista. Mun mielestä pakkotoisto on ihan älyttömän hyvä sivusto, oon oppinut paljon treenaamisesta ja syömisestä. Jokaisen asiasta kiinnostuneen kannattaa käydä tsekkaamassa [/q]

Samaa mieltä...jos jotain tietoa jostain tarvii niin yleensä pakkikselta sen löytää. Ja jos ei löydä niin kysymällä se nopeesti selvii. En myöskään oo hirveesti perehtyny roina-osioon koska se ei kiinnosta näillä naruilla vielä pätkääkään

Mut joo, muuten treenit kulkee hyvin ja poika on ilonen.... kesätauon jälkeen täl hetkel tulee 1kg/vko. Muutama viikko sit 75kg ja nyt ollaan 79kg:ssä ja ylöspäin mennään... tulee kyllä taas hyvä fiilis

O