puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

Plääh! joo, en mäkään jaksa ruokaan liikaa tuijottaa...kunhan nyt suurin piirtein on kiva tietää syökö 5000 vai 2000 kaloria...nytkin mätän naamaan litran vanilija jäätelön samalla kun imutan DC++:sta Ronnien, dorianin ja arskan treeni leffoja...eikä rasvaa nyt ihan helposti saa hankittua, jos urheilee sikana!

Itse en ole ainakaan hirveästi katsonu ravintoarvoja eri ruoissa muutaman salivuoden aikana. Välillä oli taukoa treenissä melkeen vuos ja nyt aloitin uudestaan. Pidän vaan huolen, että syön tarpeeksi proteiini treenin jälkeen (eli kananmunia, ilman keltuaisia). Tietty syön hiilihydraatteja, hyvänä esimerkkinä puurot ja banaani. Pääasia että on hyvä olo treenin jälkeen,

[q]Hyzenthlay:
miten ihmisen voimatasot voi vaihella näin paljon yhtenä päivänä 10kg käsipaino on ku höyhen ja toisena päivänä ei saa edes sarjoja tehtyä loppuun
[/q]

Eikös se sarja tule tehtyä loppuun jos ei enää jaksa tehdä yhtään? ;)

no eiks se niin mee et oot mitä syöt kyllä se ravinto ja lisäravinteet näyttelee suurta osaa kehityksessä, oli sit tarkotuksena pudottaa painoa tai lisätä lihasta.

tänää voitin maastavedos oman joukkueenjohtajan (5 kilolla) vähänkö joutuu kuittailee sil

meil on tääl afrikas firman puolesta suht hyvä sali.. pari laitetta mitä oon suomes tottunu käytää puuttuu mut iha ok. ja lisäravinteet verottomana suomesta...

ja niitä sit tuleeki syötyy *joo*:

-protskuu ion92 purkki viikossa
-glutamiini
-kreatiini puryvaatti
-Animal pak vitskut
-pre workout aminohapot.
-maltoo palautumis juomaan
-cla
-omega rasvahapot

riboosi ja alfalinolihappo kokeiltu.

mut kylläpä vaan treeni kulkee kun on päässy keskittyy siihe kohta vuoden täyspainosesti, täällä kun on noi muut virikkeet hiukka vahissä ni tulee treenattuu 5kertaavko salil ja 4-5 tunnin aamulenkkii/vko...

salilla treenaaminen tekee todellaki hyvää myös henkisellepuolelle!

Mun näkemyksen mukaan agressiivisuus ei lisäänny normaalissa (natu) kehonrakennus harrastuksessa. Itselläni kunnon treeni päinvastoin ”purkaa” turhia paineita, ja tuo hyvän olon. Eikä agressiot lisäänny vaik ei puntille pääsis. Tukkosempi” tartis tehdä jotain fyysistä”- olo vaan ei kuntoiluun tottuneelle maistu. Agressiivisuus on varmasti monimutkaisempi juttu. Kaikkeen huippu urheiluun liittyy tänä päivänä valitettavasti doping ongelma, eikä vähiten voima ja fitness lajeihin. Pärjätäkseen kärjessä , on mentävä lujempaa, oltava isompi, heitettävä pidemmälle..jne. Jokainen ratkaisee oman urheilunsa mielekkyyden ja turvautuuko kiellettyyn lääketieteeseen. Ps. pikku-hiljaa, puhtaasti, parempaa ja ilman sivuvaikutuksia.

oli just kotiutumis lihaskuntotesti.... punnerrukset meni yhtä huonost ku tullessaki vaik penkkiykkönen on noussu 45kg vuodessa..... pitäs varmaan tehä välil vähä pidempää sarjaa.....

tai ääh... antaa olla, penkkiä kysytään ja hauis näkyy joten penaa ja habaa vaan

salista taukoo nyt taas ollut kun onnistuin töissä/salilla jumauttamaan jonkun osan lavan kohalta..*ding* ja nyt kun se on tulossa kuntoon, niin tattarataa.. ala selkä päätti mennä..(kiitos duunin).. ett sellasta, urheileminen on tervettä..*justjoo*

[q]MAkeda:
Tähän väliin,silva ei ole kunkku pridessa vaan ufc:ssa.
[/q]

jaaaa... kukas on sit priden kunkku? *nauru*kyl silval taitaa olla enemmän sieltä voittoja, kuin monella muulla verrattuna UFC:n ... vai oonko liikaa seurannut praideja?

World Class

Sijainti : Roihupellon teollisuusalue

Arska rokkaaaa

[q]Oliwer:
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja ”roinan” ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään ”roinaa” isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä ” luonnollisesti” on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin ”verenmakuisempi”.

