päivän :)

Back to häröily O

Oli kiva päivä kun oltiin puistikossa kavereiden kanssa

Hommattiin kämppään kolme kattotuuletinta, myös mun omaan huoneeseen

On vaan ihan käsittämätömän hyvä fiilis nyt. Yleensä oon väsyneenä kiukkunen ja murehdin ja mietin ja masennun, mut en nyt *sydän*

Loistava viikonloppu takana, ei varmasti hevillä unohdu ja tämä fiilis *sydän*

enää 12h töitä edessä, sit Koko sunnuntai vapaa, jota viettämään Kaivolle! Sitten maanantaina töihin.. Toi kuuluu itseasiassa 'päivän :(' topiciin.

dami <33333333333333

ma taidan olla rakastunu tahan paikkaan.... eilen sensation black jossa 40.000 ihmista.. tsiisus miten siistit bileet en koskaan unoha niita.. tanaan aurinkoa ja cjhillailua.. ai etta kylla nyt peikon kelpaa taalla tallustaa.. ja naa baarit ja kaikki ihan uskomattomia <3

Levytyssopimusta pukkaa :) Hiukka rahaa työttömän arkeen *sydän*

Palasin eilen konemetsästä. Reissu oli ihana, illalla itketti, kun piti palata arkeen. Tänään oli vähän ikävä olo, kunnes tuli äsken tekstiviesti, että pääsin kouluun. Kävin keväällä pääsykokeissa, ihan liian vähän lukeneena. Ajattelin, että tulee käytyä edes kokeilemassa. Sitten tulee tieto, että pääsee. Mulla alko kädet vapista ja työt jäi hetkeks kesken Oikeesti en edes tiedä otanko tota vastaan, mulla olis toinen paikka jonne hakisin vielä mielummin, mut tieto siitä, että nyt olis paikka. Aivan mahtavaa.

onnee vaan tekijälle hollywood-sopparista, nyt vaan odotellaan Sam Raimin visiota tosta.

tullut säästettyä lähes 1000e tänään vain parilla rivillä tekstiä irkissä
ei suotta alkanut työviikko hyvin. Ilmaiset renkaat autoon ja auton osien maalaus puoli-ilmaiseksi kaverin toimesta koululla.

rok

[q]Juhgu, 11.7.2005 18:56:
---
wiruz, 11.7.2005 18:15:
kaikki tuolla päivän :( :ssä valittaa kuin helvetin kuuma on kokoajan
---

Talvella ne sit inisee kuinka on kylmä
[/q]

Aivan, hölmöläiset. *släp*

Kuulin tai huomasin juuri että olin saanut lipun elokuun Unityyn :)
Kiitos Hanna*sydän*

Berlin 5-day forecast: sunny, sunny, sunny, p/cloudy, sunny. Lämpöä on luvattu 28 - 30 astetta.

kesäloma alkoi ja lahden reissu meni nappiin, sekä meidän uusi tulokas: kissanpentu Valtteri 14vk on sopeutunut täydellisesti meille, ja hatunnosto myös meidän "vanhukselle" että hyväksyi kakaran... *sydän*

[iso]Kuukauden kesäloma[/iso] alkoi tänään *plur**sydän*!

Näyttäis siltä, että meikäläisellä on opiskelupaikka syksyllä

työt alko tänää kahen viikon loman jälkeen.

Tänään tuli taloon levarit

[q]larna, 12.7.2005 00:00:
Aurinkoa on ollu koko päivän ja kesä lämmittää*nauru*
[/q]

Jepjep*pihkassa* ei oo talvee yhtään ikävä

Kaverit tekee mut niin onnelliseksi, ihan onnestaitkemis-onnelliseksi.

O