puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- ...
- 96
- Seuraava »
jos yliopiston saleista puhutte, niin kumpula on ainakin auki koko kesän hallintorakennus ei sen sijaan.
[q]Lene:
Huomisesta lähtien saa kyllä peppu ja reidet kyytiä.
[/q]
Noh, mitäs olet tänään pepullesi ja reisillesi tehnyt?
[q]GoA:
No itse en kyllä sanoisi kehoilijoita agressiivisiksi. Ei tuosta taida mitään tutkimusta olla mutta minusta tuntuu että tuo olisi vähän samanlainen luulo kuin että kaikki bilettäjät käyttää ekstaasia. Samoin kaikki kehoilijat vetää hormooneja.[/q]
Niin, sit oon vaan nähny turhan ykspuolisesti dokkareita ja ihmisiä.
edit: tai eipä mitään, ohi aiheen menis.
[muokattu 26.5.2004 16:20]
[q][Nuclear]:
---
Hmm, harkitsisitkos silmälasien ostoja vai olenko näin väittänyt, että se on Suurena Totuutena paha elämäntapa? Kunhan ajankulukseni (subjektiivinen käsite, ois paljonkin tehtävää mut laiskuus...) tulin jakamaan omia ajatuksiani asiasta.
[/q]
jeps, valikoin aavistuksen sinisimäisesti tekstiä
[q]
Siis tarkotatko nyt vakavemmalla jotain horkkaa vai että alkaa harrastamaan liikuntaa vakavammin?
[/q]
hmmh sain siis käsityksen tekstistäs, ett kun aloittaa lisäravinteiden käytön, on suurempi riski siirtyä maailmaan, jossa oma keho on prioriteeteistä tärkein. Maailmaan jossa omankehon hallinta,kunto/ulkonäkö on siis etusijalla. Ja tästä sitten siirtyminen anabolisten maailmaan olisi helpompi ja todennäköisempi.. (sain siis tälläisen kuvan)
Samoin ajattelee moni huumeistakin vielä nykyäänkin: kannabiksen käyttö johtaa vahvempii..
jeps
[q]mokkeri:
hmmh sain siis käsityksen tekstistäs, ett kun aloittaa lisäravinteiden käytön, on suurempi riski siirtyä maailmaan, jossa oma keho on prioriteeteistä tärkein. Maailmaan jossa omankehon hallinta,kunto/ulkonäkö on siis etusijalla. Ja tästä sitten siirtyminen anabolisten maailmaan olisi helpompi ja todennäköisempi.. (sain siis tälläisen kuvan)
Samoin ajattelee moni huumeistakin vielä nykyäänkin: kannabiksen käyttö johtaa vahvempii..[/q]
Ensimmäinen osa pitää paikkansa, toisesta osasta ei ole juuri edes ajatuksia kun ei oo asiasta mitään infoa.
[q]S-T:
Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, ja jos lääkärikammo on tosi paha niin vähintään fysioterapeutille. Polvivaivat ei ole kivoja pitkittyessään ja pahentuessaan. Usko minua, tiedän.
[/q]
Emmä sitä lääkäriä pelkää, ollu huonoja kokemuksia ammattitaidosta jota tapaa lääkäriasemalla. Pitää huomenna yrittää tehä jalkoja salilla ja jos sattuu nii pittee soittaa lääkärille aika. Kiitos palautteesta.
[q]William-78:
ps. meikä näyttää kukkakepiltä jostain syystä tossa profiilikuvassa......no what to hell.
[/q]
No huh ... siinä tapauksessa mä taidan olla tulitikku :D
mulla on kroppa surkistunut viime syksystä.....muutin pois vanhempien luota ...opiskelut yms ,..ei ollu varaa yksinkertaisesti käydä salilla enää...olin käyny aktiivisesti yli vuoden verran salilla ja mun onneks se näky*nauru*....mut nyt...*blush* tullu muuta ylimääräinen kilo ja sekös mua harmittaa aika pahasti.Kuhan taas löydän hyvän salin ! niin taas mennään ajattelen siltä pohjalta että en turhaan käynyt kuntosaliohjaajakurssia *joo**hymy*
[muokattu 11.6.2004 22:02]
[q]William-78:
---
alien:
---
William-78:
Toisten loukkaamiseen keskittyvät lajiharrastajat eivät pitkälle jaksa.
---
ai kuten Priden kunkku Silva?
---
[/q]
Tähän väliin,silva ei ole kunkku pridessa vaan ufc:ssa.
Palatakseni ensimmäiseen kysymykseen, Mayor`s on hinta-laatu suhteeltaan helsingin ehdotonta eliittiä. Se on paras ja se on halpa*plur*
http://www.mayor.fi
[muokattu 14.7.2004 22:41]
Nyt löytyy meikäläisen profiilista sitten tuo Before-kuva.
Tässä on takana runsas hiilihydraattinen sekä hyvin aerobinen harjoittelu-jakso.
