Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

Back to häröily O

[q]a:
---
Chatte:
Pitkä.

---

Kaikki pimut on lyhyitä .)
[/q]

Hmm... Taidan olla sit liian pitkä muijaks... Tai no en oo! Päätin just niin, et oon hyvän pituinen eli 172cm.

*sydän* kiva olla yläpuolella *sydän*

157 cm tätä nykyä. Kaksi senttiä tullut lisää kolmen viimeisen vuoden aikana :D Miesporukassa sitä huomaa olevansa lyhyt, kun miehet yleensä ovat minua reilusti pidempiä. Muuten asia ei paljon päänvaivaa aiheuta. On kivaa olla pikkuinen.

[muokattu 25.5.2004 02:06]

188cm

178cm, just sopiva pituus.

-a-

173cm tasan. :)

[q]Ant:
178cm, just sopiva pituus.

-a-
[/q]
Sama tääl ja tyytyväinen olen*joo*

[q]alizania:
184,5 miinus 22 cm
[/q]

tää oli kyllä mulle ihan uus tapa kertoa ikänsä

[q]kiiki:
---
alizania:
184,5 miinus 22 cm

---

tää oli kyllä mulle ihan uus tapa kertoa ikänsä
[/q]Mä jo ihan luulin että täällä puhuttiin pituudesta.

184

.m

Olen 167 cm ja olen todella tyytyväinen siihen mittaan..Ei se pituus ole tärkeä asia, vaan se että viihtyy oman itsensä kanssa :)

yli 150 cm on iso tyttö

170cm. Moom iso ihminen*nauru**justjoo*

[q]chihuahua:
yli 150 cm on iso tyttö
[/q]

Heh, riippuu vähän. Mä en ainakaan ole tarpeeks iso näkemään esim. konserteissa ja joissain bileissä lavalle, tai sit leffateatterissa näkemään screenille (jos eteen tulee siis joku metriheikki) ellei mulla ole korkeapohjaisia kenkiä tai penkinalustaa mukana Ja mähän olen sen 157 cm pit... mmm.. lyhyt

[muokattu 25.5.2004 11:55]

[q]chihuahua:
yli 150 cm on iso tyttö
[/q]

Mä oon 170cm ja oon aina tuntenu itteni kääpiöks. Must mun pitäis olla ainaki viis senttii pidempi. En sit tiedä et jos se on vaan mun jättimäinen ego, jonka takia toivoisin et katselisin muita alaspäin fyysisestikin*justjoo**nauru* mut ois silti kiva olla pidempi..

Mä on 162cm pitkä ja kyl usein tuntuu et oon kauheen pieni. Muistan joskus yläasteella ainakin ku kaikki opet lässytti mulle, tuntu jotenki et se johtu siitä et olin niin sairaan pieni sillon. Mut nyt on tullu jopa pari senttii lisää siitä yläasteesta!! Mut en kyl haluis olla yhtään pidempi, oon kyllä tosi tyytyväinen omaan pituuteeni.

pienet puree nilkkaan*hih*

Ma oon 161, 5 cm eli aikas normaali suomalaiseksi naiseksi... no okei, vähän alle keskiarvon Lyhyenä kyllä itseäni pidän.

190cm on paha, ei oo tarpeeks pitkä et pitäis koko ajan varoo et pää osuu johonkin, mut kuitenkin tarpeeks pitkä et se pää sit osuu aina välil bussin kattoon, raflojen lamppuihin jne shittii.

Ei oo helppoo olla melkeen tosi pitkä =/

158.5 on tarkka pituus. Lähes aina kengät joissa on korot koristavat jalkojani. Lyhyeks tunnen itteni tosi usein, monet kaverit o yli 170 pitkii.

O