päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- ...
- 2,345
- Seuraava »
ipe*sydän*
perjantai*plur*
illalla vähän ulos*jiihaa*
huomenna syndebilettä ja työpaikan pikkujoulua*hymy*
olo*iloinen*
lunta sataa
Mun viimeset palkkakuitit tuli, ja lomarahoja tulikin enemmän mitä odotin *hihu*. Ja nyt sai vihdoin nukuttua kunnolla, ja tänään saan vihdoin hoidettua noi hommat jotka on kuukauden lojunu huoneen lattialla rästissä
Noku meni hakee vain flaikkuja volumesta niin siellä olikin tupa täynnä ihania otuksia..
Oli kiva maanantai ilta
[q]mayah, 29.11.2005 14:46:
Setä tulee neukkarista tähän pöydän ääreen.
"Anteeks, voitko tehdä yhden palveluksen?"
"Joo, tottakai"
"Mulla on tää toinen käsi paketissa, niin voitko laittaa tän napin kiinni tästä hihasta?"
":D, tietysti"
Kaikkee sitä sitten töissä saa tehdäkin :D
[/q]
hih, tää sai mut nauramaan ääneen :D
[q]lostgone, 27.11.2005 20:38:
-clip-
[/q]
aaaaw
[q]kumimuumi, 29.11.2005 12:13:
Mun viimeset palkkakuitit tuli, ja lomarahoja tulikin enemmän mitä odotin *hihu*.
[/q]
Tässä lähiaikoina tulee talvilomarahat, veronpalautukset ja sit vielä ihan täysin omista ansioista riippumaton stipendi. Mustahan tulee lähestulkoon lottovoittaja
Jaa-a, pitäsköhän sitä tehdä jotain erikoista Toisaalta jos ensi vuonna teen vähemmän duunia ja alan taas pikkuhiljaa opiskelemaan niin eiköhän noi ole piankin kulutettu...
ihana aamu, ihana sää ja ihana puhelu ihanalta tyttöseltä ja kohta ihanasti kuljen kohti stadii ja meen jakaa ihania flaikkuja ja siitä ihanasti hakee duunista yhen paperin niin pääsen huomenna käymään ihanassa työkkärissä haistattamassa kakat et en oo enää työtön
vähänkö ihana päivä
[q]mayah, 29.11.2005 14:46:
Setä tulee neukkarista tähän pöydän ääreen.
"Anteeks, voitko tehdä yhden palveluksen?"
"Joo, tottakai"
"Mulla on tää toinen käsi paketissa, niin voitko laittaa tän napin kiinni tästä hihasta?"
":D, tietysti"
Kaikkee sitä sitten töissä saa tehdäkin :D
[/q]
Huomenna se tulee molemmat kädet paketissa ja kysyy, että: "Anteeksi, voitko tehdä yhden palveluksen, kun mun pitäis päästä käymään tuolla miestenhuoneen puolella." No niin nyt Tero hiljaa.
Kalsarinäyttelyn avajaiset kohta*hymy*
Mulla on oma rakas, joka pitää musta, huomaa, että oon olemassa ja välittää siitä mitä teen...Hän välittää mitä teen ja hänelle en ole luuseri...Kuitenki nyt on vasta keskiviikko ja perjantaina vasta näemme...Silloin pystyn vasta hymyilemään...
Kiitos rakas!!! Ilman sua olisin ihan hukassa!!!
[q]NiMo, 28.11.2005 13:42:
suunnitelmat onnistuu ehkä sittenkin *tanssittel**jiihaa**plur*
[/q]
sulla noita suunnitelmia riittää
[q]enrg, 28.11.2005 16:32:
w00t... ikuisiksi ajoiksi jumittunut "1Q" on kadonnut yläpalkista.
[/q]
suljettu topic, jossa sua oli quotattu on kaiketi poistettu =) itsellä kävi samat jokin aika sitten.
Sain mun elämäni takasin! *iloinen**lmao*
Nätti-Matti Combination Mix*plur*
[q]Jutu, 29.11.2005 21:19:
[/q]
jaa wowin?
nyt on perjantai ja mä pääsen jiihaajiihaa pois pieksämäeltä
[q]Mellu-, 29.11.2005 21:38:
---
Jutu, 29.11.2005 21:19:
---