puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

[q]Bio, 24.1.2006 21:09:
Sitten koitan taas alkaa lenkkeilee kun ostin hiton kalliit lenkkaritkin.. on muuten ihan erilaista lenkkeillä niiden kanssa, paljon kevyempää.
[/q]
Toi on niin totta! Itsekin ostin kesällä kunnon juoksukengät, ja niillä on ihan eri fiilis juoksennella kuin jollain ikivanhoilla lenkkareilla. Näin pakkasilla ei oikein vain tee mieli tonne lumen keskelle seikkailemaa. Olis jo kesä...

[q]MAkeda:
Heh, olen käynyt ihan hyvissä. Väität siis, että se olisi salina jotenkin hyvä. Jos ei salilta löydy edes ylätaljaa ja melkein kaikki vapaat painot on korvattu laitteilla, niin se jo kertookin jotain. Tietysti en tiedä mitä haet punttisalilta...
[/q]

Sorry, nyt sotkin (Espoon) Esport Centerin Hkin keskustan Esportiin (Fitness). My bad. Olen käynyt muutamilla kymmenillä eri saleilla ja tuo Hkin keskustan esport lukeutuu omasta mielstäni kokonaisuutena 5-10 parhaimman joukkoon.

Mikä olisi paras Motivus Hkin keskustassa? Mulla olisi jäljellä korttia, joten voisin sen mielelläni käyttää. Kampin kävin tsekkaa ja se oli perseestä - ei riittävästi vapaita painoja ja pakkavehkeissä loppuivat kans parissa kohtaa kesken.

[q]Anny:
Onko Turun M&M:ssä kävijöitä?
[/q]
Vuosia tuli käytyä, mutta loppui äkkiä kun muuttivat maalle. Sali vaikuttaa ihan asialliselta - paljon tilaa ja ilmanvaihtokin toimii.

[q]siveys, 25.5.2009 18:00:
---
Kon-tiki, 25.5.2009 14:57:
Yrjönkadun uimahallin miestenvuorot nyt on asia erikseen, kuulemma, mutta ne ovat siis poikkeus.

---

Umm... Oon monta kertaa ajatellut, että voisi joku päivä raahautua Yrjönkadulle pienelle pulahdukselle kun se on tuossa korttelin päässä toimistosta, mutta en luonnollisesti kokisi hirvittävän miellyttävänä sitä, että joku tuntematon "vahingossa" eksyisi fyysistä koskemattomuuttani rikkomaan.. Oli sitten mies tai nainen - baarissa, salilla tai uimahallissa..

Eli varmistan nyt vielä, että tarkoitit näillä huhuilla sitä, että toisensa tuntevat ihmiset saattavat Yrjönkadulla poiketa perinteisesta aseksualisoivasta linjasta keskenään, mutta satunnainen vierailija kuitenkin välttyy itseensä kohdistuvalta hieman liian läheiseltä huomiolta?
[/q]

Tarkoitin että Yrjönkatua on joskus vuosia sitten pidetty aika lailla homohallina, jossa ei nyt käsiksi käydä, mutta öögaa saattaa tulla ja kävipä mun viattomalta kundikaverilta, ennen seurustelumme alkua, siellä kerran joku vanhempi mies kysymään, että "saisinko mä pestä sun selän"

Myös ovat tytöt kehuneet naisten alastonuintivuoroa arkkitehtoonisesti hienossa ympäristössä, mutta se ei tainnu liittyä sun kysymykseen..

[q]niomic, 25.5.2009 20:39:
Onko laskuri suunnattu enemmän naisille vai ovatko nuo treenit sitten jotenkin keskiarvollisempia, kevyempiä kuin mitä moni täällä tekee ja mistä monet ko. asiaa käsittelevät artikkelit puhuvat? [/q]

En ole itse tota laskuria käyttänyt, mutta Kunto Plussaa pidetään aika tavalla keski-ikäisten ja sitä vanhempien naislukijoiden lehtenä. Siitä syystä ei kande ihmetellä, jos laskuri suoltaa "mummomaisia" tuloksia.

prkle kun ei mahdu enää vaatteet päälle ... :P

avittakaas hieman, mistä kannattaisi käydä hakemassa treenivaatteita helsingissä - lähinnä housuille olis tarvetta.

googlailulla selvisi, että major's taitaa myydä better bodiesia. perus-sporttikaupat eivät ainakaan keskustassa pidä juuri mitään valikoimaa.

