päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kaveri lähetti sähköpostia:
Tärkeä tieto tytöille
MOSKOVAN yliopiston tutkijoiden mukaan naiset voivat arvioida miehen peniksen pituuden tämän jalkapohjan pituuden perusteella. Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella. Niin se vain tiede menee eteenpäin.
Mun kikkeli olis noin 14,5 senttinen.
Toinen vapaapäivä putkeen. Aika luksusta
Tärkeä tieto tytöille
MOSKOVAN yliopiston tutkijoiden mukaan naiset voivat arvioida miehen peniksen pituuden tämän jalkapohjan pituuden perusteella. Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella. Niin se vain tiede menee eteenpäin.
Aattelin leipoa leipää. Leivoinki, mut en näköjään jaksanu odottaa tarpeeks kauan sen kohoamista. Nyt jättileipä valtaa meijän uunia ja pelkään ettei se lopeta turpoomista ennenku pellin reunat tulee vastaan Ihan ku jostain kauhuleffasta "Turpoavan leivän kosto"..
[q]Bio, 8.8.2005 13:35:
---
Lin, 8.8.2005 13:03:
Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus (ei kengän numero!) + 5 senttiä jaettuna kahdella.
---
Mun kengännumero on 44
[/q]
[q]Lin, 8.8.2005 13:03:
Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella.[/q]
Mun kengännumero on 44
ja ainiin mun i *sydän* kiksu paita tuli postissa tänään
[q]sapeli, 6.9.2005 16:51:
Tänään on mun käänteissyntymäpäivä!
[/q]
Mikä on käänteissyntymäpäivä?
Mä oon oottanu yhtä puhelin soittoo nyt viikon ja äsken se soitto tuli
Amsterdam *sydän*
Dance Valley.. or should I say Mud Valley!
La päivällä sato kivasti ja nurmikko oli noin 10cm mudan peitossa.. mutta eiii se mitään..
Iltaan mennessä sää oli jo mitä mainioin. Gaz Westin ja Proteuksen setit sai tampata kauniissa auringonpaisteessa kukkien pudotessa taivaalta
Psyke teltta oli ihana!! Paras setti koko päivänä, Infected Mushroom, aiaiai mitä musiikkia *sydän**jiihaa*
HQ lavalla tuli myöskin hyvää matskuu! Dark By Design, auuu.. ja Blackout vikana
Proteus soitti mun mielestä parhaan setin vähään aikaan.. rankkaa matskua! Oli kiva myös kuulla suomi poitsujen biisejä isolla lavalla, carbonit, rx, poc jengi oli ihan hulluna!
Ois voinu jäädä pidempäänkin, mutta nyt on kotiuduttu.. väsyneenä, mutta onnellisena
menee hyvin *plur**hihu*
[q]ezzy, 8.8.2005 20:30:
---
Lin, 8.8.2005 13:03:
Tärkeä tieto tytöille
---
Käyttivätköhän Yliopiston tutkijat sanaa "kikkeli" O_o
tjoo-o, kenkä on kokoa 46...
[/q]
Edelleenkään ei kyseessä ole kengännumeroon pohjautuva tutkimus, vaan jalkapohjan pituuteen. Mun kengännumero on 38, mutta mun jalkapohja on huomattavasti lyhyempi kuin 38 cm...
bileet, vaikkakin käsi hajalla.....mut silti!*känni*
[q]Lin, 8.8.2005 13:03:
Tärkeä tieto tytöille
[/q]
Kengänkoko ei vastaa kengän kokoa senteissä..
[q]Lin, 8.8.2005 20:54:
---
Edelleenkään ei kyseessä ole kengännumeroon pohjautuva tutkimus, vaan jalkapohjan pituuteen. Mun kengännumero on 38, mutta mun jalkapohja on huomattavasti lyhyempi kuin 38 cm...
[/q]
meinaat, ettei isossa kengässä asusta iso jalka? Mitä sä vihjaat
[q]ezzy, 8.8.2005 23:57:
---
Lin, 8.8.2005 20:54:
---
---
meinaat, ettei isossa kengässä asusta iso jalka? Mitä sä vihjaat
[/q]
Ei, vaan meinaan sitä, että tota kaavaa ei voida käyttää, jos ei jalan pituus senttimetreinä ole tiedossa. Jalan leveydellä tai kengännumerolla ei tässä tapauksessa ole merkitystä. Niin, ja en suinkaan vihjaile siihen suuntaan, että sun "jalat" olis pienet (/lyhyet) tai muuta vastaavaa *lmao**nauru*
Ostin turkinpippureit ja pakastimes on vaniljajäätelöö ni niist tulee hyvää turkinpippurijäätelöö...*slurps*
6 Tuntia vaivannut elohiiri silmässä vihdoin loppui.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- ...
- 2,345
- Seuraava »