päivän :)

Back to häröily O

[q]Pepé Le Pew, 5.8.2005 17:02:
sain tietää, että saan jatkoajan kouluun eikä tarvii aloittaa opintoja alusta, siistii, nyt on syytä juhlia...vaikka onhan se vähän perverssiä juhlia koulun jatkumista
[/q]

second that!

oujaaaaah!

-M

Löysin kivan kämpän

Reilu tunti enää töitä, kolmelta kampaajalle ja sen jälkeen terassille juomaan sidukkaa siskon kanssa!
+ vielä se et huomenna vasta 12:sta töihin, eli siinä on krapulalle varaa!

mä *sydän* jumppa. Oikeesti puistojumppa nätilla ilmalla on aivan ihanaa =)

Matka vaan lähestyy ja työt loppuu. Niin ihanaa jättää kaikki rutiinit ja muukin paska tänne ja lähteä vaan pois. Täällähän ne sit odottaa kun tulee takas, mut ainakin pitäs jaksaa niitä siitä sit taas paremmin.

Huomasin tänään, että jos oon tosi ahkera, niin mä saan keväällä päästötodistuksen ja pääsen lukiosta pois

otus

jee...huomenna on vapaapäivä

Voitin itselleni ja kaverilleni liput Koff:in järjestämälle Offspringin Tavastian keikalle! Vittu mä en koskaan oo voittanut mitään. Kerran liput Trinityn bileisiin kaapelille siinä kaikki. Ihmettelin kun cd lähetyksen näköinen paketti odotti eteisen lattialla Koff:in kuorissa, että nyt varmaan olen voittanut jonkun Offspringin cd:n ns. lohdutuspalkintona, mutta vielä mitä! Tuli tupla cd ja ilmoitus lipuista kahdelle Tavastialle 19. syyskuuta. Matti Kyllösen sanoin: "Nyt saa tuulettaa!"

niin mieletön reissu takana että huh huh! tosi hpe!!!

[q]Puistokemisti, 9.8.2005 20:36:
---
pirpeli, 9.8.2005 20:34:
Salamat, sateessa seisominen ja pikkareita myöten kastuminen*sydän*

---

Saa ne pikkarit kasteltuu varmaan muutenkin kuin uhmaamalla keuhkoputkentulehdusta.
[/q]

Tähän kohtaan laitan ehdottomasti Päivän :):ksi ton sun viestin, Ari. (Totta, saattaa tulla pipiksi, mutta kun menee nopsaa sisään ja laittaa sit kuivaa, niin ei palele)

Ahhh Kelasta tuli tänään kiva lappunen kotiin... *juonittel**jiihaa*
Käytiin tänään kattomassa Linnunradan käsikirja liftareille ja tykkäsin *sydän*
Minulla on vieläkin ihana kulta

Olipas kertakaikkisen mukava ja onnistunut päivä kaikin puolin.

Tänään oli kunnon humanoidiukkonen. Salama iski kolme kertaa n. 50 metrin päähän. Perkeleen Iso täräys tuli.

Kaikesta päätellen nykyinen asunto kaikkine luksuksineen on ilmaiseksi käytössä vuoden loppuun saakka, jonka jälkeen pääsen valkkaamaan omistusyksiön jota sitten vuokraan hamaan tulevaisuuteen pelkällä yhtiövastikkeella

Onni on rikas isoveli

4 tuntia ja loma alkaa, hmm pitäs varmaa edes toi neljä tuntia tehä töitä et kehtaa lähteä lomalle

[q]sapeli, 10.8.2005 03:17:
Onni on rikas isoveli
[/q]
Niin näyttäis olevan*hymy*

Sain eilen idean, jonka toteutukseen meni 6 tuntia ja XX euroa.
Tänään pistän projektiin vielä lisää rahaa ja aikaa
Joojoo, tiedän, että lupasin tehdä tän pienellä budjetilla, mutku... INNOSTUIN JA OMATPAHAN ON RAHANI!

Viimiset kaks viikkoo meny tosi mukavasti...ei mitää masennus juttui (mikä on ihan turhaa...) eikä muit..( kissaki sai lääkkeit ja parantuu...*hymy*) jatketaa samaa mallii...*joo*

Aivan mieletön Dancevalley ja reissu takana!

*sydän* D A N C E V A L L E Y *sydän*

Ens vuonna varmasti uudestaan. Sydän jäi tanssilaaksoon...

O