puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 96
- Seuraava »
kertokaahan joku paljon maksaa sellaset rannetuet? siis ihan sellaset perusmallin tarroilla kiinnitettävät zydeemit.. rikoin toisen käden ranteeni hauiskäännössä pari viikkoo sitte ni vahingosta viisastuneena ajattelin et oliskoha aika hommata tuet että paikat kestää kasassa pikkasen paremmin*blush*tietty toinen keino olis vähentää kiloja raudasta, mut njääh..*nauru*
[q]Avernian:
Hitto kun ei ole päässyt koko viikkoon salille tai treeneihin. Ärsyttää Koulu haittaa mun elämää :p
[/q]
urheilun huono puoli on riippuvaisuus... se aiheuttaa suorastaan vitutusta, jos ei pääse käyttämään ylimääräistä energiaa.
no olen kyllä huomannut, että osa laitteista on suunniteltu niin, että tällanen 160cm naikkonen pystyy just ja just käyttämään niitä. Onneksi vapaat painot on keksitty
[q]Lene:
---
Hyzenthlay:
no olen kyllä huomannut, että osa laitteista on suunniteltu niin, että tällanen 160cm naikkonen pystyy just ja just käyttämään niitä. Onneksi vapaat painot on keksitty
---
Elikkäs vähän yli 150 cm:llä taitaa olla vähän hankalampaa edelleen. Ei ole taas reilua.
[/q]
ei olekaan, mutta monessa tilanteessa vapaalla painolla voi treenata paremmin kuin laitteella. Esim. vaihdoin itse juuri pakarakoneen syvään kyykkyyn levytangon kanssa, ja kyllä oli taas pitkästä aikaa jalat kipeinä...
yliopiston sali on kyllä tyhmä paikka. Aina kun luulee bonganneensa edes yhden tytön, jolla on vähän lihasta, se onkin poika
[q]Hyzenthlay:
yliopiston sali on kyllä tyhmä paikka. Aina kun luulee bonganneensa edes yhden tytön, jolla on vähän lihasta, se onkin poika
[/q]
:DDDDDDD sokea :DDDDD
ja niin joo lisäisin vielä kysymyksen, että miksi naisten lihaksittomuus tekisi jostakin paikasta typerän?
[muokattu 8.5.2004 22:12]
no niin... :/ ei siinä (paikassa) sinänsä mitään typerää ole, mutta olin jo menossa kyselemään että minkäslaista treeniä teet ja mitä ravinteita syöt kun on noin upeen leveet hartiat onhan se vähän eri asia jos kyseessä on mies
[q]W:
Muistakaa myös, jos siis haluatte puhtaasti, roinaamatta massaa, niin tutkimuksissa on osoitettu että elimistön oman kasvuhormonituotannon määrää saatiin lisättyä 20%:lla ottamalla arginiinia, lysiiniä, sekä glutamiinia jokaista 3g päivittäin.
Itse olen testannut, ja toimii..... lisäksi viellä 5g kreatiinia, ja joku laadukas massanlisäys juoma, niin voila! (ja sikana safkaa!) jota nyt voi vedellä ihan rauhassa myös palautukseen.....*nauru*
[/q]
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa. Se on semmonen myyntikikka. Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee. Toki noista mössöistä suurin osa toimii myös kaikkien tarpeelliseten ja vähemmän tarpeellisten ravinneaineiden lähteenä. Eli jos ruokavalio on kiireisinä päivinä sama kun mulla eli Saarioisten rusinaton maksalaatikko ja lihaperunasoselaatikko, niin kaikki vitamiinit ja yms. yms. tärkeet voi ottaa sillon vaikka muualta ja vaivatta.
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että "hiljaa hyvä tulloo"! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos. Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi. Tänä vuonna oon menny pelkällä kotisafkalla ja kaupan maitotuotteilla, enkä oo loukkaantunut kun kerran, joka oli täysin omaa tyhmyyttä.
Mut kaikki valitsee omat tiensä ja tekee niinkun parhaakseen näkee.
Massaa tulee itestään, mutta muotoo ei!*joo**nauru**piis*
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D
[q]Keniro:
En o muuten koskaan käyny salilla... Enkä käy... Ja sen huomaa*poks*
[/q]
Otan osaaa, ehkä... mujt joo 2½kg/ 4kk mut vaihdoin vaan ruokavaliota enkä niin enää diettaaa
En o muuten koskaan käyny salilla... Enkä käy... Ja sen huomaa*poks*
[q]Hyzenthlay:
no niin... :/ ei siinä (paikassa) sinänsä mitään typerää ole, mutta olin jo menossa kyselemään että minkäslaista treeniä teet ja mitä ravinteita syöt kun on noin upeen leveet hartiat onhan se vähän eri asia jos kyseessä on mies
[/q]
Heheh kyllä kaveria vituttaisi jos olisit menny puhumaan ja sit olisit maininnut että luulit kaveria naiseksi... lol
Taitaisi salilla käynti loppua tai sitten toi antaisi vaan lisää motivaatiota.
Hyzenthlay, sä käyt väärällä yliopiston salilla. Kumpulassa on ainakin lihaksikkaita(kin) naisia näkynyt Ja täytyy mokkerille antaa osanotto tuosta selkähommelista, meikäläisellä on kanssa selkäongelmia ollut, joita nyt sitten paikkaillaan, että ei muuta kuin tsemppiä toipumiseen. Mutta eikös se niin ole, että urheilija ei tervettä päivää nää?
En oo vielä päässyt tutustumaan pääkaupunkiseudun saleihin, mutta eiköhän sekin asia korjaannu tällä viikolla, kun pääsee tutustumaan Sats Elieliin. Oulussa treenaan Sats Caritaksessa/ Heikinkadulla. Vierailessani Mikkelissä , käyn Sport Clubilla, paras sali missä olen käynyt
[q]JussiS:
---
Dueno:
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D
---
Joo, kunnon salil pitää haista hiki ja soida hevi.
[/q]
Jep! Espoon vapaaharjottelu tsydeemi on ihan kätsy, kaikki kunnan salit 35(opiskelija-alennus) / 6kk
[q]Dueno:
Jep! Espoon vapaaharjottelu tsydeemi on ihan kätsy, kaikki kunnan salit 35(opiskelija-alennus) / 6kk
[/q]
uskoisin, että yliopiston sali on vielä kätevämpi. hyvä sali ja alle 40e / vuosi.
sinne muuten huomenna, kaik yhes koos!
[q]Avernian:
No se just toi Hyzenthlay jota oot katellut
[/q]
Salettiin onkin, en vaan ole jostain syystä tunnistanut
Pitänee käydä sanomassa hei seuraavalla kerralla kun se penkkaa maksimia, voin sitten pelastaa sen sieltä tangon alta (tod. näk. kyllä käy just toisinpäin)
[q]ella_:
uskoisin, että yliopiston sali on vielä kätevämpi. hyvä sali ja alle 40e / vuosi.
[/q]
Toi on totta! Mutta meneeköhän se kiinni kesäksi, nooo!
[q]Waide:
Toi on totta! Mutta meneeköhän se kiinni kesäksi, nooo!
[/q]
tietääkseni ei? vai onko sulla jotain sisäpiiritietoa?
[q]ella_:
tietääkseni ei? vai onko sulla jotain sisäpiiritietoa?
[/q]
Ei, mut eiks se jonkun kuukauden kiinni ole kesäl?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 96
- Seuraava »