Huomenna 18.6 aloitan vähintään 20päivää kestävän proteiini-diettini.
Sitten mittaillaan niitä rasvoja.....*heiii*
Lähteekö kukaan muu klubbari messiin ihan kunnon diettinkiin?
(ei mitään juonpa vähän vähemmän kokista ja laihdun ehkä seuraavassa 10vuodessa)
[muokattu 17.6.2004 21:11]
[q]William-78:
Nyt löytyy meikäläisen profiilista sitten tuo Before-kuva.
Tässä on takana runsas hiilihydraattinen sekä hyvin aerobinen harjoittelu-jakso.
Huomenna 18.6 aloitan vähintään 20päivää kestävän proteiini-diettini.
Sitten mittaillaan niitä rasvoja.....*heiii*
Lähteekö kukaan muu klubbari messiin ihan kunnon diettinkiin?
(ei mitään juonpa vähän vähemmän kokista ja laihdun ehkä seuraavassa 10vuodessa)
[muokattu 17.6.2004 21:11]
[/q]
mitäs mä olen frendi sanonu sulle siitä laihduttamisesta???
ei sitä tarvii tehä
En ole ihan tarkkoja hiilari-laskelmia tehnyt, mutta on totta että jätän ihan minimaallisen määrän.....kehonrakennuskisoihin lihasten tyhjennykseen ruvetessa täytyisi tietysti jättää pois noikin, mutta mielestäni ei kannata uskoa ihan kaikkea minkä kuulee, tämä kyllä toimii saakelin hyvin, jos vain jaksaa vetää yli 20 päivää.
Moni bodarikin käsittääkseni on luopunut täysin hiilarittomasta safkasta, koska sen läpi vetäminen on viellä 20% rakempaa kuin jo näinkin kovan dietin. Kyllä tulokset tulevat tälläkin, usko pois.
[muokattu 19.6.2004 13:16]
Heeheh, jätkät on ymmärtäny ihan väärin.
Terve sielu ei ruumista kaipaa (vanha keravalainen sananlasku)
[muokattu 19.6.2004 14:02]
Kyllähän se menee silleen että nälkä kasvaa syödessä. Ainaki ite on huomannu sen. Sen lisäks ite on vähän vaikee hahmottaa että miten sitä on kasvanu. Pari vuotta sit ku paino reilu 65kg ni ajatteli et 80kg vois olla aika hyvä, nyt sit ku painaa sen 80kg ni ajattelee et ehkä se 90-95kg vois olla tarpeeks.
[q]William-78
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa?
[/q]
eiiiiii!!!!
Tuli tässä topikkii lueskellessa mieleen, että kuinkas monta treenipäivää saatte mahtumaan viikkoon? Itse olen kokeillut useampaa ja harvempaa ja todennut, että neljä salipäivää viikkoon sopii mulle. Saan kropan treenattua läpi ja lepopäiviä jää riittävästi väliin. Aina ei tietysti jaksaa/kerkee edes neljänä päivänä, ja joskus taas energiaa piisais vaikka yöt läpeensä kilistelis..
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja \roinan\ ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään \roinaa\ isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä \ luonnollisesti\ on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin \verenmakuisempi\.
[q]William-78:
---
MAkeda:
Palatakseni ensimmäiseen kysymykseen, Mayor`s on hinta-laatu suhteeltaan helsingin ehdotonta eliittiä. Se on paras ja se on halpa*plur*
http://www.mayor.fi
[muokattu 14.7.2004 22:41]
---
Hahah! karseeta mainostusta....pitäiskö meikän jo sitten tulla sieltä puppeli salilta sinne isojen poikien salille!? Paljo muuten maksaa nyt tarjouksen ulkopuolella kuukaus ja liittyminen? Ja mites ukon treenit sujuu?
Ps....Hahah, kattokaa kirjoitus aikaa.....hyvä kirjoitella salin puolelle kun tulee kännissä ravintolasta....sopii!?
[muokattu 15.7.2004 03:38]
[/q]
Pitäähän sitä mainostaa omaa salia*pihkassa* Siellä kun on oikea tekemisen meininki. OIkeastaan treeni sujuu nyt hyvin. Kyykkytulos on parantunut ihan mukavasti ja nyt lähetään hakemaan vähän sitä lihasmassaa taas. Eli haetaan tropit jenkeistä ja menoksi*nauru*Ehdottomasti kannattaa vaihtaa,veikkaan, että jätkä vois saada ihan hyvänki tarjouksen. Kaveri sai 50e/2kk,ei paha??Liity mun kautta,ni mäki saan bonusta*nauru* Joo hyvä kirjoitusaika sulla,oliks sul joku babe siin kainalos sillon vai?*nauru*
[muokattu 15.7.2004 07:54]
ihme remee
- « Edellinen
- 1
- ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- ...
- 96