päivän :)

Back to häröily O

Pari tuntia ja puistoon kavereiden kans chillailemaan maukasta musaakkia.

[color=yellow][Santa's Little Helper goes off running with George Bush, leaving Homer all alone]
Homer: I guess you might say he's barking up the wrong Bush.
Homer's Brain: There it is, Homer. The cleverest thing you'll ever say and nobody heard it.
Homer: D'oh.[/color]

[color=black]-Homer Simpson[/color]

Loistava sunnuntai ollut

Oli ihanaa eilen serkun häissä Oli kivaa nähdä exää myös ja tutustuttaa se nykyiseen. Kaikki meni aivan loistavasti *sydän* Ja on todella onnellinen serkun puolesta

*Känni*

Täydellisen mahtava ja *super*hauska päivä Lintsillä klubbarikaiffareiden kanssa.. Kiitos kaikki ihanat ihmiset! *sydän* *hali*t

Kämppis oli lähteny porukoittensa luo Seinäjoelle sillä aikaa ku olin töissä. Kotiin tullessa löysin jääkaapista vaniljavodkaa ja limen viipaleita, sekä pienen lappusen jossa luki: "Ms. Siwan kassa! Tee ittelles drinkki! (muista kokis) T:Eeva the Deeku".
Ihana kämppis mulla*hymy*

Nyt on pieni *känni*

koko viikonloppu vapaa tätä on odotettu kuusviikkoo

Ihana päivä lintsillä

Rahaa tuli jee.. ja meniki heti jonkun verran tietty mut päivän paras :) oli kyl toi 34.:s hajuvesipullo kokoelman jatkoksi ja sehän oli Jean Paul Gaultierin Gaultier toisee, ihan vitun hyvä tuoksu ja kannattava ostos Kokeilkaa ihmeessä, sopii kuulema myös äijille. Tosi hunajainen tuoksu

Eilinen vielki hymyilyttää

[q]Hippo, 7.11.2005 11:17:
Uuh, posti toi neljä pakettia Play.com:sta ja huomenissa odottelen lisää. Tää on kuin jouluna olisi. Sillä erotuksella, että tiedän, mitä paketeissa on.
[/q]
Ja sillä, ettei ole joulu. Saatika joulukuu.

Aivan mahtava päivä. Ikinä ei oo ollu yhtä ihanaa itsenäisyyspäivää *sydän*

Univelat kuitattu ja kirjastokin on taas auki

sain opiskelupaikan haluamastani oppilaitoksesta!!

Kaveri tuli sunnuntaina rempaistussa Malmön triathlonissa kahdennekstoista! kyllä se vaan on suatanan reipas jätkä.*aplodit*

Voi vitsit että tulin taas iloiseksi Oltiin yhden ystävän kanssa viikko mykkäkoulua, mutta äsken se soitti ja pyysi kattomaan leffaa. Sitten se kerto, että se oli ostoksilla ja nyt on kiva nähdä että mitä kaikkea se osti Vitsit mä tykkään siitä *sydän*

kummitäti soitti... ens viikonloppuna pääsee pitkästä aikaa Poriin ja saa viedä kullanki mukana

Brasilia tippui. *jiihaa*Saksakin pelaa viihdyttävämmin.*joo*

Wau! Olin varautunu, et pääsen töistä kotiin vasta joskus kolmen aikaan yöllä, mut nyt näyttää kyl ihan siltä, et pääsen varmaan jo ennen yhtätoista *jiihaa**iloinen*

Nii mun työaika on 14.30-23

O