päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Sulake paloi, mutta eipä tuo haitannut. Huoltomiehen tilasin, eikä maksanut mitään ja sain vielä kaupanpäällisiksi kokonaisen paketin sulakkeita*plur**hihu* jeejee
oikeestaan tää oli eilisen päivän hymy...
oli mun nimipäivä jonka kunniaks pistin koneelle yhden pelin mikä on niiiiiin bueno...
X-Men Legends 2
ei se mikään huippu ole mut kaikille mutantti-marvel-rakastajille niin täää oon niiii MUST *plur**pihkassa**sydän*
oon täs just varmaan 6 tuntii potkinu todella paljon persettä roguen, wolverine, cyclopsin ja nightcrawler:in kaa et huhuh... *släp**släp**släp**släp**nauru*
How Many Sisters!! *sydän* Mahtava konsertti. Ihanaa. Ja synttärilahjana lippu. Hihii
Löytyi itselle tuntematonta klubbariporukkaa baarista. Todella positiivinen yllätys
[q]_kolibri_, 1.12.2005 01:01:
oikeestaan tää oli eilisen päivän hymy...
oli mun nimipäivä jonka kunniaks pistin koneelle yhden pelin mikä on niiiiiin bueno...
X-Men Legends 2
ei se mikään huippu ole mut kaikille mutantti-marvel-rakastajille niin täää oon niiii MUST *plur**pihkassa**sydän*
[/q]
pakko sanoo, että eka osa oli vaan paljon parempi
Oli kiva ilta :)
Juteltiin Ebatsun kans paljon :)
Latvatkin saatiin tasotettua :)
Kyllä tämä sotku jollain tapaa setviytyy, suuntaan tahi toiseen.
Herkutonkin loppui, nyt saa taas syödä karkkia ja herkkuja :)
Maailman kaunein talvimaisema ikkunasta, ja joulukalenterin ensimmäisen luukun saa aukasta
Ja sitten illalla loppuuu bigbrother!
jehei, jalka ei oo läheskään nii kipee enää vaikka muutaman hypyn teinkin eilen pientä jäykkyyttä havaittavissa mutta kaippa se lähtee pois
Sain mun tilaamat vaatteet + Tänään Zeneihin
Ilmoittauduin tänään enspanjan kurssille!
Ihanaa päästä opsikelemaan taas
[size=9]...tosin oon käyny jo lukiossa tän kurssin, mut ei kerrota, hih![/size]
Vapaa päivä
Leivoin persikka piirakkaa ja onnistuin
Illalla *sydän*ZEN*sydän*
näin unta jonnesta ja rinkelistä ja kuormautosta.. kun heräsin melkein repesin samantie.. voi pojat pojat kun mun uniinkin jo tuutte.. en sitten tiiä onko se hyvä vai huono juttu mut ainakin hymyilin heti kun avasin simmuni ja mietin miten hassuja ootte
[q]Super-Kerttu, 1.12.2005 16:15:
Voitin 2 lippua tän iltaiseen BB:n finaaliin!
Nim: BB fanaatikko
[/q]
aaaw...! vähän siistii..
*kade*
t:toinen bb-fanaatikko
[q]Super-Kerttu, 1.12.2005 16:15:
Voitin 2 lippua tän iltaiseen BB:n finaaliin!
Nim: BB fanaatikko
[/q]
Jee, koht mwnnään! Bongatkaa meidät studiosta*hih*!
Hokasin just,että mullahan menee aika hyvin*iloinen*
Kolmen päivän vapaa. Edellinen kahden päivän vapaa oli kolme viikkoa sitten, kaikki välissä olevat viikonloput duunia. Nyt kelpaa hengähtää hetki ilman mitään ylimääräistä ohjelmaa tai sykkimisiä sinne tänne.
Eilisen päivän :) - rakkaan ystävän 2-v tyttö ekaa kertaa halas mua ihan omasta tahdostaan
[q]Cera, 1.12.2005 19:42:
Ollaan katottu lähestulkoon kaikki BB tiputukset siskonkaa telkkarista ja sit surettiin kun luultiin et se joutus tänää olee myöhään töissä mut se pääski ihan äsken ja jeejee nyt nähää sit vikaki yhessä.
siistii!!!1
vaiks voisin kyl jo valmiiks sanoo et salee ihan väärä voittaa :(
[/q]
Jännittää niin maailman eniten,onneks oon varautunu otteluun kylmällä siiderillä*hikoil*
Uuh yeah! Hain Mossosta Space Tribe -varaukseni poijes. Nyt on uusi vaatekerta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- ...
- 2,345
- Seuraava »