päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pieni pikimusta kaninpoikanen jonka tänään investoin *sydän* Tosi kiltti ja ihan sylikani jo niin pienestä Makaili heti mun vieressä sohvalla puoli tuntia kattelemassa telkkaria.
Koti kullan kallis! Nauruntäyteinen Helsingin matka takana. Väsynyt mutta onnellinen! *sydän* Vielä kun oman kissan saisi kainaloon niin kaikki olis täydellistä.
KLF :D *sydän*
Harrastan kuulemma nykyään elämäntapana heittäytymistä.*ding*
Ei voi vaan vielä tietää, että oonko tekemässä elämäni tyhmimmän vai viisaimman teon.*justjoo*
mut kai
Näin yhden toosi vanhan kaverin, hengailtiin stadissa ja käytiin katsoo mikä meno on stadionin ympärillä. Lämmitti hurjasti, kun kaveri ilostui niin paljon paluustani Tampereen suuntaan.
Jätskiä, aurinkoa, hyvää seuraa, siideriä...tosi jees sateisen (mutta mukavan) metsäyön jälkeen *sydän*
Haha, äiti taas antaa hyviä neuvoja
kaheksantoist-wee ninq! silti aion viettää illan kotosalla, irssailen, koodailen, musaa tehden ja leffoja kattoen. :P Maailman ehtii tuhota myöhemminkin ->
tänään oli viimeinen työpäivä
[q]Taika, 7.8.2005 13:40:
---
RantaPallo, 7.8.2005 12:16:
Kihloissa!
---
onneksi olkoon*hali*
[/q]
Kiitos! *sydän* kerrankin oon ilonen oikein olan takaa! ja päissään....!*enkeli*
Sain kämpän, tiistaina kirjottaa sopimus.
[q]lostgone, 7.8.2005 20:59:
[/q]
(Vaikken nyt ihan varma ookaan siitä, että iloitaanko me samasta asiasta. Mut ei se oo niin just! *hihu*)
[q]Amma, 7.8.2005 21:13:
---
---
(Vaikken nyt ihan varma ookaan siitä, että iloitaanko me samasta asiasta. Mut ei se oo niin just! *hihu*)
[/q]
*jiihaa**jiihaa*
Kyl mä luulisin*hihu*
lupaan harkita jopa vähän hymyilemistä jos kaikki järjestelyt menee putkeen.*joo**hihu*
En olekaan persaukinen
[q]NiMo, 7.8.2005 17:09:
[/q]
onneks olkoon!*jiihaa*
nyt sit vaan lomaa pitään...
[OT]
Useamman päivän :)
Huomenna junalla tampereen suuntaan mökille isovanhempien hemmoteltavaksi.
Alkuviikolla ohjelmassa: kalastusta, syömistä, pihatöitä ja pitkiä yöunia, erinomaisessa seurassa.
[/OT]
[q]Mande, 7.8.2005 22:05:
---
NiMo, 7.8.2005 17:09:
---
onneks olkoon!*jiihaa*
nyt sit vaan lomaa pitään...
[/q]
lomaa ja törsään osan rahoista mutta ei kuitenkaan ihan kaikkia..
Uus paita, rannekoru ja biletoppi
Se vaan tuli mieleen vaatekauppoja kierrellessä, että koska tosta 80-luvusta pääsee eroon?
Caesar III toimii jälleen \o/ (kyse on tietokonepelistä ja olen aika addiktoitunut siihen)
Sain uudet monitorit.
Ne on niin hyvät*hahjust*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- ...
- 2,345