päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- ...
- 2,345
- Seuraava »
huomenna
Hiilaripäivä
että voikin leipä maistua hyvältä
Just tuotii työpaikalle mun uus kamera ja hiiri... nyt vaa äkkii klo 16 et pääsee himaa kokeilee niit...*joo*
Kävin aamulla serkkutytön kanssa kivalla mielikuvitusmatkalla.
Ensin lennettiin lentokoneella kreikkaan ostamaan makaronia, jonka jälkeen lennettiin vuokattiin tivoliin katsomaan tiikereitä ja apinoita, ja käytiin vesiliukumäessä ja pomppulinnassa. Sitten lennettiiin takaisin suomeen ja mentiin kahvilaan apulaisiksi.
On kiva huomata ton tytön seurassa, että kyllä sitä mielikuvitusta iteltäänkin vielä löytyy.
hih.. Ruokkiksel kävin ostaas ruuaks manskoita ja herneitä... ja nyt en kyl jaksa enää noit mansikoit mättää... mut herneet just hyvii..*joo*
Avo on tekemäs Talon kaupakirjoja just.
*nuotti*jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt*nuotti*
...enpä olis aina kuvitellu muuttavani vielä enemmän "maalle"
Väsymys. Mut onpahan ainakin hauskaa kun kaikki naurattaa
Menin kauppaan ostamaan jauhelihaa, kun myymäläpäällikkö (entinen pomoni) veti mut hihasta tupakille kanssaan (hän poltti, minä en) ja tarjosi töitä. Harkitsen asiaa. Taidan suostua (lupaili aika lailla erivapauksia, kunhan vaan saisi mut duuniin).
[q]mayah, 8.7.2005 17:40:
Jumalauta, et ei oo kivaa kantaa 30 kilosta täysin väärän kokoista pahvilaatikkoa, josta ei saa kunnon otetta millään. Kurkkuun sattuu, kädet on hapoilla, hengästyttää, oksettaa, pyörryttää.
[/q]
Montakos kerrosta jouduit kantamaan?
:D
enpä olisi ikinä uskonut, että mun päivän :) voisi olla uusi kytkin, mutta tänään se on.
uusi kytkin = kuin (melkein) uusi auto = :) ja ensi viikolla pääseekin sit huristeleen sillä treelle viettämään minimuotoista lomaa. ai kun elämä hymyilee. *koputtaa puuta* *vink**hih*
kaikki tuolla päivän :( :ssä valittaa kuin helvetin kuuma on kokoajan
on vaan niin kivaa ollu tässä parina viime päivänä
*sydän* kaikki mukavat ihimset *sydän*
sain uuden työpaikan*jiihaa*
Ukkonen *sydän*
[q]Sinza, 7.7.2005 21:40:
Ukkonen *sydän*
[/q]
<3
Tottis
Vähänkö mun uus prätkä on ihq!
linkki
*sydän*
Semmonen kauppa, että koko kilpaileva osasto oli vihree kateudesta
Aurinkoa on ollu koko päivän ja kesä lämmittää*nauru*
Osa 1. Mun avaimet löytykin iskän autosta. Viikon pelastus.
Osa 2. Mahtavat duunikaverit sumpli vuorot niin että vaikka täällä on alimiehitys niin saan olla maanantain koomassa jose:n jälkeen.
Osa 3. 3 Viikkoa lomaan enää!
Osa 4. Saatiin yhteistyökumppanilta kivaa sälää kesänkunniaksi. :)
Lista jatkuis itseasiassa tänään sika pitkään joten päätän raporttini tähän.
Sain ryhmänohjaushommia [size=7](melkein oman alan töitä)[/size] lauantaille ja jos on kivaa niin jatkoa seuraa :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- ...
- 2,345
- Seuraava »