päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- ...
- 2,345
- Seuraava »
*plur*Ihanan keväistä!
Puuh, ei se mitään että oli 8h koulua, mutta kun 4 ekaa tuntia meni siihen että käytiin mahdollisesti tulevia koekysymyksiä läpi. Seuraavat 2h meni siihen että yritin hirveellä kiireellä saada kahta palautettavaa harjoitustyötä valmiiks, jotka sainkin paria minuuttia ennen ku seuraavat tunnit alko. Tämän jälkeen piti viel palauttaa ruotsin aine ja kun tunnit loppu ni jäin vielä koululle melkeen kahdeks tunniks tekee valmiiks yhden labraselostuksen ja yhden energiakatselmuksen.
Eli suurin osa palautettavista harjotuksista palautettu tänään ja fiilis on sen takia errrrittäin hyvä mutta väsyny, johtuu ehkä siitä kans että tuli eilen 01:30 asti väsäiltyä noita himassa ja heräs vielä ajoissa aamulla korjaamaan ruotsin aineen.
Mut oon erittäin ylpeä itsestäni että sain noin paljon palautettu, joku 50 A4:sta
Elämä vaan hymyilee... alkaa tottuu tähän sinkkuiluun ihan suhteelisen kivasti...*pahis*
[q]Kalle, 13.10.2005 21:17:
---
ezzy, 13.10.2005 16:07:
mä odottelen kans Powerking-lähetystä tukusta...0.75Eur/tlk
---
Powerking? *ding*. Mitä se on? Miltä maistuu? Mistä saa?
[/q]
Heinon tukku ja kaupoista ainakin sesto. red bullin kokoinen tölkki, maistuu hieman laimennetulta batteryltä (just ok) ja toimii myös ihan ok. hinta kaupassa oli muistaakseni joku 1.80-1.90e tjsp. ja tukussa toi 0.75e
Sain juurikin 2min sitten kätösiini leikkaamattoman Hopeanuoli DVD-boksin! Happy, happy, joy, joy!
[q]mayah, 14.10.2005 08:05:
(+tietty se, et tänään on perjantai!!)
[/q]
Perjantai *sydän*
Viikonloppu*pepsodent*!
Oon niin poikki ja ens viikko täytyy pyhittää kouluhommille duunin jälkeen, niin nyt täytyy saada rentoutua.
Ja huomenna kivaa tiedossa murun kanssa*plur*.
Vapaa viikonloppu ja tänään töiden jälkeen murun isille viikonlopuksi.
Sain nukuttua ja ulkoiltua kunnolla!
nukuin pitkästä aikaa yön heräilemättä vähän väliä.
- Vihdoin minulla toimiva uusi puhelin
- Eräs mies tulee kahville käymään *sydän*
- Huomenna ostoksille
Kaikkee hyvää luvassa viikonloppuna......nyt vaan kun tää työpäivä loppuis......*igor*
Vaimo osti uuden marsun. Ikää 5vk \o/
Nätti kun sika pienenä
Kissan toinen silmä ei onneks ollu sokeutun....*iloinen* ja kävin ostaas markkinoilt lakuu...*iloinen*
Viikonloppu
Tänään töihin, sieltä suoraan bileisiin.
Huomenna töihin, sieltä suoraan bileisiin.
Sunnuntaina deitit ja rentoa chillausta.
Muistin juuri että mulla on kesäkurpitsaa jääkaapissa. Voin tehdä herkkupastaa
Kesäkurpitse kuutioidaan, paistetaan valkosipulilla maustetussa öljyssä, makaronit keitetään ja heitetään pannulle mukaan sellaisina melkeistä kypsinä.
Tää olis vielä parempaa jos olis oliiveja ja fetajuustoa Pitäisköhän pistäytyä kaupassa *rallattel*
Viikonloppu...
Ihana olla äitin ja iskän luona ja rentoutua. Nauttia viiniä ja olla vain. Äitin tekemä pasha on myös aivan taivaallista ja maailman parasta!
Hmmm kaks viikkoa ni oon lentokentällä nose-alueel ^__^
plus tietty se, et alan löytämään itseni ja sen, mitä olen. :)
aikaisin kotona *sydän* ja illal näkee kavereita
Eilisestä täräyksestä ja säikähdyksestä on selvitty ja siitä aiheutuneesta pienestä päävammasta,ruhjeista ja huonosti nukutusta yöstä huolimatta tänään on hyvä päivä On perjantai ja mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, saa nukkua niin pitkään kun huvittaa ja huomenna mennään messukeskukseen Elma-messuille katsomaan alpakoita, aaseja ja muita maaseudun elukoita *hihu**pupu*
Ja muutenkin elämä aika rules
Tää on itseasias jo edellis päivän :) mut sain uuden duunin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- ...
- 2,345
- Seuraava »