puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 96
- Seuraava »
Nonni!
Nyt on sitten taas puolen vuoden tauon jälkeen aloitettu salitreeni missäs muualla kuin kodin vierestä löytyvällä salilla! En jaksanut lukea koko threadia läpi, mut kyseinen Silver Gym sijaitsee Hämeentiellä ja paikka on ihan OK semmoiseen perussaliharjoitteluun. Hinta on opiskelijoilta jotain 40 /kk, mutta oikeestaan tärkein kriteeri mulle salia valitessa oli just sijainti kodin lähellä. Magneettikortilla pääsee lisäksi treenaamaan jo aamukuudesta lähtien, joten puitteet on siltä osin kunnossa.
Sali on aika pieni ja intiimi, mikä voi toisaalta toimia ihan mukavasti Athlon ja Elixia -kokemusten jälkeen. Toisaalta on varmaan hyvä tietää salitreenin perusteet ennen kuin tälle salille tulee, koska homma on aika omatoimista. Tietysti voi tarvittaessa myös tilata henkilökohtaisen ohjauksen.
Juuh. Kunnossa Kesällä 2005 -kampanja alkakoon!
[q]Oliwer:
GoA ja hardikaveri, mä olen kans törmännyt monesti tuohon ns. lasiseinään treenatessa, ja välillä on tuntunut että onks tää mun natu-maksimi nyt tässä..
Täällä tuli jo esiin hyvää vinkkiä treenaamisesta, vaihtelevuuden tärkeydestä yms. Mulla ei ole oikeastaan muuta lisättävää, kuin että pitää uskoa asiaansa ja tehdä perkeleesti työtä joskus jopa se veren maku suussa jos haluaa tulosta (lisää lihaa).
Ainakin mulla, tähän bodaus-harastukseni 7.vuoteen kuuluu monta stoppia ja jopa alamäkeä tulosten, painojen ja lihastenkin suhteen.
Motivaatio on tärkeä, jos sitä on niin mihinkään ei ole kiire, ja aina voi pysähtyä miettimään mitä voisin tehdä paremmin, mitä uusia liikkeitä vois ottaa mukaan, syömiset, yms..
Ja muistakaa NUKKUA paljon! Vaik biletys on niin Bodauksen ikuinen pyhä kolminaisuus on se: TREENI-RUOKA-LEPO!
[/q]
Natumaksimista nyt ei ole pelkoa vuosiin. =) Tosin tuo unipuoli onkin sitten niin ja näin.
[q]GoA:
---
alien:
niinpä! mitäs pahaa siinä on, jos pitää kropastansa ja tietää, kuinka paljon sillä(kin) tekee vaikutusta ihmisiin. Siis naisiin ja miehiin
[muokattu 19.6.2004 14:08]
---
no tällä kropalla tehään vaikutusta naisiin vasta 5 vuoden ahkeran treenaamisen ja muutaman kuurin jälkeen jos silloinkaan.
[/q]
No niin nuori mies, nyt sulla on kunnon tavoitteet!
Mikä on muuten realistisesti teikäläisen kondis-tavoite?
[q]Dueno:
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D
[/q]
Joo, kunnon salil pitää haista hiki ja soida hevi.
[q]Oliwer:Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.
Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin. *pahis**nauru*
[/q]
140 BPM on muuten treenaamiseen aika optimaalinen biitti, eli reippaampi trance pitäis olla parasta, noin niinkun sydämen toiminnan kannalta.
Ite joudun kuunteleen vitun radio novaa aina :/
[q][Nuclear]:
Kyllä, mutta kuten sanoin niin olen nähnyt kuinka monet näitä lisäravinteita käyttävistä henkilöistä jäävät näihin (osaltaan ravinteisiin, osaltaan urheiluun yleisesti) koukkuun ja tätä en halua itselleni tapahtuvan. Pikkasen voi ennakoida tapahtumia omista kokemuksista eikä aina kokeilla kepillä jäätä. En mä tässä ole teitä lisäravinteita käyttäviä ihmisiä tuomitsemassa, että soosoo, olette pahoja lisäravinne narkkiksia ja ootte niissä vaan koukussa vaikkette sitä itse halua. Tosin uskoisin, että joukkoon mahtuu myös näitä sankareita.
[/q]
Mä en kyl vaan ymmärrä et miten sun mielestä esim proteiiniin tai hiilihydraattiin voi jäädä koukkuun? Toisaalta taas _kaikki_ ihmiset on niihin koukussa, koska ne on vähän niinkuin elämän perusta kuitenkin (joo, on tärkeetä muistaa myös syödä).