[/q]

http://xo.typepad.com/blog/greg.jpg

Kannattaa ehdottomasti kokeilla useita saleja. Se mikä passaa yhdelle, voi olla inhotus toiselle.*justjoo* Eri saleilla on yllättävän erillainen meininki ja vaki porukka. Jos hinta on tärkeä, kannattaa aina seurata tutustumis yms. muita tarjouksia. Useat uudet suuret saliketjut ovat nykyään nk. ”klubisaleja” jotka saattavat yllättää ehdoillaan: sitoutumisia pitkiksi kausiksi kerrallaan tai vain vuosi kortteja myydän! Kannattaa lukea jäsen ehdot aina tarkkaan, ettei tule yllätyksiä esim. treenikatkojen ajan maksuista. *täh* Kun on itselle selvittänyt mitä salilta hakee, on sopivan salin etsinnän vuoro. Useilla nykysaleilla on panostettu aerobisiin ja lihaslaitteisiin, ja vähennetty jopa liikaa vapaapainojen määrää. Itselleni sopivan salin löysin Vantaalta, mutta stadissa esim. kampin City Gym on ollut Positiivinen kokemus. Siellä on sopivasti kaikkea, ilmastointi pelaa *hikoil*(kesällä tärkeä) ja musiiki usein asiaa*vink* Salilta hyvä mieli ja kroppa!*piis*

[muokattu 19.3.2004 16:39]

nöjesguidenissa on listattu muutamia saleja lyhykäisen arvion kera.. omani löytyy otsikolla 'paras paikka flirttiin', eli pitääpä alkaa pitää silmät auki

[q]anqqa:
nöjesguidenissa on listattu muutamia saleja lyhykäisen arvion kera.. omani löytyy otsikolla 'paras paikka flirttiin', eli pitääpä alkaa pitää silmät auki *nauru*[/q]
Jaksaisitko millään kirjottaa et mitä saleja oli ja jos niist on joku lyhyt kommentti niin nekin? Ku ei tota lehteä nyt käsiin satu kuitenkaan...

luin kans jutun... ois voinu olla vähän laajempi.

siltä varalta, että yliopiston sali on heinäkuun kiinni (kuten muistan) pitäisi löytää joku sali. Eihän sitä nyt koko heinäkuuta treenaamatta voi olla citygym vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto mutta vois vaihteeksi kokeilla muutakin. Uskaltaakohan mayor'sille mennä näin riukuna..

Hmm... Näitä juttuja kun lukee niin ei voi kuin hirvitellä karmean hintaisia kuukausi-, jäsen- ym. maksuja. En usko, että itsellä olisi varaa (tai edes mielenkiintoa) maksaa kuntoilusta tyyliin 40 / kk. Ymmärrän kyllä, että tuohon hintaan saa joissakin paikoissa kaikenlaista extraa ja lisäpalveluita. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen ”oman” salini hintatasoon: opiskelijoilta ma-pe ennen klo 16 1 / kerta (=2h), muina aikoina 2 . Paikka on Liikuntamylly aivan Myllypuron metroaseman kupeessa, kotoa vain muutama minsa metrolla. En tiedä mitä tuo sali antaa ns. ”bodareille” (<-- huono nimike, sori), mutta kaltaiselleni kuntoilu- ja ylipäänsä liikuntauran alussa olevalle henkilölle tuo on hyvä paikka. Tarkoituksena on kasvattaa yleistä lihaskuntoa, jotta jaksaa paremmin ihan jokapäiväistä elämää, kauppakassien kantamista, raskaita työpäiviä jne., ja siihen löytyy Liikuntamyllystä paljon sopivia laitteita. Pidän siellä myös siitä, että paikka ei todellakaan ole mikään esiintymismesta, vaan ihmiset ovat tulleet sinne kuntoilemaan eivätkä näyttäytymään.Kuten sanottu, laitteita ainakin minun vaatimustasolleni löytyy paljon ja paikka on muutenkin mukavan väljä ja tilava. Käyn siellä yleensä aamupäivällä tai puolenpäivän aikaan, jolloin kuntoilemassa on vain muutama tyyppi, joten laitteisiin ei todellakaan tarvitse jonotella.

thänx*hymy* täytyy pistää tuet tilaukseen*joo* tää oli mun kohdalla eka kerta (saleillu ~3 vuotta) ku tuli joku tapaturma, mut erittäin epämiellyttävä kokemus*uuh*enkä oo kokonaan edes malttanu olla pois salilta, mut hauiksii ei oo em syystä voinu tehdä. Nyt pikkuhiljaa alottelee taas uudestaan.

[q]alien:
---
MAkeda:
Tähän väliin,silva ei ole kunkku pridessa vaan ufc:ssa.

---

jaaaa... kukas on sit priden kunkku? *nauru*kyl silval taitaa olla enemmän sieltä voittoja, kuin monella muulla verrattuna UFC:n ... vai oonko liikaa seurannut praideja?
[/q]

Hmm..en oo seurannu prideja,koska se on mun mielestä aika turhaa läiskimistä.
UFC on parasta ja siinä tänhetkinen suosikki on Phil Paroni(sillä jätkällä on muuten myös aika hyvä muoto lihaksissa)*pahis*

[q]eve:
Olariumissa kävin muutama vuosi sitten, siellä oli ehkä kuitenki vähä liian ”'äijämeininki” mun makuun...*ding* se on kuitenki ihan makuasia..! [/q]

Sinne vaan takas, ihan paskahan se on mut, hei puoli ilmainen ja oisit about ainoo naispuolinen ( eli suomeksi, mahtuu olee pukukopeissa) Mulle on ainakin tullut sielläkin hiki monesti vaikka halvempi onkin.

O