Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

Back to häröily O

Kaikki 161 cm...ja sekin hikisesti sulka päässä

Kuulun siihen lyhimpään porukkaan. 156cm tasan!
Vuos sitten olin viel 157, mut ilmeisesti ryhti on painunu kasaan tai jotain?!?!*ding*

En kuitenkaan haluis olla yhtään pidempi (enkä kyl lyhyempikään).

Miesrintamallakin kaikki jätkät on ollu pidempii. Ihan niinku kuulukin. Tosin välil voi niskat väsyy!!!*iihhih*

minä oon tällanen pikkuinen... 155cm...

172cm.

174cm

Paksu ja aika pitkä....eiku siis
*justjoo**iloinen*

175cm Eli kääpiö melkeen*nauru*

[q]pipa:
---
Agentti:
176

---
no et kyl oo.. ku jos mä oon 177,5 ja musta sä olet kyllä pidempi..
[/q]

Annalla on aina vähän enemmän tota tavaraa kengänpohjissa

Mä oon 165 cm pitkä, joka on mielestäni liian vähän, vaikka painooni verrattuna se on paljon..*ding**nauru*
Eli kumpaakin voisi tulla lisää painoa sekä pituutta..*hihu*

[muokattu 6.7.2004 13:08]

164cm.. ihan sopiva mun mielestä :)

Lyhyt.

180 cm / 50,5 kg

Vähän niinku pitkä ja (anorektisen) laiha tai jotai..?

viimeisten tietojen mukaan 184 cm

Pitkä 181,5cm on tullu täyteen

sellanen 180 cm muistaakseni vai olikose pikkasen päälle*ding*

178cm (eli kai mä oon sit LIIAN pitkä)

Oon kyl halukas luopumaan pituudestani 10cm verran,eli pistänkö huutokaupan pystyyn vai arvotaanko..heh hah..*igor*

[muokattu 28.7.2004 11:26]

noo mä olen ainakin aikas lyhyt jotai alle 160cm mut yli 150cm..kai jotai 155cm 8toivon mukaan ainakin*nauru*) enkä tästä kyllä enää ees kasva*hihu* muuta olen ihan tyytväinen...ei haittaa oollenkaan*hymy*

166 ja puoli on mulle just hyvä*hihu*

Tää ”tutkimus” vois toimia, jos olis tytöt ja pojat eri sarjoissa :)

Mä miellän itseni varsin keskimittaiseksi naiseksi, kun kerran pituutta on jotain about 167 cm. Ennen halusin olla pidempi, nyt haluisin olla sellanen minikokoinen, niinkun joku aimmin täällä laitto, pienet tytöt on söpöjä Toisaalta, tälläselle keskimittaselle löytyy vaatteita ja sopivan pituisia miehiä aika kivasti

One vote for 180-190cm. Millos tulee painotopic? Tai sit sellanen et voi ristiäänestää kans ja sit se kertoo ooks fätti vai suosittu?

O