päivän :)

Back to häröily O

Ihanan virkeä olo kun on nukkunut ensimmäisen kerran tarpeeksi sitten viime viikon torstain, tavannut isin ja kavereita joita ei oo nähnyt pitkään aikaan, kuullut hyvän päiväannoksen ihkukiksua, kävellyt just sataneessa lumessa ja ihaillut lumisia puita ja sit viel muuten vaan *sydän*

Et vaa kaikki

Ruokahetki ja hyvää seuraa

Satsumoita kaupassa!
Ei ois voinu parempaa näkyä kohdata ku asteli Passeliin.
Kaiken lisäks täytyi hieman hemmotella itteään ostamalla [size=6](espanjalaisia)[/size] mansikoita.

Nom!

*nuotti*such a good feelin*nuotti*

Mulla on tänään synttärikemut! Kivaa lähteä kavereiden kanssa juhlimaa!*känni**tanssittel*

[q]Bio, 27.11.2005 10:36:
huh.. en muista millon viimeks olisin nukkunu näin pitkään.. 10 tuntia... kyl teki hyvää
[/q]
12 tuntia tuli nukuttua ja nyt on olo kuin uudestisyntyneellä. Fiilistelen kuunnellen vanhoja Unitymixejä ja katsellen ikkunasta lumista satamaa. Pienet on ilot ihmisellä.

ei ollu krapulaa yay *känni*

Oli selkeesti hyvä päätös olla eilen lähtemättä illalla ulos.

Nyt on mukavan levänny olo, ei väsytä, ja lompakkokin tykkää

Valmistujaisbileet oli onnistuneet.
Booli toimi, tarjoilut riitti (jääkaapissa on edelleen koskematon täytekakku) ja ihmisillä näytti olevan kivaa.

Oli hyvät kemut! Jeee!

Päivän :( on kyllä tää helevetinmoinen päänsärky! Ei pääse eroon, vaikka oon nukkunut jo kahdet päikkäritkin. Huomisesta voi tulla aika kauhee päivä...

Veronpalautukset,uudet kengät ja neljä päivää vapaata :)

DJ Meke - Happy new yearave 2005

ei voi sunnuntai paremmin mennä...
Hakekaa tekin: http://www.klubitus.org/musiikki.php?id=426

tää on vain niiiiiiiiiiin

tänään amsterdamiin + thunderdome 2005 @ utericht

Synttäribileet eilen. Tänään pieni jumituskrapula, mutta ei haittaa. Pienellä porukalla oltiin liikenteessä ,mutta ihana ilta oli. Ja aika meni niin nopeesti. Sain pienen lasisiilin ystävä pariskunnalta! Se on niiiiin suloinen. Poika vie minut tiistaina How Many Sistersin keikalla konservatorioon *sydän*
Oli hieno ilta ja olen niin onnellinen että ihmiset halusivat juhlia minua todellakin.

Oonsuper hyper onnelline *sydän*

Pitkäst aikaan suostuin nousemaan lavalle, olin nimittäin lauantaina bändikilpailun juontajana.*hihu*
Alkuspiikkipaniikin jälkeen meni kohtalaisen hyvin, Ei yhtään painu vittuun -välihuutoa tai pilottitakkista kaljupäätä avautumassa taukojen aikana. Sain positiivista palautettakin ja mikä parasta, sain yleisön jopa nauramaan useamman kerran..*justjoo*
..Nonniin yleisö vois tulla mossaamaan tänne lavankin eteen, ettei takatukka tartu niihin puolapuihin..
..Mulla on yleisölle vain yksi kysymys!! Paljonko eturivi nostaa penkistä? Nouseeko 75 kiloa, sillä mä oon aina halunnut hypätä..

Lievää paniikkia parissa pikkutytössä sen jälkeen..*justjoo* Ehkä sit joskus uuestaan.*joo*

[q]Zenni, 26.11.2005 12:05:
Tuli niin hyvä olo ku heräsin omasta, lämpimästä sängystä hyvän unen jälkeen, ilman darraa ja katoin ulos ja siellä oli lunta.
[/q]
TODELLAKI!

lumi

frendit järkkäs ylläri hioat... hirveessä kaasussa just nyt... :) *känni*

[q]ceecee, 28.11.2005 01:05:
NYE @ Amsterdam
[/q]

KADE

Kesä on täällä, kun linnut polttaa kumia
Ja perjantaina cruisingit ^_^
http://ezzy.1g.fi/fbcof/palaa.jpg

O