päivän :)

Back to häröily O

Kiva viikonloppu takana eikä maanantai harmita yhtään. Duunit sujuu kivasti kahvin ja nitkun voimalla.

hain yhteen paikkaan toihin ihan sakalla...ajattelin kokeilla onneani. Olin varma et ei varmasti vaivaudu vastaan mitaan.
No kylla vaan vastas eika ottanu vuorokautta kauempaa. Sano tosin et ei oo avoimia tyopaikkoja, mut et pitaa mun tiedot tallella jos jotain ilmenee.

Oon aivan tosi ylpee itestani

Mua sanottiin tänään kauniiks Ja mulla on eiliset meikit naamassa ja tukkaki eilisen jäljiltä

ostin uuden telkkarin... tai no, äiti sen makso, mut kuitenkin.
Ihan hyvä ku toi mun nykyinen telkku on niiiiin pieni ja tosi vanha, ettei se edes kunnolla pysy enää päällä...

Mä sain Fugeesin keikalle lipun ja vielä lahjaksi. Ui ui uiuiiijuiii

[q]Super-Kerttu, 13.10.2005 10:11:
Sain peruutusliput Mushroomeihin!
[/q]
epistäää!!!

Sain peruutusliput Mushroomeihin!

[q]kamu-, 13.10.2005 11:38:
Uus työpaikka
[/q]

Onnea

Enpä nyt oikeen tiedä et pitäskö itkee vai nauraa, hymyilytti ainakin kun näin oman naamani tänään "Nauravia ihmisiä" valokuvanäyttelyssä... voi elämä mikä kuvakin vielä Ainakin on naurattanu ja kunnolla ku kuvaa otettiin

kohtaa approon...*känni*

[q]mange, 13.10.2005 16:01:
Vihdoinkin tuli lisää Red Bullia duuniin. x)
[/q]

mä odottelen kans Powerking-lähetystä tukusta...0.75Eur/tlk

Eilen oli kiva ilta oikein kivassa seurassa

Pääsin tänään sängystä yläs aikaisemmin kuin viikkoon Onneksi tuli laitettua herätyskello sen verran kauas, että joutui nousemaan yläs sammuttaakseen sen

Vielä kun tämä ikävä lomautus loppuisi niin saisi taas päiviksi kunnolla aktiviteettia, säännöllisestä päivärytmistä puhumattakaan

Mun turkulainen kaveri! Hassun hauska tapaus, joka osaa piristää huonoakin päivää

Sain töitä.Voisin melkein olla tyytyväinen itseeni.Melkein.

vloppu ja kokeeton opetukseton koeviikko eli SYYSLOMA! *sydän**sydän*

Kaikkien kipujen ja veren oksentelujen ja valitusten jälkeen alkaa helpottamaan tää kipu... huoh... toivottavasti tää tauti ei sitten enää tuu takas...

Ps. poistettiin nielurisat...

parina päivänä nyt päässy kotiin koulusta jo kohtuu ajoissa. vaihtelu virkistää..

Aamulenkille lähtö sai yllättävän käänteen kun mun pihalla hengaili muina poikina pieni kettu aika kesykin vielä *sydän*
Mukava viikko takana, arkeen paluu on ollut yllättävän kivaa loman jälkeen ja ihana viikonloppukin tiedossa, 4 h töitä ja sitten Päijänteelle purjehtimaan

[q]ezzy, 13.10.2005 16:07:
---
mange, 13.10.2005 16:01:
Vihdoinkin tuli lisää Red Bullia duuniin. x)

---

mä odottelen kans Powerking-lähetystä tukusta...0.75Eur/tlk
[/q]

Powerking? *ding*. Mitä se on? Miltä maistuu? Mistä saa?

O