päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vaiks toi ilmaislehtien jakelu työlästä ja hikistä oliki ni tulipahan kulutettua 1400 kaloria siinä sivussa
Ylex on kuulunut koko päivän loistavasti töissä
Uusi työpaikka tiedossa, parempi palkka, ja mikä parasta - saan silti pitää kesälomani!!
Ahhhh. Eka päivä Suomessa kolmen viikon jälkeen. Kuusia, pitkä päivä, hyvää MAITOO perkele!!!!!
Kohta saan tatuoinnin
Mä niin rakastan tätä kesää ja lomaa *sydän*! Sitä kun saa vaan olla ulkona auringossa, järven tuoksussa, eikä ole kiire mihinkään. Ihana fiilis *plur*!
YleQ. Laidasta laitaan hyvää musiikkia...eikä juuri ollenkaan kissfm-nrj-5kertaa-päivässä-hittejä. Esim. Bobby Womack - Across 110th Street tuli tänään, on hiano kipale! Saa sentään töissä rauhassa valita radiokanavan (tosin YleX kuuluu huonosti).
Meikäläisen matkakuume vaan voimistuu. Ostin tänään aiheeseen liittyvän kirjan, sitä lueskellessa menee varmaan koko loppupäivä. Sitten voikin jo varmaan lähteä sumlimaan reittiä kasaan
aurinko. loma alkaa ylihuomenna.
[q]mayah, 13.7.2005 20:44:
Mä en haluais et mikään ois toisin. Kaikki on vaan niin
[/q]
oho, tosta joutuu olee kyllä hävyttömän kateellinen.
mun kissa on sittenkin ehkä kunnossa*sydän*
Hyvä meininki etkoilla tääl kavereitten kesken ja kohta siirrytään tonne Rellun puolelle, kun noiden poikien pitäs mennä soittelemaan levyjä ja ysilt alkaa bileet *jiihaa**jiihaa**jiihaa* Kaikki sinne!!!! *joo**joo*
Ystävät
Sisko soitti amerikasta, että olen päässyt
[iso]Helsingin yliopistoon luokanopettajakoulutukseen[/iso]*plur*
En edes tiennyt tulosten tulleen nettiin, mutta näin on!
Ihanaa mahtavaa upeeta!!!!!!!!!
5 vuoden päästä oon pätevä luokanopettaja*jiihaa**sydän**jiihaa*
Vartija kurssi meni läpi. Tosin 3pistettä minimistä
No ainakaan en ole tyhmempi kun Maija (Sillä oli sama)
Ulkona on ihan hirmu kaunista. Jotenkin ulkoota oikein huokuu sellainen rauhallisuus. Ja toi taivas ei voi kun ihastella. Ottaa rauhassa, katella ulos ja kuunnella musiikkia *sydän* Täs on tosi hyvä olla. Niin kaunista ja rauhallista.
[q]Taika, 14.7.2005 09:44:
---
egwen, 12.7.2005 22:35:
piti kirjottaa tä kyl jo aamusella kun huomasin ottaessani paitaa ulos kassista ja kävellessäni kylppäriin päin että se olikin hämmentävän puhdas. Sitten nuuhkaisin sitä.. Ja se tuoksuikin puhtaalta!
[/q]
päivän yksinään röhöttely, luin että:
Ja se tuoksuikin vantaalta!
Rusketus Huomenna nokka kohti Joensuuta ja tapaamaan ihania ihmisiä ja ottamaan rennosti ja nauramaan isossa joukossa....
Stand up hässäkkää taas tänään Cuplassa med
erihyväkiwat kamut/ystävät/tuttavat yms.yms.
Hyvä olo.
Vielä 4 viikkoa lomaa jäljellä.2 vasta takana.
Ystävät.*sydän*
Voi juku, sunnuntaina mennää Tallinnaan!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- ...
- 2,345
- Seuraava »