päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- ...
- 2,345
- Seuraava »
askartelin juuri yhelle otukselle synttäri kortin.. vaikka oon täynnä liimaa, kiksukarvaa, hileitä ja tussin jälkiä niin hitto et oli hauskaa tehhä sitä
tänään tulee carnivale! meinaan aina unohtaa kattoo sen.
ei voi kun nauraa... miten ne jotkut osaakin aina muistuttaa oikeasta luonteestaan juuri silloin kun on taas ajatellut henkilöstä vähän positiivisemmin. ens kerralla ehdottomasti popparit mukaan. tää on parasta viihdettä heti kaunareiden jälkeen.
Mustat koskettimet pitkästä aikaa!*aplodit*
on paljon parempi olo kuin eilen noi nuhalääkkeet oikeesti autto ja sai nukuttuakin jotenkin.
Kyllä se nokka vuotaa ja yskin keuhkoja pihalle, mutta saan happea
Elämä on kivaa
tänään on vaan ollut hyvä päivä, simple as that
Huomaa et sts on ollut mun koneella viikonloppuna. pidin konetta yön yli kiinni ja nyt tänne on ilmestynyt dockiin kaikkia ihme kuvakkeita. Mul ei oo mitään hajua mitä noil tekee :DD.
ah ja koht tulee mukavan muhkeat palautukset, pääsee ostaa kaikkee hyviksii...
Jee tänään ollaan menossa Lahteen kuuntelee Proteusta, Adamii sun muita *sydän* Ihanaa! Kunhan vaan kyyti meinais ilmaantua jostain joskus...
sain sovittua viimein tapaamisen sisäisentyöhönoton sihteerin kans perjantaiksi<3 nyt vaan toivoon parasta et vois siirtyä jonnekki muualle kun nykynen duuni loppuu
Tää tytsi lähtee reissuun... kun kauemmas ei pääse niin savonmaakin kelpaa ihan hyvin
Au revoir!
Sain vihdoin Adobelta CS4 Production Premiumin edellisen toimimattoman tilalle. Nyt ei malttais odottaa että pääsee kotiin näkemään lähteekö toi vihdoin toimimaan.
Nimim. 2kk CS3:n kanssa taistellut.
Aikast hmm outo päivä *pökr*
huomenna porvooseen kattoo kivaa ihmistä *HIHU*
broidin armageddon setti...
pitkästä aikaa polkka maistuu
Aloitin hyvän elämän maanantaina ja tää tuntuu menevän aivan mahtavasti
Sain äsken jopa käytyä kyselemässä mopon huoltoa tosta paikallisesta liikkeestä ja se onnistuikin yllättävän helposti ja nopeasti. Nyt on mopolle huolto tiedossa, jonka jälkeen saan myytyä sen pois ja olen sentään vähän rikkaampi o/
Tästä päivästä on PAKKO tulla hyvä!
enää vähä reilu puol tuntii töit ja sit poies...
Lunta! ihan ois lumiukon tekokeli tuolla :) puistoon ei kyllä uskalla mennä, koska kaikki puut näyttää siltä, että ne on ihan valmiita antamaan lumipesun koska vaan :D
Sähköt pätkii ihanasti aina välillä :D mutta mikäs tässä on kynttilän valossa olla :)
*tirsk**pihkassa*
hmmmm päivän :) ,,,duoda duoda.. sehän on ihan selv'ästi se kun olin ystäväni lapsia kattomassa ja sain purra hammasta yhteen niin verenmaku suussa ettei midää rajaa...
ei sitä ei tätä... tsot tsot... kyynel... armoo.... mut silti skidit on tooooosi ihkuja!!!!! *muimui*
Alkaa olemaan lämmin sisällä, ei ole enää +16c känpän lämpötilana :)
Söin myös.
Kyllä ihminen tulee pienistä asioista iloiseksi :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- ...
- 2,345
- Seuraava »