päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Fyraett, 21.4.2005 01:20:
---
coolcat82, 21.4.2005 01:15:
hakkasin frendin bilikses (äijä!!!)
---
hoho :D nopee ku unisena luin, nii ihanku olis lukenu "hakkasin frendin bileissä (äijä!!!)
[/q]
No ei nyt sentään!!!
Upeat tunnustukset ja tunteet palkintona ylivuoden työn jälkeen :) Ja olo on onnellinen *sydän*
[q]JussiS, 12.7.2005 00:37:
---
Bio, 12.7.2005 00:35:
Meidän vanhempien luona puuvajassa nojaa A-tikkaat seinään ja niiden tikkaiden päälle on pikku lintunen tehnyt pesän.. siellä hautoo poikasiaan. Täytyy varoo ettei mee liian lähelle sitä pesää.
---
Joo kantsii varoa... Unityssä meinas hanhet hyökätä kimppuun, kun käveltiin turhan läheltä poikasia...
[/q]
jep.. käy vaan sääliks sitä kun päiväl aurinko porottaa suoraan sen pesään ja tänäänkin se vaan ammotti nokka auki.. ei se voinu niit muksujaan jättää siihen.
Vihdoinkin niin lämmintä, että uskaltaa ottaa pitkät kalsarit pois ulkona.
[q]Stefu Hoaks
Mulla onkin treffit Emmin kanssa *sydän*
[/q]
Ai mun kanssa?
Sain kutsun työhaastatteluun, se on torstaina!!!!*jiihaa*
[q]äm, 8.2.2005 21:05:
Meitsilähteeeteläänmeitsilähteeeteläänmeitsilähteeetelään!
Enää about 23 viikkoa!! *jiihaa**aplodit**plur*
[/q]
Enää about 23 tuntia!! *jiihaa**aplodit**plur*
kanaaliristeily kierros hassakka... oioioioioi... ja ne siltojen alla pesivat puluset.. huoh.. ne pikkupulut kun kattelli ihmeissaan.. oi etta.. ma oon myyty...
+tanaan oon kavelly 7h putkeen kun vahan kiertelin kaupunkii...
löysin vihdoin itelleni naaras-naaras-plugin! *jihaa*
syy miksi oon niin onnellinen; nytten ääni tulee kortista suoraan luureihin/mökä-vahvistimiin, ilman mitään välilaitteita, ja ääni ei ehdi pilaantua matkan aikana, ja nyt se tulee stereona!
ennen oli vastaavaa kikkailua: äänikortista rca joka jakaantuu uros-ministero-pluginiksi, siitä vanhaan mankkaan, tässä vaiheessa ääni kuolee ja muuttuu monoksi, plus alkaa hyvin nopeasti rätisemään. ja tosta mankasta se sitten kulkee vanhaan koneen kajariin, jota kautta sitten biltema-skobeihin yksi ongelma hoidettu pois jo tosta esterata-elämyksestä! *jihaa*
on tää herkkua kun kuulee, kun tekee panorointeja, stereo-laajennuksia, tai kun pitää ylipäätänsä äänimaailmaa tarkkailla. :P enhän mä ole kuin tammikuusta asti joutunut monoilemaan!
Ohi on!
pääsin kouluun precis sinne minne halusinkin ylihuomenna lähdetään hollantiin ja syksyllä syödään makaronia ja tonnikalaa ja kirjoitetaan päivän :(-topickiin että v**tu kun pitää olla köyhä opiskelija, mutta silti,
Enpäs meinannut millään osata päättää olisiko tämän päivän fiilikset enemmän :) vai :(, tähän päädyin lopulta. Olen kipeä, tuli töissä niin paha olo, että tuntu, että taju lähtee. Pomo laitto toimiston oven lukkoon ja puhelimesta siirron omaan kännykkäänsä, minä nukuin tunnin aulan sohvalla ja nyt tuntuu jo vähän paremmalta. Miten voi olla noin ihana esimies <3
6 päivää 5 tuntia. Sen verran tarvittiin, että 2 rakasta kesätyökaveriani alkoi aukomaan päätä toisilleen.*joo*
..Ja sit siinä työsopimuksessa sanottiin,että pidä sinä vitun kusipää se turpas kiinni, äläkä tule mulle mussuttamaan, vitun pelle! (toinen oli puhunut mulle jostakin toisesta aiheesta viisi minuuttia aikaisemmin)*hih*
Toivottavasti helle jatkuu vielä pitkään niin saadaan pikapuolin kunnon kärhämät päälle.*jiihaa*
lentäminen*pihkassa*
taidan jatkossakin suosia finnairia vr:n sijaan.
*sydän*
[q]a-j, 13.7.2005 13:53:
tää kesälaiskottelu...
[/q]
oisko kesätylsistyminen mitään
Romantikalle kohta!
- Pääsin kouluun
- Töitä enää 17 päivää (+ tämä päivä), jonka jälkeen on vielä 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua
- Saan 11 päivän kissojen ruokkimisesta (+ hoidosta) 200 euroa
- 1½ viikon loma, joka kylläkin loppui jo, oli bueno
Kiva kerrankin huomata, että olo on hyvä ja tulevaisuudessa näkyy valoa.
Toivotaan, että tätä kestäisi edes jonkun aikaa.
Kebbe kiittää, kuittaa ja kumartaa
Maanantai on pelastettu! Tuli tehtaalle palohälytys ^^
nyt vissiin pitäis mennä.....
[q]mayah, 12.7.2005 22:26:
---
ayame, 12.7.2005 22:24:
Meille tulee koira ihan kohta
---
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=598490#598490
Me kuultiin se jo tuolla puolessa välissä sivua
[/q]
MUTTA se tuleekin jo perjantaina!