[q][Nuclear]:
Ei olekaan, mutta omien empiiristen kokeiden mukaan ne ketkä niitä alkavat käyttämään niin tost puntista/urheilusta alkaa muodostumaan heille elämäntapa ja se on asia mitä en omalle kohdalle halua tapahtuvan. Luulitko et pelkään niitä siks et jos mulla vaikka alkaa kasvaa toiset säkit ja kolmas pää? =D
[/q]
Höh ja pöh. Lisäravinteita on kuitenkin ihan fiksu käyttää jos haluaa helpommin tuloksia aikaseksi. Vastaavaan määrään proteiineja sun muuta kun joutuis syömään monta purkkia raejuustoo jne. Eikä se varmaan lisäravinteista oo kiinni jos jollekin tulee punttisalista elämäntapa...
[muokattu 26.5.2004 15:34]
no niin... luin väärin ei mun mielestä, niin miehellä kuin naisella, voi olla liikaa lihasta, jos sitä luonnollisin keinoin hankitaan :)
[q]William-78:
Vois muuten tehä joskus forumin siitä että mikä on sitten sopivasti?
[/q]
Sopivasti on sitten kun on ite tyytyväinen. Eli ei ikinä ;)
[q]Zamfir:
---
William-78:
---
Zamfir:
paljonkohan tohon on tarvinnut popsii nappeja*ding**ding*varmaan 250kg ei varmaan riitä (hormooneja)*taputapu**yessir*
---
Täh! Taisit hiukan väärän kuvan ottaa tuomioille....tarkoitit kait tuota ylempää? *täh**dissaa*
no näkeehän sen nyt ihan selvästi et tässäkin on otettu hormooneja ihan kilo kaupalla niin kun siinä toisessakin käy viel sille ku sil yhel hurjal et pää pehmenee niin paljon et ei tiijä et mitä on tekemässä *sekoileehuolella* *muhaha**muhaha**dissaa**grr**possu**piru**tekee tony halmeet*
[muokattu 16.7.2004 18:47]
[/q]
Se on niin pirun helppo sanoa että \jotain on vetänyt\, jos joku on vähän paremmas kunnossa.
Mun mielestä ei ne hormoonit yms. ketään kasvata! Lajia harrastaneet tietävät minkä työn kropan muokkaus vaatii, eikä koskaan ole valmis.
Niin kauan kun ei varmaa tietoa ole, on tyhmää väittää kenenkään mitään käyttävän.
joo, kahvi on jees itse tulee nautittua 500mg-1000mg päivässä enkä kyllä luopuisi. Tai luopuisin, jos katsoisin tosta olevan jotain haittaa, mutta kun siitä ei ole
asiaan: tänään rankka jalkatreeni, huomenna ei kyllä kävellä portaita
[q]Elwira:
Kultin kanssa samalle salille niin on kivaa kun on sitten yhteistä aikaa ja yhteistä kivaa, kun molemmat tykkää samasta lajista On se kivaa saada salillekkin seuraa.
[/q]
Tää on NIIN totta. Voi meitä onnenkoiria
[q]haedy:
Nuorisoteatterin lopetin ihan vaan sen takia, kun silloin ei ollut aikaa käydä harkoissa koska kilparatsastus (jos muistat) vei multa kaikkki wendit , eli en kerennyt silloin mihinkään, et sillee..=)
[/q]
Sä oot ehtiny moneksi No ei sen puoleen, kyllä toi meikäläisenki harrastuslista on aika pitkä... Tää elämä on ihan perseestä ku ei mitenkään ehdi tehdä kaikkee mikä olis siistii
[q]ALIEN:
---
W:
---
olliS:
---
Hotblood:
Nää jutut on kyl kuultu aika monesti... tietenkään en voi väittää varmaks kun en luonnetta tunne tarkemmin mut... Lopettaminen on vaikeeta tässäkin asiassa
---
Myös sun suusta ;))
---
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet!
---
tuttu tunne, mut hajottakaapa selkänne niin vaihtuu ääni kellossa! :D
[/q]
Itsellänikin pamahti selkä takavuosina ja oli pitkään sökönä. Kuvattiin, etittiin sun muuta..
Oli onneks mulla lihas-peräistä ja sain 6vkon sairaslomalla hoideltuu paremmaks.
Mutta sen jälkeen olen tuota selkääkin varonu vähän huolellisemmin..
Kipee selkä on kyllä niin hallitseva, ettei tiedä mitenpäin olis..
ai joo sori--- katoin ton sun kuvas...
[q]Hansu:
Kuinka pian flunssan jälkeen uskaltaa taas palata salille ilman pelkoa sydänlihastulehduksesta tms. kivasta jälkitaudista?