[q]yusuplus, 13.3.2009 20:05:
---

Aika rankka toi ykköspäivä verrattuna kakkoseen. Vaihtaisin ykköspäivän selän kakkosen ojentajiin.
[/q]

Ihan hyvä pointti, mun täytyy kyllä postata tänne kun saan sen saliohjelman käteeni. Itseasiassa nyt tuli ahaa-elämys, se saattoi jopa olla niin että mulla meni tossa listassa selkä ja olkapäät ristiin.

[q]Super-Kerttu, 1.1.1970 02:00:
---

---

öö..eli siis me jotka ei niin isoa rautaa saada liikkumaan, ei voida täällä keskustella..*ding* Ja mun mielestä ruokavalio liittyy aika isona osana punttisalilla käymiseen.. No mut joo..jatkakaa te kreatiini tms.. keskustelujanne ja ISOISTA raudoista puhumistanne.. Mä meen nurkkaan mököttää!

Kilonpudotus topikistakin mut häädettiin tänne ja nyt ei tääkään oo oikee paikka!

[/q]

Sun pitäs varmaan perustaa oma topic :D

"Kertun kilonpudotus, ruokavalio ja puntti&sali topic"

[q]SyndroDome, 1.1.1970 02:00:

Sun pitäs varmaan perustaa oma topic :D

"Kertun kilonpudotus, ruokavalio ja puntti&sali topic"
[/q]

Joo, juttelen siellä sit ihan keskenäni painosta ja painoista! Turha tulla sit sinne kenenkään huutelee!

On tainnu tehdä salilla kyykyt, jalkaprässi ja mave tehtävänsä tässä viikkojen/kuukausien aikana.

Eilen kävin pitkästä aikaa hölkkälenkillä. Joskus oon kärsiny noitten säärieni kanssa kun oon käyny hölkkäilemässä, ja oon pitäny taukoo siitä touhusta..

Ei ollu enää eilen sääret todellakaan yhtä kipeet kun ennen, nyt pysty jopa hölkkäileen hyvillä mielin.

[q]niomic, 1.1.1970 02:00:
Mistäs sais treenipalloja hankittua? En tiedä millä nimellä ne kulkevat oikeasti, mutta kyseessä siis 5kg+ n. 25-35cm halkaisijaltaan oleva kumi- tai kumi+täytepallo.

Kävin katselemassa tänään stokkalla ja intersportissa, eikä silmiin osunut kuin isoja jumppapalloja ja max 2kg pilatespalloja.
[/q]

Eks jumppapallo käy.. siis jos meinasit jotai vatsoja yms väännellä? :)

[q]lohikarme, 1.1.1970 02:00:
---
niomic, 1.1.1970 02:00:
Mistäs sais treenipalloja hankittua? En tiedä millä nimellä ne kulkevat oikeasti, mutta kyseessä siis 5kg+ n. 25-35cm halkaisijaltaan oleva kumi- tai kumi+täytepallo.

Kävin katselemassa tänään stokkalla ja intersportissa, eikä silmiin osunut kuin isoja jumppapalloja ja max 2kg pilatespalloja.

---

[/q]

Ei meinaa sitä vaan tälläistä: " Medicine ball "

Tota on pirun hyvä heitellä yms :)

[q]epicuros, 1.1.1970 02:00:
---
lohikarme, 1.1.1970 02:00:
---
niomic, 1.1.1970 02:00:

---

---

Ei meinaa sitä vaan tälläistä: " Medicine ball "

Tota on pirun hyvä heitellä yms :)
[/q]

http://www.urheilukiilunen.fi/kuntopallot.htm

edit: Perskeles, lainasin väärää tyyppiä. NIOMIC! KUNTOPALLO ON SE, JOTA AJAT TAKAA! Huusinkohan tarpeeks kovaa, kai se kuuli.

