puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 96
- Seuraava »
[q]yusu:
---
salama jack:
http://xo.typepad.com/blog/greg.jpg
---
*slurps**kuolaa* ..tollaset kädet mäki haluun
Eikös Valentinolta revenny toinen hauis tässä joku aika sit...no äkkiäkös se laittaa uudet syntholit sinne ..jännä nähä kuinka kauan toiki pelle pysyy hengissä.
[/q]
Hienoja nää nykyajan kuvanmuokkausohjelmat*nauru* Niillä sais vaikka ton ison finnin pois hartioitten välistä*muhaha*
[q]William-78:
jos aletaan kuvia poustailee, niin tällainen on mielestäni sopiva kunto:
http://digilander.libero.it/mikementzer/Zane16.jpg
ei puutu tosta enää kuin pikku hionta!
Tuohon kuntoon ei viellä tarvi mömmöjä käyttää tippaakaan....useimmat treenaajat ovat vain niin luusereita että uskovat yleisen löpinän ja mokaavat kaiken mömmöttämällä itsensä liian turvoksiin, sitten fiilikset menee, ja loppu laiffi ollaankin läskejä. Terveys/tasapainoisuus/kohtuus/ym kaiken a ja o.
[/q]
Mistä jätkä löytää noita Gay-kuvia*hihu*
äh!
[q]Lene:
Niin, etenkin, miten silikoneja treenataan. On se nyt kumma kun treenatulta muijalta ei edellytetä lihaksia.
Kehonrakentajamisut kehiin.
[/q]
En pidä itseäni kovin treenattuna edes ja mullakin on isommat lihakset kuin tuolla treenatulla tytöllä Oon sit ehkä vaan treenannu ihan väärällä tavalla....
edit: lisätään tähän nyt vielä, että on aika vaikee kuitenkin yhen kuvan perustella (pitäs ehkä käydä tuol sivulla ;) sanoa.. voin olla väärässäkin tosin.. pointti oli vaan sama kuin Lenelläkin.
[muokattu 16.7.2004 19:01]
[q]William-78:
---
MAkeda:
Mistä jätkä löytää noita Gay-kuvia*hihu*
---
Mul on niitä aaaaahhhh.....varastollinen!
Innovoittaisko tällainen kuva sitten enempi:
http://www.luciatovar.com/pclubs/club043/images/020b.jpg
ps. ei muuten ole off topicia.....kyllä tollasen mimmin on täytynyt jo vähän treenaillakkin!
[muokattu 15.7.2004 22:57]
[/q]
Ei toi kuva oikein rulaa*täh*
[q]yusu:
Jos tää keskustelun taso menee tähän, nii saat jatkaa keskustelua yksin.
[/q]
Jos lainausten käyttäminen menee tähän, nii...
[q]yusu:
---
S-T:
---
yusu:
Jos tää keskustelun taso menee tähän, nii saat jatkaa keskustelua yksin.
---
Jos lainausten käyttäminen menee tähän, nii...
---
anteeks :((((
joo..tän tredin vois melkein pistää roskikseen :)
[/q]
Niinku kaikki muutki turhat jauhuut!
[q]Lene:
Ja mun peppu ei enää hölsky.
[/q]
Laita kuva niin uskotaan....*slurps*
Kesä on mitä parasta aikaa ulkoilla (jos satais vähemmän *vink*) , joten mä
olen ottanut ton rankan puntin vastapainoksi aerobisen ulkoliikunnan.
Hapenottokyvyn ja kunnonhan siinä pitäis ainakin parantua, ja mikä parasta, saa olla ulkona! Hikisellä salilla tulee kuitenkin touhuttuu niin paljon.
Meikälle on sopinu parhaiten reipas kävely, musaa kuunnellen tottakai,
mutta muitakin lajeja ois varmasti: pyöräilyy, uintii, rullaluisteluu jne. jne.
Mites te muut liikutte salin ja puntin lisäks?
