päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- ...
- 2,345
- Seuraava »
hymymaha soitti ja broidi soitti... asiat kunnossa vaikka känä on muussina. onneksi sain hetkeksi senjan känän lainaa
ai että.. kohta keskustaan jakaa flaikkuja ja....
[q]mayah, 5.8.2005 10:51:
---
Bio, 5.8.2005 10:44:
Wuuhuuu!!!!
Pääsin siihen työpaikkaan mihin halusinkin aivan mahtavaa..
---
Onnea
[/q]
kiitos
nyt vaan koko ajan hymyilyttää
Wuuhuuu!!!!
Pääsin siihen työpaikkaan mihin halusinkin aivan mahtavaa..
[q]mayah, 5.8.2005 08:01:
---
Rocca, 5.8.2005 06:28:
Noniin... Turunsanomat on ottanu mun kommentin turunskene.org sivuilta... ja sanoo vielä et oon alaikänen pitäiskö ilmottaa sinne
---
Mikä mikä?? Mistä jutusta?
[/q]
"Tinkimättömien musiikinystävien kaupunki TEKNOPOLI nostaa päätään"
" 1990-luvun alussa Turkua pidettiin Suomen teknopolina. Tätä kautta virtasi ja täällä syntyi konemusiikkia muualle Suomeen. Nyt konemusiikkia on jo muuallakin maassa, mutta Turun konemusiikkibileisiin virtaa edelleen ihmisiä muualta. Teknopolin maine ei ehkä sittenkään ole kuollut. Mutta miksi joku kuuntelisi konemusiikkia?"
Turun Sanomat 5.8.2005
Elämä viimein. Musta tulee avovaimo vuoden alussa sit eilisestä kuuluu kiitos kyl Lohikselle ja murulle että hymyilyttää.
[q]mayah, 5.8.2005 11:10:
---
jeesboks, 5.8.2005 11:04:
Lueskelin juttua kans äskön ja kyl vähän nauroin
---
Mikä mikä mikä juttu?? Miksei kukaan suostu kertoo mulle? En mä nyt niin helsinkiläinen vielä oo, ettei mulle vois puhua turunsanomissa olevista asioista
[/q]
Mä oon vähän hidas vielä eilisen giglin reissun jälkeen... enempää en nyt jaksanu kirjottaa. Oli koko sivun kokoinen juttu.
Vaihteen vuoks taas hyväl tuulel.. vaik syytä oiski masistella.... eiköhän pidetä tää mieliala koko loppu elämän!!!
[q]mayah, 5.8.2005 11:42:
Onko tossa sit tapahtunu muuta ku noi jutut?
[/q]
Hyst, älä kerro, ettei me huomata! Aattele nyt ite: toinen tekee 7 tuntia [jotain] ja me ei edes tajuta.
1.Töistä alkoi kahden viikon loma
2.Rankan työviikon jälkeen ensimmäinen bissenhoffen nousi yllättävän kovaa naamioon *täh* Täst' tulee viel hauska "reissu"
3.YleisFiilis = Mahtava
koko weekendiksi kivaa ohjelmaa tiedossa eikä enää kuin tunti töitä
[q]mayah, 5.8.2005 08:01:
Mikä mikä?? Mistä jutusta?
[/q]
Siin oli vaan pileistä juttua kulttuurisivuilla.. ja sitten ne oli käyny kattoo turunskene.org sivuilla alaikästen pileistä ku siel on keskustelu..ni olin vaan kommentoinu sinne, ni toimittajat oli vaan lainannu mun sanoja ja laittanu sen lehteen
naiset, pfffft
laskekaa vaikka valojen määrä ja katsokaa keulan muotoja...koko keula vaihtui :)
välivaihe:
http://ezzy.1g.fi/kuvat/Firebird/nose_job_in_progress.jpg/full
samalla tuli vakionopeussäädintä elikkäs cruisea korjailtua jne :)
[q]äm, 5.8.2005 12:28:
---
ezzy, 5.8.2005 11:49:
edit: pahoittelut vielä kaikille, jotka vihaavat autoja ja joiden päivän pilasin ":)":lläni.
---
Not me!
KERRANKIN mun viestit ei ollu tarkotettu vittuiluksi!
[/q]
Ei ollut suunnattu sinulle *sydän* Sun vittuilus on taiteenlaji.
monta päivän hymyy saa päivässä laittaa? *täh**ding*
Mut nyt on sellainen olo et huoh..
[q]mayah, 5.8.2005 12:44:
---
ezzy, 5.8.2005 12:40:
Ei ollut suunnattu sinulle *sydän*
---
No mitäs pahaa mä nyt sitte tein?
[/q]
argh, eikä sulle *sydän*
aivan kamala työpäivä takana.. mutta nyt tajusin et huomenna on vapaapäivä ja mikä parasta: iiisot ja iiihanat bileet olo on mahtava! illalla ommellaan jotain valkoista kasaan hih..
[q]mayah, 5.8.2005 13:25:
---
ezzy, 5.8.2005 13:24:
argh, eikä sulle *sydän*
---
Meidän naisten kanssa tulee olla erityisen tarkkana sanavalintojen suhteen
[/q]
Mistä mä tunnistan Teidän naiset?
Uskalsin kieltäytyä saikun takia vapautuneesta iltavuorosta ja avata heti töistä kotiin päästyäni oluen... sekä heti perään siiderin.. Nyt vois vetää päket ja illalla baariin. MULLA ON RUHTINAALLISET 27 h VAPAATA!!! Tosin enää vain 25... Oi miten mä käytän kaiken tämän ajan?
(+ palkat tuli molemmista duuneista tänään, mä olen maailman rikkain! \\o/)
oi onnea ja vapaa-aikaa *itsensähalimis*
Viikonloppu edessä, Unity ja sain tietää, että saan jatkoajan kouluun eikä tarvii aloittaa opintoja alusta, siistii, nyt on syytä juhlia...vaikka onhan se vähän perverssiä juhlia koulun jatkumista
[q]KooKie, 21.9.2005 21:51:
---
Fresia, 21.9.2005 21:43:
Eilen ja tänään jumpassa Miten oon voinut olla ilman kunnon hikiliikuntaa näin monta vuotta Huomenna taas, kivaa
---
Muistas tyttö, ettei pidä nielaista liian isoo palaa kerralla, et tollanen hetken innostuminen yleensä kostautuu loppuun palamisella. Eli tarpeeks sitä lepoa kanssa, vaikka sitä tuntuis lepäilleensä tarpeeks ne monet vuodet.
[/q]
Eipä täs liikaa tuu rehkittyä, opiskelut ja sosiaalinen elämä pitää huolen siitä et kolmea kertaa viikossa enempää en ehdi hyppimään
- « Edellinen
- 1
- ...
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- ...
- 2,345
- Seuraava »