päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Huomenna viroon kattoo kavereita ja tietenki Bilettää *hih**vink**jiihaa*
Huomenna taas viimeinen työpäivä tällä viikolla...
Ei jaska ees odottaa että se ois ohi.
Vitsi, vähän avaa silmiä ja jaksaa katsella tarkemmin niin hyviä asioita vaan löytyy Kivoja synttäriviestejä, huomenna lintsille käymään hyvän työkaverin kanssa, illalla ystäviä ja bileisiin. Lauantaina näen vanhaa ystävää ja illalla kaverin tupareihin.
Vaikka asiat mättää, haluan koettaa uutta asennetta, iloja pienistä asioista
Ai hitsi, asiakas toi mulle tänään viinipullon ja kauniin kortin jossa luki "kiitos hyvästä palvelusta".
Mun toi alaselän kuva on viimeinkin veivattu uuteen uskoon, tänään väännettiin sitä kaks tuntia ja 18. päivä väritetään loppuun ja jatketaan sitä kasvamaan ylöspäin selkärankaa pitkin. Siihen menee seuraavat kaks tuntia taas, mut se tod. muuttuu aivan erinäköseks eli vitun paljon siistimmäks *jiihaa**jiihaa**plur*
Tänä aamuna ei väsytä yhtään niin paljon ku eilen
*sars*: negatiivinen
&
tuleva asunnonomistaja!!!
[q]mayah, 15.7.2005 09:04:
Mä oon tavannut kivakiva-sielunkumppanini. Meillä täällä töissä on yks Suski, tosi kiva sihteeri, joka sanoo joka väliin kiva :) Kiva!! Kiva kiva kiva kiva! Meidän puhelinkeskustelut kuulostaa tältä:
- Suski
- Maija täältä ...... moi!
- No moi!
- Tuli taas postia tähän!
- Kiva, mä tuun noutaa tossa tunnin päästä.
- Kiva!
- Joo, kiva kiitti moi!
- Kiva kiitti moi!
[/q]
No mut kiva et sä olet kivasti löytäny tuollasen kivan kivakiva-sielunkumppanin!!*iloinen*
Eka yö oman koiran kanssa menestyksekkäästi takana päin :)
.m
Ah, päätin sit eilen sekoittaa taas itseni asioihin, mistä sattuma oli just potkinut mut kuiville. Mähän en kuitenkaan halua jäädä lehdellä soittelemaan, eli oli pakko pistää tikku ristiin ja hypätä mukaan ongelman ytimeen. Ja kivaa on! (Katotaan tosin, kuinka kivaa on koulussa, kun kaiken järjen mukaan normi ihminen ei kehtais tänään edes mennä sinne)
Jee alkaa viikon loma
Oon edelleen känässä ja kaikki eilisyöstä on unohtunu. AAAH millä fiiliksellä!
kyseenalainen kunnia mutta hauska juttu silti, mua oli kuulemma kehuttu firman naisten saunaillassa firman parhaaksi bullshitin puhujaksi
Oma fiilis on hyvä En ees oikeestaan tiedä miks mut on vaan ollu niin kiva iltapäivä ja ilta.
[q]Specimen, 16.7.2005 22:22:
Katoin just uudet stargate-jaksot. Ja olivat loistavia :D
[/q]
olet ihan vitun sekaisin jos sg-1-jakso oli susta hyvä
ilosaari rok ja sunnuntaina Amon Tobin..*iloinen* rokrok ja silleen..
Tänää oli palkkapäivä!!! ..ja ekaa kertaa koko v-loppu vapaa töistä! *sydän* ...paaarty party..
Viikonloppu jälleen täällä - jes! ja palkkapäivä (lue: laskunmaksupäivä)... Rahat ei vaan mahdu tilille, joten ei niitä sieltä ainakaan löydy
Alma on kotona
Thanx god it's SUMMER HOLIDAY!!!!
Tosin vaan viikko.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- ...