päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Olin töissä kodinosastolla. Rehkin ku viimestä päivää painavien valosarjojen, iskuporakoneiden, vaakojen ja ties minkä pesuainepurteloiden kanssa. Oli muuten hippasen kuuma..
Osastopäällikkö touhus menee omiaan ja yhessä vaiheessa pysähty kehumaan, et ihan mieletöntä vauhtii oon tehny kaikki hommat ja hyvää jälkee jää. Tän jälkeen siivosin perusteellisesti lamppuhyllyn ja kiitosta tuli tälläki kertaa.. "Aivan mahtavan näkönen hylly, ei oo varmaa koskaa ollu noin siisti.. Pitääpä sanoo *****(mun pomolle), et laittaa sut joku toinenki kerta tänne osastolle.." Felt good.
Kulta pääsee tänää lomille. Meen hakee sen ja sit voidaan herkutella ja kölliä koko vkl ku mullaki kerranki vapaa vkl. LUXUSTA.
mä olen ihastunut..
[q]GoA, 14.10.2005 16:45:
Oli kivaa olla kertaamassa. Inttikin on ihan hauskaa jos siitä puuttuu se turha vittuilu ja hommia tehdään hieman järkevämmin. Ja varsinkin kun se kesti vain 5 vuorokautta.
[/q]
...ja etenkin kun siitä saa ihan siedettävän korvauksen. ;)
Mökille lähtö. Enpä o siellä käyny 2 vuoteen ja mesta on muuttunu aika paljon ku o tehty remppaa siellä. Mut nyt pääsee tekee uutta takkaa ja tsemmost: Kivaa vaihteluu tähän "joka vkl baarissa" ruljanssiin
Teknari tuli pitkän odotuksen jälkeen. Ostin sen ebaysta hintaan 249e, vähän jo pelkäsin että kaveri veti nenästä kun meni lähes kuukauden päivät. Viikko on muutenkin ollut mitä mainioin, hulluilta päiviltä löytyi kivoja vaatteita, pari kovaa trancelättyä tipahti postista ja kaiken kukkuraksi sain kuuden prossan palkankorotuksen. Ens viikon jälkeen vielä toiset viisi prossaa lisää
uudet kuulokket ja uusii leffoija
Oli kiva ku sukulainen soitti ja vaan kysy et miten mul menee tietää ainaki et jotku viel välittää*hihu*
Oon jo luullu et mut oli jo unohettu mut ei ollu
Hyvä fiilis! :)
[q]Nitta, 14.10.2005 11:44:
Muistin juuri että mulla on kesäkurpitsaa jääkaapissa. Voin tehdä herkkupastaa
Kesäkurpitse kuutioidaan, paistetaan valkosipulilla maustetussa öljyssä, makaronit keitetään ja heitetään pannulle mukaan sellaisina melkeistä kypsinä.
Tää olis vielä parempaa jos olis oliiveja ja fetajuustoa Pitäisköhän pistäytyä kaupassa *rallattel*
[/q]
Vaikutti sen verran herkulliselta että piti kipaista hakemassa kaupasta pieni kesäkurpitsa. En joutunut pettymään; helppo, nopea ja varsin lupsakka ruoka.
Eilinen "Will&Grace meets after 2 years"- tosielämän melkeintilanne, yökkäri, mummila, puhelinsoitto jossa käskettiin "ryöstää" savolainen mies eli nyhtää siltä niin paljon rahaa kuin kykenee (wtf) *nauru*, peli-ilta.... *lmao**nauru**plur**whaat**sydän*
[q]astaroth, 15.10.2005 05:32:
ei vittu, minkälaisia junttilutkia maa voi päällään kantaa *nauru**nauru*
[/q]
hyvä!
[q]Exlex, 14.10.2005 19:20:
Vaikutti sen verran herkulliselta että piti kipaista hakemassa kaupasta pieni kesäkurpitsa. En joutunut pettymään; helppo, nopea ja varsin lupsakka ruoka. *slurps*[/q]
Hei, kiva kun maistui!
[q]ianna ei anna!, 7.11.2008 10:42:
Eilisestä täräyksestä ja säikähdyksestä on selvitty ja siitä aiheutuneesta pienestä päävammasta,ruhjeista ja huonosti nukutusta yöstä huolimatta tänään on hyvä päivä On perjantai ja mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, saa nukkua niin pitkään kun huvittaa ja huomenna mennään messukeskukseen Elma-messuille katsomaan alpakoita, aaseja ja muita maaseudun elukoita *hihu**pupu*
Ja muutenkin elämä aika rules
[/q]
Siis mitäs sä oot koheltanut, kun tuolla päivän sanana eilen oli aivotärähdys?
Mun tyttö täyttää tänään 5vuotta*sydän* isot kekkerit *jiihaa**tanssittel**plur*
Päätin, et ens kesänä käyn vihdoinkin purjelentokurssin. Eipä täs oo ku 10 vuotta menny...
[q]Super-Kerttu, 15.10.2005 13:31:
Sain opinnäytetyön valmiiksi..*jiihaa*
[/q]
Toi on aika kiva tunne...*joo*
Käytiin katsomassa "40v neitsyt"-leffa. Pitkästä aikaa sai kunnon naurut
Aika hemmetin kiva päivä! Kunnon naurut heti aamusta, ja monta hymyn aihetta. Fiilis on hyvä
ihan hirmu kiva viikonloppu *sydän* *sydän**sydän*
[q]Lyylikki, 7.11.2008 10:47:
---
ianna ei anna!, 7.11.2008 10:42:
Eilisestä täräyksestä ja säikähdyksestä on selvitty ja siitä aiheutuneesta pienestä päävammasta,ruhjeista ja huonosti nukutusta yöstä huolimatta tänään on hyvä päivä On perjantai ja mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, saa nukkua niin pitkään kun huvittaa ja huomenna mennään messukeskukseen Elma-messuille katsomaan alpakoita, aaseja ja muita maaseudun elukoita *hihu**pupu*
Ja muutenkin elämä aika rules
---
Siis mitäs sä oot koheltanut, kun tuolla päivän sanana eilen oli aivotärähdys?
[/q]
Pikku pyörä-äksidentti kävi onneks selvisin näin pienillä vaurioilla kun paljon pahemminkin olis voinut käydä ja tästä lähtien tämä urpå pyöräilijä käyttää sitä kypärää!!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- ...
- 2,345
- Seuraava »