[q]Elvi:
Nyt on pidettävä treenaamisesta paussia kun on kipeä.... Nice... just kun pääsi vauhtiin ja prkl! *täh**muhaha**juonittel**lohduttel*
[/q]
Sama juttu saa oikein puhua järkeä itselleen koko ajan kun on jatkuvasti lähdössä puolikuntoisena salille asiaa ei yhtään paranna se, että mulla on kuukausikortti jota pitäis käyttää...
jee jee... saanut taas treenit kulkemaan...
vuoden verran raahasin itseni kerran pari kuukaudessa salille lähes itkeskelemään ja sit itkeskelin lisää kotona, kun paino nousi ja lihakset kuihtui...
nyt taas maistuu treenit ja näin neljän viikon alkulämmittelyn jälkeen alkaa sarjat kulkemaan puhtaasti toistosta toistoon =)
salitreeniä tulee nyt taas 4-5 kertaa viikkoon:
-rinta&selkä
-takareidet&pohkeet
(-vatsat joko salilla tai kotona)
-hauis&ojentaja
-etureidet&vatsat
sit pitäis saada vielä aamulenkki-innostus, mut nyt ollut töissä niin paljon että ei oikein oo ehtinyt. onneks pian alkaa koulu ja sit taas ehtii... =)
-elämäonlaiffiijatreenaustauhuu
[q]Hyzenthlay:
Eikai 3 kertaa viikossa treenaaminen voi johtaa ylikuntoon?
[/q]
Eikai kolmesta vielä, ellei siinä ohessa harrasta muutakin, esim armotonta biletystä Ja lepo tekee tosiaan hyvää.
[muokattu 30.7.2004 20:06]
joo... eikä yhtään innosta se, että tää on jo kolmas kerta tänä kesänä kun oon kipee ettei vaan ylikunto olisi ovella. Eikai 3 kertaa viikossa treenaaminen voi johtaa ylikuntoon? mulla on kolmeen jaettu ohjelma, mutta en ole harrastanut kevyitä viikkoja (=idiootti). Aerobista harjoittelen aika minimaalisesti.
Tossa vähän aikaa sitten aloitin käymään säännöllisesti niissä spinning tunneilla.
Fiilikset mitkä puntti- ja spinning-treenistä tulee on täysin erilaiset. Voima-treeni tekee väsyneeks ja tukkoseks tunnin ajaks treenin jälkeen, mut parasta tässä on Buff-efekti*hih* elikkä se kun nesteet ja veret pakkautuu lihaksiin ja tekee niistä ihanan pyöreitä ja jokainen säie näkyy n. vartin ajan treenin jälkeen ja turvotus laskee muutamassa tunnissa.
Spinning on ehdottomasti paras heti aamusta tai aamupäivästä, koska sillä on tapana vetää olo hyperaktiiviseks joka ei oo illalla aina suotavaa...mut välillä on kiva polkee jotain vielä treenin jälkeenki*vink**sydän*
HC-spinning on aivan loistava lisä kuntoilun viikko-ohjelmaan, eli kannattaa käyttää kaikki edut mitä jäsenyys suo.
Sitäpaitsi, ne parhaat naiset ei käy puntilla, vaan spinnaamassa*nauru*...mut emmä siel sen takii käy*eiei*...npä*heiii**hih**piis*
salama jack 30.7.2004 17:53
--------------------------------------------------------------------------------
Tossa vähän aikaa sitten aloitin käymään säännöllisesti niissä spinning tunneilla.
Fiilikset mitkä puntti- ja spinning-treenistä tulee on täysin erilaiset. Voima-treeni tekee väsyneeks ja tukkoseks tunnin ajaks treenin jälkeen
------
Toi kuulostaa erikoiselta, mulle kunnon puntti-treeni saa just erinomaisen olon,
ja endorfiinit virtaa kehossa..
Varsinkin kun tekee kevyttä viikkoo kohtuu painoilla ja nopeilla palautuksilla.
Tosin en ole spinningii edes kokeillut ja onhan tosi että se mikä toiselle hyvä, toiselle ei niin hyvä..
Juu, jos vetää liikaa reenii tulee kaikkii ongelmii vastaan esim. niveltulehdukset, kalvorepeämiset ja muut pitempi aikaiset kivut ja haittavaikutukset.
Okei okei jos muistaa pitää järjen mukana ja venytellä properly aina kovan treenin ennen ja jälkeen niin voi ehkäistä näitäkin. Mä oon välillä tyhmä ja en venyttele vaikka muistaisinkin.