Olin koko viime viikon melko kovassa nuhassa ja kurkkukivussa, mutta kuumetta ei ollut. Viikonloppuna olo alkoi helpottaa ja nyt tuntuu taas lähes normaalilta pientä nenän vuotamista lukuunottamatta. Onko siis turvallista mennä huomenna salille vai kannattaako vielä odottaa? Vai onko tähän olemassa mitään yksiselitteistä vastausta? En yleensä rehki salilla mitenkään verenmaku suussa, lähinnä teen erilaisia käsi- ja hartialihasliikkeitä.
[/q]
Ei ole olemassa mitään yksiselitteistä vastausta kysymykseesi. Riippuu hyvin pitkälti onko kyse esim. virus- vai bakteeritaudista. Useimmiten sydänlihastulehduksessa on kyseessä jokin virus (useimmiten Coxsckie B, influenssa, adenovirus, jne.) tai jokin normaali aerobinen kokkibakteeri, joka jostain syystä manifestoituu sydänlihakseen (useimmiten ei saada käsitystä taudinaiheuttajasta, mutta esim. streptokokkionsilliitin [nielutulehdus][ alkupäivinä voi myokardiitti iskeä. Kuumeessa en suosittelisi harjoittelemaan ja kuumeenkin jälkeen pari päivää lepoa on hyvä. Ja jos on antibioottikuuri päällä, söisin sen ensiksi loppuun ja vasta sitten jatkaisin treenaamista. Oireina on usein puristavaa rintakipua muistuttava aika lievä kipuilu.
Mielestäni pienessä nuhassa voi hyvin harjoitella, kunhan nyt ei itseään aivan loppuun vedä monta tuntia kestävässä harjoituksessa. Eräs melko uusi tutkimustulos osoitti, että flunssassa tehty kuntosaliharjoittelu ei pidentänyt toipumisaikaa. :)
Toivottavasti sait edes jotain hyötyä vastauksesta, punaisena lankana kuitenkin siis se, että ei voida mitenkään ennustaa koska sydänlihastulehdus tai muu jälkitauti tulee, mutta normaali järjen käyttö on usein paras neuvo näissä asioissa ;)
[q]positiivi:
Aloita nyt vaikka etsiminen osoitteesta http://www.pakkotoisto.com ---> foorumi
[/q]Kyseistä forumia en kyllä voi suositella kenellekään.
[asiavirheitä vaikka kuinka paljon ja terveydelle vaarallisia ohjeita esim. anaboliset steroidit yms. yms.]
edit: tosin ilmeisesti tonne "roinapuolelle" joutuakseen joutuu rekisteröitymään... näyttää kehittyneen toi forum sitten viime näkemän, toki hyviäkin neuvoja saattaa olla joukossa, mutta minään totuudentorvena en tota pitäisi.
[q]positiivi:
Tosta käsi-hartiatreenistä pakko kommentoida, että ei ole kauheen kokonaisvaltaista tuo sun treeni.
Joku päivä vielä venäytät selkäs kun et oo treenannut sitä ollenkaan, ja oot invalidi lopun ikäs
Ja miten hyvältä se ees näyttää kun kädet on kun kipparikallella mut muuten on ku suolatikku.
[/q]
Ei pelkoa että näyttäisin Kippari-Kallelta Enkä toki tee pelkkiä käsi- ja hartialiikkeitä, vaan myös jalka- ja selkäosio on huomioitu. Olen kuitenkin panostanut eritoten käsiin ja hartioihin, koska käsissä mulla on aivan olematon lihasvoima ja hartialiikkeitä puolestaan suositteli lääkäri erääksi keinoksi vähentää migreenikohtausten määrää (ja se onkin vähän auttanut).
Kiitoksia neuvoista flunssa-asiassa, erityiskiitos OlliS:lle perinpohjaisesta selvityksestä
mitää.. haukutaanko täällä pakkista. Mun mielestä pakkotoisto on ihan älyttömän hyvä sivusto, oon oppinut paljon treenaamisesta ja syömisestä. Jokaisen asiasta kiinnostuneen kannattaa käydä tsekkaamassa Kai oon jättänyt omaan arvoonsa ne 2kk treenanneet 15v pojat jotka vauhkoaa roinaamisesta. Onhan roinaaminen varsinkin kehonrakennuksessa yleistä, mutta ei tuolla mitenkään mielestäni kannusteta siihen.
Nyt ois myynnissä painonnosto penkki turun lähellä... mukaan tulee kiekkoja ja tanko 80kg asti.... yht hinta vois olla jotain 300 euroo
Kiinnostuneet pistäkää viestii tänne klubitukseen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- ...
- 96
- Seuraava »