puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

[q]alien:
---
MAkeda:
Hmm..en oo seurannu prideja,koska se on mun mielestä aika turhaa läiskimistä.
UFC on parasta ja siinä tänhetkinen suosikki on Phil Paroni(sillä jätkällä on muuten myös aika hyvä muoto lihaksissa)*pahis*

---

no eihän nois ”kunkkuja” ole, kun kaikille löytyy aina omat löytyttäjänsä. Mut en kyl pridee ihan turhaksikaan menisi sanomaan, vaikka ei UFC:t olekaan
Ilmeisesti et olekaan seurannut prideja, jos sitä pelkäksi läiskimiseksi kutsut *ding*.

[muokattu 14.7.2004 23:18]
[/q]

Joo myönnetään,että en ole seurannut prideja sen jälkeen kun näin tän donin ja jonku japsin matsin,ei oikein säväyttänyt..

sanoit tossai aikaisemmin että 6-8 protejuomaa päivässä??
eiks siinä jo munuaiset ala kärsimään aika pahasti, kun maksimissaan 3-4 juomaa päivässä suositellaan?

Että tosta kaverista on kyllä järkyttäviä kuvia, toi kyl menee jo ehkä vähän yli et vähän pienempiki käsi kävis

Että odotan et duunit loppuu parin viikon päästä ni pääsee treenaa kunnol, nyt käyny vetää kevyttä treeniä täs muutamaan otteeseen ja kyllä taas maistuu. Viel ku pääsee vetää kunnon raivolla ni aijai...

[q]William-78:
A. Mä lopetin jo ton spede-diettauksen. Kunto on sen verran hyvä että jotain järkeä jo! Lisää massaa taas....80kg on yksinkertaisesti liian vähän.
[/q]

Massa peittää detailit!*nauru**vink**piis**muhaha*

Kertokaa mulle parhaat metodit/treeni ”farkkupeffan” aikaan saamiseksi. Tuntuu polvet paukkuvan ja lonksuvan kun teen kyykkyä

Heräsin tänään aikasin aamulla(0900) ja kävin spinningissä sotkemassa sen 55 min.
Oli eka kerta ja tuli niin ihana olo ETTÄ ON PAKKO MENNÄ UUDELLEEN!
HELL YEAH!*nauru**aplodit*
Ohjaaja oli aivan loistava, musiikki oli tuttua trancepauketta ja kaikennäköstä polkkahässäkkää yms. mixauksia pop biiseistä.
Ehkei se pelkkä raskaiden esineiden nostelu oo ainoota kivaa pajalla!

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

meidänkin salin aerobicissa toi paul van dyk vähän aikaa sitten kiva sali.

[q]salama jack:
musiikki oli tuttua trancepauketta ja kaikennäköstä polkkahässäkkää yms. mixauksia pop biiseistä.

[/q]

Replayn cd?

Itse topikkiin liittyen:
2001 ja 2002 kävin salilla todella ahkeraan, varmaan 4-5 kertaa viikossa. Painokin kohosi melkein kahdeksaankymppiin (rasvaa ei montaakaan grammaa). Siinä tosiaan itse sokeutuu peilikuvalleen.. Kasvua ei huomaa, ja salilla käymistä on hankala lopettaa. Nykyään käyn salilla enää harvoin ja vain tekemässä kuntoa ylläpitäviä sarjoja, entisten lihasten kasvuun tähtäävien sijaan. Nyt paino on laskenut ja isoimmat lihakset kutistuneet sopusuhtaisemmiksi. Näin on paljon parempi

Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks

[q]Mikuli:
Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks
[/q]

Tulee mieleen useita vaihto-ehtoja, mutta maallikkona en lähtis terveys kysymyksis
arvailee.
Kyllä mä suosittelisin sitä lekurii , ne osaa.

[q]Hyzenthlay:
meidänkin salin aerobicissa toi paul van dyk vähän aikaa sitten kiva sali.
[/q]

Teillä soi kyllä hyvä musa siellä, huomattu on.

Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.

Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin. *pahis**nauru*

[q]Mikuli:
[/q]

Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, ja jos lääkärikammo on tosi paha niin vähintään fysioterapeutille. Polvivaivat ei ole kivoja pitkittyessään ja pahentuessaan. Usko minua, tiedän.

punttiksel on joo kiva käydä... jos on oppinut tekemään oikein ja oikean määrän. ite pääsin punttikselle vasta ku olin täyttäny 18... (isä valmentajana meitin joukkuees) ni mulle on kerrottu valmennus psykologiasta niiin paljon et alan vähiteelen tajuamaan miks teen puntilla tiettyjä juttuja ja miks en just niitä mitä perjaattees muut tekee... siis tää meni vähän out of topic mut eniveis... mitä te yleesä ihmiset teette puntille mennessänne? onko teitä opastettu vai teettekö oman pään mukaan? hmm.. mulla katos taas ajatus ku kirjottelin mut hope täst saa edes jotain selvää

kerran kuulin että

nopeus + massa = voima

[q]Mellu-:
punttiksel on joo kiva käydä... jos on oppinut tekemään oikein ja oikean määrän. ite pääsin punttikselle vasta ku olin täyttäny 18... (isä valmentajana meitin joukkuees) ni mulle on kerrottu valmennus psykologiasta niiin paljon et alan vähiteelen tajuamaan miks teen puntilla tiettyjä juttuja ja miks en just niitä mitä perjaattees muut tekee... siis tää meni vähän out of topic mut eniveis... mitä te yleesä ihmiset teette puntille mennessänne? onko teitä opastettu vai teettekö oman pään mukaan? hmm.. mulla katos taas ajatus ku kirjottelin mut hope täst saa edes jotain selvää
[/q]

Punttiksella tulee treenailtua pitkin viikkoa, ja yleensä kroppa läpi viikossa.
Esim: Ma: Rinta ojentajat Ke: Jalat vatsat Pe: Selkä ja hauis La: Aerobista ja vatsoja
Olkapäät teen Rinta-päivänä tai muuna miten voimia sattuu piisaa.
Päiviä kannattaa vaihdella, ja \”kuunnella kroppaa\” onko palautunu, ettei mee paikat tukkoon ja ylikunto-peikko iske.
Itsekseen on paljon tullu opeteltuu, mikä ei hyvä.
Neuvoa kandee aina kysyä alussa varsinkin ja uusissa liikkeissä, ettei rupee liikeradat
menee väärin. Siitähän voi vammoja tulla.
Kunnon saleilta saa opastusta ja kokeneemmat voi jeesaa kans.

[q]Roger Roger:
kerran kuulin että

nopeus + massa = voima
[/q]

Mitä vittuu?

Jep, jos haluu pärjätä K1:ssä, pitää olla: palaa, munaa, nopeutta, voimaa, näköö, kokoo, taitoo ja tahtoo.

(ps, maailman upeinta urheilua! *heiii**pahis**vink*)

[muokattu 14.7.2004 21:49]

[q]William-78:
---
Oliwer:
Hei kaverit kamoon!
Tän pitäis olla ihan asiallinen Puntti & Sali yms topikki.
Yleisellä alueella!
Koitettaisko pitää asia linja, jos joku vaik vielä ihan asiastakin haluis...

---

Itsepuolustuslajit sekä naiset liittyvät kuntoiluun...*vink*
[/q]

Mä kerkesin jo poistaa sen valitus viestin, mutta ei spedeilyy asia topikeissa pliis!

[q]GoA:
Eiköhän tällä alueella saa ihan vapaasti keskustella myös lisäravinteista sekä hieman kuurittelusta. Tässä ei kuitenkaan mennä niin pitkälle että puhuttaisiin kurueista, hinnoista tai siitä mistä aineita saa vaan ihan yleistä asiaan liittyvbää juttua. Niin kauan kun tämä ei riko Suomen lakia ja on muuten asiallista eikä kehoita ketään dropittelemaan niin mielestäni keskustelu on asialinjalla. Ja tottakia tänne saa tulla aloittelija edelleen kysymään neuvoja vaikka välillä keskustelu liittyisikin testoon. Ja tietenkin kaikilla kehon ulkopuolisilla aineilla on huono vaikutus, tosin mielummin itekin kuurittelisin kuin huumehia vetäisin. Ja millä perusteella täällä ei saa puhua dropittelusta kun klubbarissa on kuitenkni huumehia topikkeja jotka ovat yhtälailla ”huonoja”.
[/q]

Tottakai! Toi onkin ok! Tuossa aikaisemmin (illalla ja yöllä) alkoi olla jo häröö
juttuu tänne mun mielestä!

[q]Oliwer:
Tottakai! Toi onkin ok! Tuossa aikaisemmin (illalla ja yöllä) alkoi olla jo häröö
[/q]

Heheh....mä olinkin sillon pikkusen....hmmn....maisteissa! *blush**nauru*

[q]Oliwer:
[/q]

Selvä, kyseessä oli siis väärinkäsitys. *Hymy*

O