:)

Just toi Medicine ball / kuntopallo. Thx gays!

Mutta saisiko jostain lähempää kuin Keravalta? Mieluusti keskustasta :P
[/q]

no EI AINAKAAN kisahallista! :P

Miten saa nopeimin PALJON MASSAA?

Good for you, toppuuttelisin kuitenkin hieman tuon syömisen suhteen. Itse tuli viimeksi tehtyä tuo virhe 2005 ja tuli lisäpainoa aika nopeasti ja turhaan. Toki samalla tuli lihasmassaa ja tietyt tulokset paranivat, mutta näin jälkiviisaana oli ihan tyhmä veto :P Eikä ollu siis kyseessä ees mikään massakausi-ajattelu, luulin vain tarvitsevani selkeästi lisää safkaa ja se luulo osoittautui sitten hyvinkin vääräksi.
[/q]
No juu, en mä ihan kaksin käsin aio ruokaa ruveta mättämään. Syön aika kevyesti ja mulla on lihaton ja maidoton (paria poikkeusta lukuunottamatta) ruokavalio. Kun on taustalla monta vuotta syömishäiriöitä, niin on ollut vähän opettelemista järkevässä ruokavaliossa (ts. siinä että syö silloin kun on nälkä eikä esim. käytä syömättömyyttä rankaisemiskeinona). Ja nyt kun kulutus on ollut pitkään kovempaa kuin aikaisemmin, voisi ihan hyvillä mielin lisätä sitä energiansaantiakin.

Menin eilen takaisin salille, enkä olisi millään malttanut lähteä. Tänään pidän välipäivän ja meen uimaan, huomenna sitten varmaan taas. Jee jee! Kesäaika on selvästi hyvä aloittaa, ainakin tuolla Yliopistoliikunnan salilla on tosi hiljaista. Saa tehdä ihan rauhassa omia juttujaan. Niin ja ihmiset käyttäytyvät kovin kohteliaasti! Onko se joku salietikettijuttu?

[q]lohikarme, Ihan luomukoossa on mies vielä.
[/q]

joo..lahjakas...hyvät geenit

Ens viikolla alkaa supertreenitys

[q]Claudi0, 31.7.2008 19:30:
Nyt kun oon aikani keräilly motivaatiota ja innostusta ja haluisin alottaa pumppaa, niin lähisali on remontissa. Tietenkin!

Hyviä reenipaikkoja Kannelmäki akselilla?
[/q]

En nyt tiedä kuinka hyvä toi on, mutta Lassilassa (ihan Pohjois-Haagan juna-aseman vieressä) on semmonen kuin Kondis. Kyllä se ihan toimiva sali on vaikka vähän pieni onkin. Ei nyt ihan vertoja vedä isoille kuntoklubeille, mutta ainakin on lähellä.

Tossa vielä linkki http://www.kuntoklubi.com/index.php paikan sivuille.

[q]Marjo, 29.8.2008 15:23:
---
Claudi0, 31.7.2008 19:30:
Nyt kun oon aikani keräilly motivaatiota ja innostusta ja haluisin alottaa pumppaa, niin lähisali on remontissa. Tietenkin!

Hyviä reenipaikkoja Kannelmäki akselilla?

---

En nyt tiedä kuinka hyvä toi on, mutta Lassilassa (ihan Pohjois-Haagan juna-aseman vieressä) on semmonen kuin Kondis. Kyllä se ihan toimiva sali on vaikka vähän pieni onkin. Ei nyt ihan vertoja vedä isoille kuntoklubeille, mutta ainakin on lähellä.

Tossa vielä linkki http://www.kuntoklubi.com/index.php paikan sivuille.
[/q]

Hemmetti! Muistanki joskus 12 vuotiaana jakaneeni kondiksen mainoksia kesätyöks. Niitä lappusia oli ihan laittoman paljon jaettavaks 12 kesäselle skidille. Loppulta heittelin niitä jostain sillalta lennokkeina alas ja kävin noutaa liksani 700mk.

Joo, täytyy käydä tutustumis käynnillä. Kiitos.

O