Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 34
- Seuraava »
Mä tunsin itteni tänään tosi pitkäks ku kävelin steissil Vaik en oo ku 172cm. Ehkä mun ego on kasvanu liian suureks
Luoja on luonut mulle pituutta oikeen 165cm ja en oo sitte kasvanu enää moneen vuoteen...*täh* Ainakaa 4 vuoteen...!!! mutta kun ei välitä siitä et on näin lyhyt niin kyllä sen kestää just ja just...!!*nauru* On vaa äärettömän vaikee löytää opiskelija pudjetille sopivaa vaatemerkkiä tai yleensäkki vaatteita...!!!
168cm just sopiva pituus
[q]Jinx:
168cm just sopiva pituus
[/q]
heh, vähäks ollaa samiksii!
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten
[q]coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! (näin veljeni joskus on lohdutellut)*eiei* Mut paksupohjaset saappaat kyl korjaa asian useimmiten
[/q]
tuleeko susta silloin hankala ihminen *hih**lmao*
[q]coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! (näin veljeni joskus on lohdutellut)[/q]
Pienet naiset on kivempii, hienompii, ihkumpii ja vaiks mitä
[q]Tiikerriii:
---
coolcat82:
---
[/q]
Ai saappaat jalassako?? Ehkä, kannattaa varoa riippuu ihan tilanteesta, että kuinka hankalaks sitä voi*nauru* saappaat jalassa heittäytyä .Kuin? Oletsä nähny jossain viimeaikoina hankalia saapasjalkakissoja?
[q]Fyraett:
---
coolcat82:
Lyhyt, 162cm mut pienet naiset onki ihmisenä hienompii! (näin veljeni joskus on lohdutellut)
---
Pienet naiset on kivempii, hienompii, ihkumpii ja vaiks mitä
[/q]
Kiitos vaan kohteliaisuudest
[q]coolcat82:
---
Tiikerriii:
---
coolcat82:
---
---
Ai saappaat jalassako?? Ehkä, kannattaa varoa riippuu ihan tilanteesta, että kuinka hankalaks sitä voi*nauru* saappaat jalassa heittäytyä .Kuin? Oletsä nähny jossain viimeaikoina hankalia saapasjalkakissoja?
[/q]
Shrek2.ssa oli sellanen saapasjalkakissa joka oli alussa ilkeä mutta sitten siitä tuli kiltti kisu
[q]Lene:
Jos kerran yli 160 senttiset on mukamas tosi lyhkäisiä niin mitäpä me reippaasti alle sen ollaan? Kääpiöitäkö? Get real...
[/q]
Kaikki alle 170 on vain pieniä ihmisiä *sydän*
[q]Lene:
Jos kerran yli 160 senttiset on mukamas tosi lyhkäisiä niin mitäpä me reippaasti alle sen ollaan? Kääpiöitäkö?
[/q]
HUKKAPÄTKIÄ
Meitsi on noin 175... ja korkokantakenkiä diggailen.
joo.. oon tällänen 152cm lyhyt natsa...*blush**hymy*
174cm ja kengät on sellaista mallia, että ne jalassa 180cm...
[q]Lene:
---
Fyraett:
Kaikki alle 170 on vain pieniä ihmisiä *sydän*
---
No eihän ole, jos keskimääräinen naisten pituus on jotain about 165 cm tms.
[/q]
sit mul ei pitäs olla ongelmii löytää oikeen mittast naista :)
180cm
[q]Tiikerriii:
---
coolcat82:
---
Tiikerriii:
---
coolcat82:
---
---
---
Shrek2.ssa oli sellanen saapasjalkakissa joka oli alussa ilkeä mutta sitten siitä tuli kiltti kisu
[/q]
Saappaat jalassa en oo kenenkää haitaks tai hankala..korkeintaa jos joku tiirailee niit liikaa ni sen hankaluudet ei oo mun vastuulla..
178 ja risat
mitäs mittoja tääl kysellää....*hih*
No aisaan, eiku asiaan(*hih*)...186cm olen minä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 34
- Seuraava »