päivän :)

Back to häröily O

perjantai! valmistujaiset ja bileitä tiedossa. Vaik oon tän illan ja huomen koko päivän töis, niin se ei haittaa yhtään. Tuleepahan vähän kotiinpäinkin eikä vaan kulu :D

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen...

ps. hommatkaa parempaa luettavaa... niin ja nauttikaa auringosta *sydän*

Ei luoja, mun nimi on tampereen yliopiston hyväksyttyjen listalla (sit mietin hassuja, mitä jos se onkin joku toinen samanniminen...*blush*)

Siis niin mahtavaa jos tää on vaan totta, niin mahtavaa!!!!!

Luen jo melko sujuvasti korealaisia aakkosia, kieltä en kyllä osaa.

Loma ja aikasta kaukana stadista :)
Lamminta ja kaunista Newportissa, lammon pitaisi nousta yli 30c tossa iltapaivalla :)
Ei voisi elama paremmin olla :)

pelasin tänään ekaa kertaa eläessäni biljardia :)

Isi taas pelasti mun päivän. Isi on kyllä paljon sankarillisempi kuin Batman tai Teräsmies *sydän* Toinen päivän :) on se, että vaikka en yöllä nukkunut, niin silti oon pirtee eikä mikään voisi olla paremmin

Tänään maailmaan ilmestyi yksi pikku ihminen lisää: siskontyttäreni!

Ainakaan kolmeen viikkoon, en oo yhtenäkään päivänä nukkunu pitkään tai ilman et herätyskello herättää. Tänään voin nukkua, kunhan sänkyyn asti pääsen Voin nukkua ainakin kahteen asti päivällä, eikä mun tarvi minkään takia herätä aikasemmin

kengät löytyi!*aplodit*

[q]onni3mk, 16.7.2005 02:52:
Ainakaan kolmeen viikkoon, en oo yhtenäkään päivänä nukkunu pitkään tai ilman et herätyskello herättää. Tänään voin nukkua, kunhan sänkyyn asti pääsen Voin nukkua ainakin kahteen asti päivällä, eikä mun tarvi minkään takia herätä aikasemmin
[/q]
Ihan sama!!! Saa nyt nukkua *sydän*
Ja känny on niiiin kiinni ettei kukaan herätä vaan...
Jos proidi tulee jossain vaiheessa metelöimään niin
Hyvää yötä

Pomo iskin pinkan lounareita kouraan!

(Mainittakoon vielä, että olen PALKATTOMASSA työharjoittelussa)

Voisin sanoa että Jackpot!

[q]Lene, 16.7.2005 12:32:
---
NextAce, 16.7.2005 12:25:
Naapurit muistutti meitä eilen olemassa olollaan tämmösellä mukavalla viestillä.

---

Osoita hyvää huumorintajua ja soitata seuraavan kerran humppaa tai Britney Spearsia. Seriously speaking, ne volyymit myöhäisellä alas.
[/q]

Tolla naapurilla ei juuri ole huumorin tajua, mutta toi oli kyllä eilen mukava piristys.

Sain vihdoin imuroitua, luututtua, pyyhittyä pölyt ja tiskattua
Nyt voi hyvällä mielellä lähtee reissuun ja takasin on taas kiva palata kun vastassa ei oo totaallinen kaaos

Ollu tähän mennessä helmi viikonloppu, toivottavasti jatkuu viel tänää ja huomen jösses

[q]a-j, 15.7.2005 22:35:
pelasin tänään ekaa kertaa eläessäni biljardia :)
[/q]

pelasin tänään ekaa kertaa eläessäni minigolfia :)

+ ystävät + leikkikenttä

LINNANMÄKI! *SYDÄN* TÖRMÄILYAUTOT *SYDÄN*

[q]MissKoo, 22.7.2008 19:20:
Muuten ihan paska päivä, mutta voi mille toi mun uusi kissalapsi tuntuu. Lihava ja karvaton.. aaawwww *sydän* on kuis puristelis lämmintä taikinaa käsissään
[/q]

Uusi nojatuoli. *sydän*

Kulta tulee neljän tunnin päästä kotiin viikon reissultaan!!!! *jiihaa**plur**pihkassa**sydän**sydän**pihkassa**plur**jiihaa*

O