päivän :)

Back to häröily O

[q]MaaKoz, ..elokuussa olis muutto sinne sitten *hymy*..
[/q]
+ tuparit !

Junou paljon sitä buusii tarvii olla (ja buudii!)
;)

Sain työpaikan!!

Ensi viikolla Ilosaari ja pääsee näkemään luokkakavereita!! Niitä niin ihania hulluja. Vaikka medianomeilla ei ole hyvä vaikutus toisiinsa... hetken aikaa samassa paikassa vapaa-ajalla ja *känni*

pitkästä aikaa kiva päivä töissä. ja sen jälkeen iltauinnille isovelin kanssa. kivaa*hihu* kesä*sydän*

Ihan mielettömän hyvällä tuurilla mä saan ja pääsen huomenna jo nauttimaan uudella kameralla kuvaamisesta *sydän*

Kirpaseehan se tietysti hinnalla, mut kyl se kannatti

toi mollukka tua taivaalla joka haisee keltaselle ja pyöreelle

vähä yli 2h töitä enää tänään ja sitten alkaa LOMA
*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*

Vihdoinkin alkaa vähän helpottaa henkinen paha olo..*iloinen*

Huomasin eilen parvekkeella ollessani, että mulla on aivan super mukava seinänaapuri. Tuli siinä sitten jaariteltua pitkä tovi mukavia ja ihmeteltyä miten erilainen nykyisen kämppäni naapurihenki on verrattuna edelliseen. Joskus näinkinpäin *sydän**hymy*

Peppi Pupu palasi Lexa Lepakkona! :D

JIPPII!!!!

Yhdysvaltain presidentti George W. Bush on vihdoin myöntänyt, että ihmisten toimilla on vaikutusta ilmastonmuutokseen.

-Myönnän, että maapallon pinta on lämmennyt ja että ihmisten aiheuttamalla kasvihuonekaasujen lisääntymisellä on vaikutuksensa tähän ongelmaan, Bush sanoi toimittajille tänään Kööpenhaminassa.

Kuinkahan kauan muu ihmiskunta on tuon tiennyt.

Ensmäinen päivä AMK:ssa takana

[q]Individual, 6.7.2005 19:03:
JIPPII!!!!

Yhdysvaltain presidentti George W. Bush on vihdoin myöntänyt, että ihmisten toimilla on vaikutusta ilmastonmuutokseen.

-Myönnän, että maapallon pinta on lämmennyt ja että ihmisten aiheuttamalla kasvihuonekaasujen lisääntymisellä on vaikutuksensa tähän ongelmaan, Bush sanoi toimittajille tänään Kööpenhaminassa.

Kuinkahan kauan muu ihmiskunta on tuon tiennyt.
[/q]
Ei nyt pidä vaatia liikaa Yhdysvaltain presidentiltä.

Kotona taas *sydän* Pari päivää poissa ja vieroitusoireet koneella olevasta musiikista

On kyl ihmeen leppoisa olo ollut jo muutaman päivän. Illalla nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä tuntuu niin hyvälle että ihan lämmittää. Tästä ajasta pitää nauttia sen aikaa mitä tämä kestää*hymy*.

Konemetsäkaavut valmiita *heiii*, viimein!!!

Kaveri tarjosi omppusiiderin kun käytiin satamassa ja olipas kiva ilta muutenkin sen kanssa

DAMN!
Tää herra on yhtä hymyä. Oli niin loistavat bileet ja niin loistava fiilis soittaa @ Elite.
Kiitos kaikille tanssilattialla olleille

pitkästä aikaa kuvasin filmille digin sijasta :)

jännittää.

Isompi pomo kävi määräämässä mut keittämään kahvia, vaikka vastustelin ja sanoin etten osaa. Nyt tuli isommat pomot kahvilta ja kehuivat mun kahvia!
Kukaan ei oo koskaan kehunu mun kahvia!

O