Siks omaankin melkeen samat tiedot olkapäistä, kun mun uskomattoman ammattitaitoinen ortopedi. Kuitenkin mieluummin en ois joutunut alkujen alukkskaan tutustumaan tän taitoihin. Jääkiekkokaukalo kun ei paras mahdollinen kasvualusta nuorelle pojalle. Onneks pystyn kuitenki tekee salii ja muuta treenii, hommat vois olla paljon huonomminki. Pitää vaan varoo tiettyjä liikkeitä.
Oon kuullu muilta ex-pelaajilta samanlaisii juttuja, myös polvista.
Ylikuntoon en kyl pääse, koska bilettäminen on niin kivaa että päivä kaks menee helposti jälkihöyryissä. Kanuunassa kiskoo niin paljon roskaruokaa ja kokista, että sitä seuraava päivä menee rennommassa reeniksessä hikoilemiseen tai välipäivänä kaikesta.
Mielestäni hyvän salitreenin jälkeen vähän kotona lepoa ja sit airoobinen treeni menee ihan bilettäessä loppuun asti, ei oo paikat kipeenä heti aamulla
[q]ALIEN:
kunhan nyt ekaks hoitaa selän kuntoon yms...
[/q]
Auts! selkäkivut ovat todella v-mäisiä....itelläni joskus repesi yksi selkälihas....pikuinen onneksi...kesti melkein 2kk että parani....sulla taitaa olla jokuu muu kuin lihas pohjainen kivun aiheuttaja siellä? Joo, ei voi salilla sillon oikeen peuhata.....melkein kaikki liikkeet ottaa edes hieman tonne selkään....otan osaa. *sääli*
Tehäänkö niin että sä hoidat ne kauniit naiset niin mä lupaan treenata sunkin puolesta? Motivaationi on taas parempi näes kuin koskaan!!
W 8.8.2004 19:17
--------------------------------------------------------------------------------
Oli muuten pakko lisätä tänne mielenkiintoinen artikkeli:
http://www.bk-sportsmag.fi/uimg/pdf/20031/22-25_koffein.pdf
eli tuossa artikkelissa kerrotaan kofeiinista, sen haitoista ja hyödyistä, ja kuten huomata saattaa, haittoja ei ole, toisin kuin näillä klubarin sivuilla jotku spedet ovat väittäneet.
--------------------------------------------------------------------------------------
Tuo artikkeli on hyvä ja itse käytän myös kahvia päivittäin ja kofeiinia piristykseen, esim. bailatessa.
Myös selviä haittoja mielestäni kuitenkin on. Suuret annokset kofeiinia vievät yöunet, ainakin minulta, yhtä varmasti kuin poravasara naapurissa. Käyn pääasiassa iltaisin salilla, ja jos otan koffaria ilta-treenille, niin unta on turha yrittää moneen tuntiin. Ja aamulla pitäis skarppina duuniin..*justjoo*
Ilman ilta- kofeiinia ei ongelmaa ole.
Toinen haitaks luettava on mielestäni riippuvuus joka siis myös kofeiiniin syntyy, varsinkin suuriin annoksiin tottuneella.
Ei ehkä jaksakaan mitään jos ei saa esim. neljää koffari nappia yms, ja päätä särkee jne..
En jättäis itekkään pois koffarii, mutta kannattaa miettii millon, miks ja kuin paljon (muka) tarvii.*piis*
[q]yusu:
No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää[/q]
Kasvattaaks nää nesteet lihaskudoksii?
[q]Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii[/q]
Sitkun lopetat sen syönnin niin pakkautuneet nesteet vähitellen kaikkoaa lihaksista. Nii sit sitä pitää käyttää ja ostaa lisää.
[q]Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?[/q]
Kreasta.
[q]Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee[/q]
Voi niitä töitä tehä vitusti ilmankin kreatiinii ja proteiini/hiilihydraatti-pirtelöitä.
Noita keski-ikäsii egotreenaajii löytyy joka salilta.
[q]No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)[/q]
...heh!
[q]Ylikunto[/q]
...ei se, mutta selkävaivat, lihaskalvotulehdukset/repeämiset, hiusmurtumat, yms. vaivat mitä liian kovilla painoilla voi helposti aiheuttaa. Eiks ylikunto tuu ennemmin kovasta aerobisesta treenistä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 96
- Seuraava »