Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

Back to häröily O

n 180cm voisin olla pidempikin....

Lyhyt.*jiihaa*

[muokattu 17.3.2004 08:33]

[q]Lauruska:
lyhyt ja läski..162cm pituutta =)
[/q]

oleppa kaunokainen hiljaa*hymy*.. oot mua 3mm lyhyempi^^

192 cm ja risat... kai

tosi pieni*blush* .. 184,5 miinus 22 cm

[q]yana:
Unity(f):
---
Mä oon varmaan koko klubituksen lyhyin otus... Vaivaiset 162,5cm *suru**suru**nyyh*
---

oot kyl jättiläinen kun vertaa bellaan :D
[/q]

jep. 6 senttii pidempi :)

164 täyteläistä senttiä! No juu..ei tarttiskaan olla yhtään pitempi..Kun en muutenkaan mallin mitoissa ole! Vallan mainio näinkin!

188cm kun viimeeksi mitattiin. huono ryhti lyhentää

[q]Roger Roger:
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).

Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?

Itse olen vain hukkapätkä.*suru*
[/q]

Kyllä mä veikkaan että Erkko voittaa sut aika ylivoimasesti...

186 cm - just bueno

Hmm.. ehkä 166 cm. Ehkäpä olis jees jos olis muutama sentti pituutta lisää.. Mut eiköhän tä kuitenkin riittänee. Paksupohjasilla kengillähän saa ain sitä pituutta lisää jos tulee tarpeen.

176cm ja mielettömän tyytäinen pituuteensa...toisinaan tykkään laittaa korkkarini jalkaan joissa on 9cm piikkikorko, sillon pituutta on huimat 185cm...*hih*

hmm, 192cm , ehkä koe olevani edes pitkä

170 ..pluss korot can\'t complain

hhm täällä on paljon ”olen 160 ja varmaan lyhyin koko klubbaris !”.
no.

olen 155 ja varmaan lyhyin koko klubbaris. mielestäni juuri sopiva.

[q]Lyra:
hhm täällä on paljon ”olen 160 ja varmaan lyhyin koko klubbaris !”.
no.

olen 155 ja varmaan lyhyin koko klubbaris. mielestäni juuri sopiva.
[/q]

Sittenhän yllät mua melkein napaan

kai mä joku 166 oon... ihan hyvän pitunen.. ainakin mun mielestä

oon 168 cm ja haluisin olla joko pitempi tai lyhyempi...nyt oon tällanen keskipitkä ja en tykkää.*igor*

Mut ei kai sitä oo koskaan tyytyväinen siihen mitä on....a*ding*

Hitto. Täällähän alkaa tuntea itsensä melkein pitkäksi. Taidan kaiken muun hyvän lisäksi kasvaa vielä. ^^ Projektinimi ”vuosi 2010”:n tavoite: 174 cm.

Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).

Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?

Itse olen vain hukkapätkä.*suru*

O