päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Huomenaamulla klo 5 junaan joka vie Sveitsiin Streetparadeen
Viiminen päivä kesätöissä*plur*
Koneistoon*jiihaa*
Kolme tai jopa neljä palkankorotusta tulossa seuraavan puolen vuoden sisään. Parhaan duunarin joku ihme tunnustus, vaikka oon ollu firmassa puol vuotta vast Ja best of all: saan pyöräkorttni viimeinkin lunastettua poliisilaitokselta puolentoista vuoden jälkeen ni tossa joulun jälkeen heti Ja nyt ois vitunmoinen pyöränsaantihinku Nyt olis hyvä ostaaki joku pyörä kun ne on talvella pikkusen halvempia ja vois rassata sen kesäks kunnon kisakuntoon
Uudet mielenkiintoiset työtehtävät, uusi ihanista ihanin tyttöilypaita, ja sit vaan yleinen hyvä olo.
[q]emmi, 12.8.2005 10:41:
que?
referenssinä kuva norjalaisesta metsäkissasta:
[/q]
Juu kyl mä melkeen kaikki kissarodut tunnen.. Kaverilla ollukki norjanmetsäkissoja ja oli norjalaisen ja maatiaisen sekotus, joka oli just saman näkönen ku tää meijän pallero
Harvinaisen hyvä fiilis. Varmaan paras viimeseen 4 viikkoon...aika huolestuttavaa!
[q]Jocular, 12.8.2005 10:46:
---
emmi, 12.8.2005 10:41:
que?
referenssinä kuva norjalaisesta metsäkissasta:
---
Juu kyl mä melkeen kaikki kissarodut tunnen.. Kaverilla ollukki norjanmetsäkissoja ja oli norjalaisen ja maatiaisen sekotus, joka oli just saman näkönen ku tää meijän pallero
[/q]
ok en vaa nää oikein mitää yhteistä :D en niin kissan muodossa kun siinäkään et tol ois pätkääkään pidempi turkki ku normaalilla maatiaisella :)
ja älä käsitä väärin, kisu on varsin hurmaava sukujuurista piittaamatta.
[q]Jocular, [
[/q]
aivan mahdottoman sulonen tulee ihan mieleen meidän hiiviö viime vuoden syksynä, seki oli sillon yhtä pieni
[q]zenny, 12.8.2005 11:54:
---
kilobitti, 12.8.2005 11:51:
Onpas kiva fiilis*iloinen*
---
Sama..*iloinen* jo koht 2 viikkoo ollu kiva fiilis...*täh*
[/q]
Ei kannata huolestua, kyllä se menee ohi
Olenpas positiivisella tuulella.
[q]AlexS, 12.8.2005 11:56:
---
zenny, 12.8.2005 11:54:
---
kilobitti, 12.8.2005 11:51:
---
Sama..*iloinen* jo koht 2 viikkoo ollu kiva fiilis...*täh*
---
Ei kannata huolestua, kyllä se menee ohi
Olenpas positiivisella tuulella.
[/q]
Jep.. kyl se varmaan koht menee ohi taas ja sit kirjotellaa taas tonne päivän :( jotain valitus tekstii.. nyt viel pitää nauttii täst kivast fiiliksest ku voi!!*joo*
kiksuttaa*jiihaa* ja ei mee kauan, kun saa jo pullon käteensä ja*känni*..
Muutenkin ollu mahtava päivä.
kaverin kanssa tuli puhuttua puhelimessa sika kauan!
asiasta päivän :) -tekee sen, että tää on ensimmäinen todella hyvä ystävä, ja on vieläkin.
sai taas nauraa niin että nyt päätä särkee ...
huh kun piristi! =)
Tän päivän :) lienee iltapäiväinen pyöräily+25ºC+iltapäivätrance -yhdistelmä
[q]Sand3, 4.12.2008 10:03:
Elämä viimein. Musta tulee avovaimo vuoden alussa
[/q]
kuulostaa ihanalta
sama kans itellä: elämä
Sato tarjosi tänään asuntoa. En joudukaan taivasalle tän kuun loputtua. :)
On ollut kyl hyvä päivä, vaikka vasta näin aluillaan. Mieli virkeenä ja olo muutenkin hyvä.
ja sit et systeri on jo alle viikon päästä täällä, jeiii!! *sydän*
Siivoan edelleen. Hauskaa kattella vanhoja valokuvia yms. Löysin mm. HiFi lehtiä vuodelta -99. Olivat aika kaameen näkösiä ja taidettiin jotan höpistä MP3-soittimien tulemisesta tms.
Noh. Asiahan on niin, että totesin, että mulla on enää yksi rööki jäljellä. Mietin, että jaksaisinko kävellä/pyöräillä Rantatien Essolle. Autolla en sentään uskalla, kun olen ottanut muutaman napanderin.
Kävin siinä läpi yhtä laatikkoa (toin sen porukoilta muutama kuukausi sitten) ja sieltä löytyi [iso]avaamaton[/iso] tupakka-aski. Jee. Ei tarvitse lähteä metsästämään tupakkaa mistään. Suitsetaminen kahjustab tervist, mutta iloinen olen silti.
Joskin nyt ehkä vimoselle röökille ja sitten pää tyynyyn, niin jaksaa huomennakin.
Damn! Today was a good day
tässä teebeetä kuunnellessa alkaa jo innostua illan koneistosta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- ...
- 2,345