päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tänään thaimaaseen!1111&&###33!!!
Mun pesukone toimiiiiiiii....!
Kiitos Matti erittäin paljon
Nyt pääsen pesee vihdoin ja viimein 2 viikon pyykkivuoren pois
Joten huomenna en varmasti liiku minnekkään kun laitan pyykkiä koneeseen minkä kerkiin
Vähänkö myös olen ylkpee ittestäni, kovasta flunssasta huolimatta niin oon saanu siivottuu koko asunnon ja vietyy kaikki roskat pois, myös eteisessä ollu lautakasa niin on pienentyny kun Ellin kanssa niitä tänään kannettiin pois
Nyt on kyl hyvä olla ja kun oon vähän pipi niin Lassi & Senja kävi viel mulle kaupassa tossa vesisateessa niin ei voi muuta kun sanoo iiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos mussuille *sydän*
Ai että kun nyt on hyvä fiilis. + huomenna viel pääsen lähettää yhet paperit etiinpäin niin
Eli kaikki päivän negatiiviset asiat käänsin ne iltaan mennessä positiiviseksi kun sain itteni niskasta kii tästä hullusta nuhasta / yskästä huolimatta
naurattaa vaan ihan kaikki :)
..ehkä se johtuu lisääntyneestä unenpuutteesta..
...ehkä se ei haittaa :D
Meni yllättäen kepeästi tää työpäivä. Enää 12h, sitten vapaalle
Ihanaa vapaa päivä ja tänää pääsee shoppailee
[q]kilobitti, 12.8.2005 11:51:
Onpas kiva fiilis*iloinen*
[/q]
Sama..*iloinen* jo koht 2 viikkoo ollu kiva fiilis...*täh*
Wooow, sainpas pitkästä aikaa nukuttua melkeen kellon ympäri Eikä toistaseks ahistakaan vaikka loppuviikko menee työn parissa
[q]*Mirri*, 14.8.2005 21:02:
elämä on
[/q]
ja
Sain yhden "arvostamani" kesätyökollegan raivostumaan niin maar totaalisesti, että se melkein tuli pöydän yli kimppuun.*justjoo*
Sain siitä kovasti kiitosta muilta, elikkäs päivän hyvä työ tehty.*pahis*
Vaasankatu *sydän*
[q]super-enkuli, 11.8.2005 17:46:
Vaasankatu *sydän*
[/q]
Kuin myös *sydän*
[q]Jocular, 11.8.2005 20:26:
[/q]
Älyttömän suloinen *pihkassa*!
[q]Sinza, 11.8.2005 20:34:
---
Jocular, 11.8.2005 20:26:
---
Älyttömän suloinen *pihkassa*!
[/q]
näkisit kunse loikkii pitkin parkettia ihku.
Koulu alkaa vasta klo. 13
kävin tänään shoppailemassa...kirpparilla tietty...ja sain 20 eurolla seuraavat:
-mustavalkoruutuiset housut
-ruskean vakosametti paidan/takin
-vihreän kaulus/armeija paidan tapaisen
-älyttömän hienon housuhameen(päällä just nyt...on niin vapautunut olo :P)
-punaisen sateenvarjon jossa on jonkun lapsuusajan piirretyn hahmoja *sydän*
-matka mustavalko tv/radion
...ja taas reilun 2 kk:n pääsee puuduttamaan itsensä tv:llä...se vielä vaikuttaakin jotenkin niin hich tech laitteelta from future, kun se on tommonen pieni ja höpsö 8 tuumainen värkki huonolla kuvalla ja särisevällä äänellä :D
Kolme päivää töitä ja kävelen vikan kerran sen paikan ovesta ulos Jeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Eka tänä kesän kokemani ukkonen *sydän*
Olin yötä yhdellä ystävälläni jota en ollut nähnyt pitkään aikaan
Viimeinen maalikerros tulevan asunnon olohuoneen seiniin laitettu, sängyt ja patjat roudattu paikalle ja näyttäisi siltä, että muutto sujuu ilman suurempia kiireitä viikonlopun ja huomisen aikana. Lisäksi töissä tuli saatua aikaiseksi ihan kiitettävästi ja päivä meni nopeasti. Ei paha. Huomenna vastaava setti.
Sain tänään vähennettyä tupakointia ja pystyin olemaan jo toisen päivän polttamatta sisällä*iloinen*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- ...
- 2,345
- Seuraava »