päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Erittäin hyviä uutisia!
Mutsi soitti just että olin saanut kirjeen TKK:lta ja päässyt opiskelemaan just sinne mihin halusin! Tää on niin uskomatonta! Nyt tekis vaan mieli pomppia onnesta
I'm off to India, see ya!
[q]Silphid, 8.7.2005 11:40:
Mutsi soitti just että olin saanut kirjeen TKK:lta ja päässyt opiskelemaan just sinne mihin halusin!
[/q]
Avasi kirjeen vasta sun pyynnöstä vai etukäteen ihan omasta uteliaisuudestaan?
Pitkästä aikaa vaan yksinkertaisesti loistava olo*jiihaa*
huomenna viikoks suomessa käymään
Yhtäkkiä mä muistinki että loma alkaa tosi pian Enää vaivaset 1½ viikkoa ja sit on!
ei oo kalsareita tänään! mut ainaki on verkkarit *sydän*
eilinen kiva reissu yksinään baariin missä soi hemmetin hyvää elektroa*sydän* törmäsin joukkuekaveriinki ja silleen. nyt otan vähän olutta kotona ja kuuntelen hyvää musaa <3
Se, kun lukee päivän :( -keskusteluja ja tajuaa että asiat onkin niiiiin hyvin Amen to that.
Tulin takas kildestä tossa pari päivää sit, ja oon edelleen ihan täpinöissä. En osannu koskaan odottaa että missään voisi olla yhtä siistiä. Nyt en ihmettele, miksi ihmiset jäävät koukkuun. Kun kerran sen kokee, pakko se on kokea uudelleen.
Säät oli 100% täydelliset, aurinko paistoit jatkuvasti! Ihmiset olivat täydellisiä, ystävällisiä, kauniita (tai muuten vain mukavia). Loistavia konsertteja kymmenittäin, järjestelyt toimi täydellisesti. Asettaa kyl kovat vaatimukset ens vuodelle, mutta varmaa on että tunnelma on aina katossa. Se että festarit on hyväntekeväisyyttä, suurin osa työntekijöistä vapaaehtoisia, varmasti vaikuttaa positiivisesti ilmapiiriin. Rähinää ei havainnut. Eri pohjoismaista tulleet olivat aidosti kiinnostuneita toisistaan.
4 päivän etkot ennenku varsinaiset festarit edes alkaa, jotka nekin kestää 4 päivää. Missään vaiheessa tunnelma ei väsähtänyt, päinvastoin. Nyt ymmärrän, miksi ihmiset reissaavat kildeen vaikka hintaa kertyy hieman enemmän; mikään muu ei tule lähellekään!
[q]
mul o stringit ja verkkopaita...töis*ding*
[/q]
hähäkunnon stripTease!
Tänään on hieno päivä! 6kk kestänyt peruskorjaus on päättynyt! Päästään muuttamaan tänään takaisin ihanaan kotiimme keskustaan Hyvästi Itä-Pasilan evakkoasunto ( jota emme jää kaipaamaaaaaan )*iloinen*
Mennään siskon kanssa Turo's Hevi Geen 20-vuotispäiville ja pääsen taas kattelee siskon toilailuja
Mun polkupyörä on taas ajokunnossa
*kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa*
Iihhihiiiwhiih!
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Kohtakohta..
*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
Vihdoinkin alkoi kesäloma! Nyt alkoi bissen suurkulutus.
Reservi
[q]mayah, 8.7.2005 17:40:
TEKNARIT ON KOTONA!!!!
Jumalauta, et ei oo kivaa kantaa 30 kilosta täysin väärän kokoista pahvilaatikkoa, josta ei saa kunnon otetta millään. Kurkkuun sattuu, kädet on hapoilla, hengästyttää, oksettaa, pyörryttää.
Mut on se sen arvoista *sydän*
[/q]
You need to get out more
viikon mökkireissu takanapäin oli kyllä varsin rentouttavaa.
tos oli viikon :)
Yks poika...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- ...
- 2,345