Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 34
- Seuraava »
164cm..ja luulin aina olevani tosi lyhyt, mutta täälähän on lyhyempiäkin :p
Toisaalta oon kyllä rakenteeltani tosi pienikokonen että yleensä mua luullaankin n. 5v nuoremmaks mitä oon...
170 vaivaista senttiä löytyy. Joskus tuntuu että muutama sentti lisää ei tekis terää, mies kun olen. Mutta minkäs teet. Jokatapauksessa oon ihan sinut itseni kanssa.
Lisätään vielä se, että lyhyet tytöt todellakin on söpöjä. Tyttö & 190 senttiä ei oikein ole hyvä ainkaan meikäläisen kantilta katsottuna.
[muokattu 25.5.2004 14:17]
[q]keisha:
---
kiiki:
---
alizania:
184,5 miinus 22 cm
---
tää oli kyllä mulle ihan uus tapa kertoa ikänsä
---
Mä jo ihan luulin että täällä puhuttiin pituudesta.
[/q]
pahus, ajatuskatkos
(iha vitun) pitkä muna mut (iha vitun) lyhyt matikka.
[muokattu 25.5.2004 16:54]
189cm, viel jos sais sentin nii oon ylpee.
Edit: paska läppä pois
[muokattu 25.5.2004 17:26]
Satakahdeksankymmentäneljäjapuolisenttinen
[q]pia^^:
158.5 on tarkka pituus. Lähes aina kengät joissa on korot koristavat jalkojani. Lyhyeks tunnen itteni tosi usein, monet kaverit o yli 170 pitkii.
[/q]
tuut mun seuraan niin et tunne itseäs enää lyhyeks*hihu*
195cm eli tarpeeks :)
Pituutta kertyny huimat 154cm
195 cm
182 cm (+ kenkälisä 5 cm - 15 cm). En osaa olla muuta kuin tyytyväinen, joskaan en olisi pistänyt muutamaa lisäsenttiä yhtään pahakseni.
Vaateongelmia minulla ei kyllä ole. En käytä housuja kuin töissä/lenkillä/paskahommissa ja siihen tarkoitukseen vaadittavat pökät olen aina löytänyt kohtuupienellä vaivalla. Pitkät hameet valmistuvat ompelijalla ja lyhyemmät löytää ihan kaupasta. Ainoat hitusen harmittavat vaatteet ovat paidat ja takit, mokomien hihat kun harvoin synkkaavat keskivartalon ja rinnuksen kokoon tarpeeksi hyvin. Jalatkaan eivät ole niin suuret, etteikö kivoja kenkiä löytyisi.
Yläasteella tilanne näytti vielä ihan hyvältä, mutta pituutta ei tullutkaan sitten enää kasiluokan jälkeen ja tähän 174 cm:ään taidettiin jäädä
pitkähkö ja paksuhko... =)
-peseemielensaippuallauhuu
n. 180cm (ehkä iha vähä alle *ding*)
oon sellaiset 184-185...voishan sitä muutama sentti vielä olla enemmän, mutta kyllä tämäkin kelpaa.
Tasan 198 =)
Tasan 187
Moon 180 tasan - meepä Usaan niin oot hujoppi; meepä Aasiaan niin oot kolossi.
[q]Klept0man:
---
Chatte:
Pitkä.
---
Pidempi.
[/q]Vieläpidempi *ding**hih*
185/75 tahaton pyörivä kukkakeppi.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16