päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- ...
- 2,345
- Seuraava »
eilen tullu palkka.. ja tänään pääsee jamittelee
pe: armageddon ja kaikki se ystävämäärä mikä siellä oli.
la: otus ja elias ja chasse ja masse *sydän*
su: vähän parempi mieli ja hyvin nukuttu yö ja kohta aamupalan väsäminen otukselle valmiiksi kun se herää
eli jälleen kerran: rakkaat ystävät *sydän*
Löysin siivotessani työtodistukset ja nyt voinki taas lähtee työn hakuun
[q]ianna ei anna!, 7.11.2008 10:48:
Pikku pyörä-äksidentti kävi onneks selvisin näin pienillä vaurioilla kun paljon pahemminkin olis voinut käydä ja tästä lähtien tämä urpå pyöräilijä käyttää sitä kypärää!!!
[/q]
Kypärä is GOOD! You children use kypärä
Mutta onneksi ei käynyt pahemmin ja kerro terveisiä alpakoille.
Olipas eilen leppoisa ilta hyvässä seurassa, kiitos Sami ja erityisesti Timo
Ja alkavasta flunssasta huolimatta on hyvä fiilis. Kävin hakemassa saikkua niin ei tarvitse töissä kärvistellä. Nyt sitten hyvää ruokaa massuun ja tenttipapereiden kanssa petiin. (Ai niin, yhdet materiaalit olis netissä... pitää varoo ettei lipsahda liian usein tänne Klubbariin *nauru*)
Asetuin vihdoinkin jonoon, menee joku kuukausi, mut sit saan oman ibookin.
Sitten loppuu kullan koneella lorviminen <3.
Tosi hyvät fiilikset
...en uskalla mennä nukkumaan koska siitä se synkeys taas alkaa. Onneks oon kipee ni ei tarvii mennä töihin
talviloma alkaa 4 tunnin päästä
Uus mixeri
vapaapäivä
Niin pitkältä tuntuu tää pitkä viikonloppu että mä en edes muista millon mä viimeeks olin töissä.
[q]Freja, 17.10.2005 01:46:
Saatiin uudet työvuorolistat tänään *hymy*. Onnen*nyyh*, mulla on oikeestaan 5 pvää vapaata, alkaen pe aamusta klo 11. Ja se tarkoittaa vaan yhtä asiaa: Mama i'm coming home! Mä pääsen kotiin! Ihanaan kotiin, äitin ja isin hoiviin, mä nään ystäväni, mä nään perheeni, mä pääsen rauhoittumaan, mä pääsen rellestämään, mä pääsen kruisailemaan, mä pääsen nauttimaan Vaasan elämästä, uih ja vuih, mä oon niin *plur*! Koko viikko menee varmasti kuin siivillä, kun leijailen vain tulevassa kun pääsen leijailemaan Vaasaan...
Olin kotona viimeks kesän alussa. Mä oon niin yhtä hymyä nyt!
Saa taas juoruta ummet ja lammet ystävien kanssa, saa olla oma ittensä ja minut hyväksytään sellaisena kuin olen, joka kulman takaa löytyy joku tuttu..
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hyvä olla.
*leijailee*
Elämä on ihanaa.
[/q]
Minäkin taidan piakkoin taas Vaasaan päästä. Kotiin rauhallisuuteen vähäksi ajaksi, just sitä mitä parhaillaan myös tarvitsen.
Kai mäkin voisin olla vähän*plur*. Ei sen kummempaa syytä (tosin keli näyttää kivaltaja kolme päivää jäljellä Manalan nutalla)
kaunis päivä ja ansaittu loma
Tajusin,ettei ole mitään velvollisuuksia hoidettavana koko viikkoon*plur*
Loppu viikko lomaa!
Yks tyyppi sanoi äsken todella kivasti ja arvostan.
[q]Freja, 17.10.2005 13:59:
---
Sphyxia, 17.10.2005 13:00:
Minäkin taidan piakkoin taas Vaasaan päästä. Kotiin rauhallisuuteen vähäksi ajaksi, just sitä mitä parhaillaan myös tarvitsen.
---
Eikö olekin kivaa? Täällähän asun ja sitä rataa, mutta Vaasassa vanhemmat = koti. Ja koti on aina koti.
*sydän* Home sweet home *sydän*
[/q]
Just noin menee!
1 päivä töitä tällä viikolla! Ehtii vähän panostaa omaanki elämään.. ehkä. Ainaki nukun niiin pitkään ku vaan pystyn.
Ihan loistavat ideat on ihan loistavia! :DD
tulevaisuuden suunnitelmat! Voitteko kuvitella, mulla on sellasia :D
Hmmh neiti mielialanheittelehtijä on näköjään hyväl tuulel :D
Opinnäytetyö esitetty, opponoitu, hyväksytty ja arvosteltu!
Tiivistelmät vielä ja nippu painoon.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- ...
- 2,345
- Seuraava »