päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- ...
- 2,345
- Seuraava »
päivä alkoi erinomaisesti ja jatkuu silleen ^^
kaikesta ikävästä sonnasta huolimatta tämän päivän koe taisi mennä putkeen. yksi syy lisää hymyillä, ja niitä tarvitaan
Sain tosi kivan tytön tänää koulutettavaks, ja sit oli irvistys kilpailu yhen pikkutytön kanssa töissä. Ainiin ja me päästiin sen uuden tytön Sannin kaa jo puol tuntii aikasemmin kotiin.
Ehkä tää tästä sittenkin*sydän*
[q]Freja, 17.10.2005 01:46:
Saatiin uudet työvuorolistat tänään *hymy*. Onnen*nyyh*, mulla on oikeestaan 5 pvää vapaata, alkaen pe aamusta klo 11. Ja se tarkoittaa vaan yhtä asiaa: Mama i'm coming home! Mä pääsen kotiin! Ihanaan kotiin, äitin ja isin hoiviin, mä nään ystäväni, mä nään perheeni, mä pääsen rauhoittumaan, mä pääsen rellestämään, mä pääsen kruisailemaan, mä pääsen nauttimaan Vaasan elämästä, uih ja vuih, mä oon niin *plur*! Koko viikko menee varmasti kuin siivillä, kun leijailen vain tulevassa kun pääsen leijailemaan Vaasaan...
Olin kotona viimeks kesän alussa. Mä oon niin yhtä hymyä nyt!
Saa taas juoruta ummet ja lammet ystävien kanssa, saa olla oma ittensä ja minut hyväksytään sellaisena kuin olen, joka kulman takaa löytyy joku tuttu..
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hyvä olla.
*leijailee*
Elämä on ihanaa.
[/q]
Ei Vaasan kaupunki ole millään muotoa palkkaamassa sinua markkinointihenkilökseen? "Vaasa-täällä on oikeesti kivaa"
Sade-festarit, onnistunut keikka ja kiireetön ilta = ^^.
Pitkällinen keskustelu hyvän ystävän kanssa, minkä päätteeksi tuli taas sellainen olo että ollaan pohjimmiltaan samanlaisia maailmanparantajahippejä (vaikka sitä ei aina huomaa). *sydän*
Mua vaan naurattaa koko ajan *nauru**hihu**tanssittel*
[q]Sinza, 17.10.2005 20:38:
Selvisin maanantaityöpäivästä *iloinen*. Nyt on enää neljä työpäivää viikonloppuun.
[/q]
tästä tekstistä tuli hyvälle tuulelle vaikka on paska aamu
[q]Individual, 17.10.2005 20:34:
Ei Vaasan kaupunki ole millään muotoa palkkaamassa sinua markkinointihenkilökseen? "Vaasa-täällä on oikeesti kivaa"
[/q]
Ei hemmetti siinäpä idea! Mun täytyy mennä tyrkyttää itteäin johki ni jos vaik ottas mut töihin ni sit mul ois tekosyy muuttaa takasin Vaasaan
Vähemmän töitä, mutta sama liksa
Teki tosi hyvää päästä kahden viikon tauon jälkeen salille. Juuri tätä rääkkiä mä kaipasin.
Sunnuntai-fiilis mutta viikonloppu vasta alussa*hih*, tosin rauhallinen sellainen.
Huh.. selvisin hammaslääkärist säikähyksellä ku se oliki vaa tarkistus eikä mitää hammaskiven poistoi sun muit juttui.. ja nolla reikää..*iloinen*
..ja siellä kaikilla oli nii-in muukaavaa, oi jospa oisit säkin ollu mukana *hih*..
mmm... namikanapasta valmistu just. :) :) :) :) :)
ensimmäinen päivä omalla asiakkaallani ja esimieheltä tuli kehuja :)
ulkona näyttää tosi kauniilta. Lähes pilvetön taivas, kuu heijastuu kivasti veden pintaan
Kiva päivä kaupungilla peikon ja äipän kanssa - ostelin kaikkea tarpeellista ja kivaa (mm. löytö UFF:ilta *pepsodent*), ja pääsin rupattelemaan niitä näitä kahden ihmisen kanssa joiden kanssa rupatteluun ei koskaan kyllästy
Sain uuden ison monitorin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- ...
- 2,345
- Seuraava »