päivän :)

Back to häröily O

Armoton vitutus hellitti vähän kun isi oli ylikiltti ja skannasi ja lähetti mun lapsuuskuvia portfoliota varten<3 Vähänks oon ollu tyylikäs jo muksuna, ihan oon oikeelle alalle päätynyt
Parhautta*plur*

Oli helmi viikendi duunissa ja rahaa kerty

Oli maailman kivoin synttäripäivä eilen *sydän*

Lumi kuulostaa hassulta kun sen päällä astelee.
Huomenna muutto. Hymyilyttäny koko päivän vaan

Koti siivottu ja tuoksuva, roskat viety, koneellinen pyykkiä pyörimässä.
Suihkussa lillumista(lämmin vesi jee), oleilua, sitten kaupungille vähän ostoksille(*vink*) ja töihin illaksi. Ei hassumpi päivä. Varsinkin kun voi töiden jälkeen vähän ottaa siideriä.

:)

pikkupossu joka tuli hoitoon *sydän* kyllä eläimet voikin piristää :)

-M

Huomenna työhaastattelu Vimmassa nuoriso-ohjaajan sijaisuuksiin*jiihaa*

suunnitelmat onnistuu ehkä sittenkin *tanssittel**jiihaa**plur*

mulla on kivat työkaverit

ai nii.. kävin tänään timanttisilla kysyys et josko ne ampuis uudet reiät umpeutuneiden tilalle.
omasta mielestäni mulla oli menny vasemman korvan toinen (3) korviksen reikä umpeen..

myyjän mielestä ne ei umpeudu ja otti kylmän rauhallisesti korviksen irti ja survo sen läpi "umpeutuneesta" reiästä!

kipeetä otti ku saatana ja tuli hiki ja kuuma ja huono olo:D mutta nyt siinäki on korvis:DD

Ahh, uus tallentava digiboksi <3

Eilen pääsi käymään salilla ekaa kertaa sitten leikkauksen ja muutenkin loistava fiilis jatkuu päivästä toiseen

MP3-soitin *sydän*

w00t... ikuisiksi ajoiksi jumittunut "1Q" on kadonnut yläpalkista.

Kaivettuani Blumchenin lähes 10 vuotta vanhan Herzfrequenz-albumin varastojeni pohjalta ja tässä välissä olleena aikana saksaa opittuani tajusin että biisissä nro 3 ei lauletakaan Rosa Wolke-nimisestä naishenkilöstä vaan vaaleanpunaisista pilvistä

eka duuni päivä uudes duunissa ja kivaa oli . . . super tyyppei ja muutama tuttuki siällä

eka auditorio esitelmä ohi. *hikoil**pepsodent*

http://fss.emdia.fi/DJ_Steven_Hoaks.gif

Otin lopputilin!! Ja kaljat tuli perille, jotka tilattii saksasta työporukan kanssa! *iloinen**känni*

Äh, kun uudessa kämpässä ei oo nettiä ni pitää tiivistää monen päivän hymyt yhteen postaukseen

1) Sain vihdoin muutettua ja se kämppä on NIIN ihana Oikeesti niin mun näkönen ja olonen paikka että en oo hienompaa nähny Heti kun saan kasattua loputkin huonekalut (ja saan netin sinne) niin katsotaan niitä tupareita

2) Viikonloppuna näin taas pitkästä aikaa selkeimmin; elämä on mennyt ja on yhä menossa just niin kuin pitääkin. Kiitos ystäville joiden ansiosta sen tajusin *sydän*

3) Juhannukseks Turkuun! Maisemanvaihdos, uusia ihmisiä (ja vähän vanhojakin), tekee varmasti hyvää - ja sit kotiinkin on kivempi palata

Joo, nyt menee hyvin

Oon niin onnellinen kun harjoittelun tehtävän esitystilaisuus meni niin hyvin Pikkunen kivi vierähti sytämmeltä :)

O