Penni ajatuksistasi
Tekstaisko vaiko eikö tekstais, kas siinä pulma.
Yläkropan lihakset niin jumissa että päätä särkee ihan julmetusti. Au.
Mikäpä neuvoksi kun Muhammed ei ehkä pääsekään vuoren luo :-/
[x] Tiskaus
[x] Pohjola
[x] Imurointi
[x] Siivous
[x] Ruuan laitto
[x] Pakkaaminen
Jeij. Loistavaa. Kellokin vasta seitsemän. Ihii, systeri hyppää pian lentsikkaan
blah
Kunpa joku sanoisi: " Kyllä kaikki menee hyvin". Tai tulisi tuollainen ajatus kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Mä haluan pois täältä, mahd. pian.
PLZ OMG *hermoraastohymiö*
pitikö taas.. hemmetin yläaste kaverit :D
Toistan itseäni: http://enitenvituttaakaikki.blogspot.com/
Olipa taas ihan täydellisen fiksu idea saada jännitystä elämäänsä! Katotaan naurattaako vielä huomennakin :D
jep jep
onks pakko mennä luennolle jos ei haluu..?*igor*
mä en saa tarpeekseni tosta yhestä biisistä... se on niiiin ihana *sydän*
harmi vaan ettei mulla oo sitä koneella, eikä muuallakaan ja se loppuu muutenkin aivan liian lyhyeen...
tulee niin hyvä fiilis ku sitä kuuntelee
*yhtähymyä*
Muilla on, miksei mulla ja?
Wärarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwryyyyyyyyy.
k.
Maanantaita odotellessa :)) ...
[q]Peppi, 10.8.2007 23:20:
Maanantaita odotellessa :)) ...
[/q]
Siihen on vielä aikaa, ei tartte vielä miettiä...
Rakennanko savimontun tasolle 6 vai pitäskö sittenkin satsata falangeihin ja käydä farmaamassa tota naapuria.
[q]sadesola, 11.8.2007 17:06:
Survival of the fittest, syö tai tule syödyksi,
tappo-mode päällä ja niin edelleen.
[/q]
Todistin saman aiemmin tänään, taas kerran. Nälkä oli niin väkivaltaiseksihan siinä tuli, kun tyypit pohtii että hese vai ei hese vai amarillo vai ruokaa vai kaivetaanko vaan nenää keskellä kävelykatua siihen asti, että joku pulu tai spurgu kuolee viereen ja grillautuu polttavaa asvalttia vasten mureaksi filepihviksi. Emmä ihan lyönyt, mutta huusin päin naamaa niin kauan, että muhun tartuttiin kiinni, käännettiin ympäri ja käskettiin randomheseen. Ei sillä, ettäkö sielläkään oisin ruokaa saanut, päättivät vielä kurjat lähteä sittenkin Amarilloon, jossa tarjoilija ilmoitti annoksen valmistumiseen kuluvan aikaa noin 45min, mikä ajoi minut pikavauhtia markettiin. Lopulta sain käyttää sitä väkivaltaakin jo, mursin ruokasalaattirasian paksun muovikannen ja käytin sen palasta lusikan/haarukan asemasta. Vieläkin herää agressiot näistä muistoista, jotka onneksi painuivat menneisyydeksi jo muutama tunti sitten. Kerro työkaverillesi terveisiä, että hän on oikeassa. Tai sit anni on eläin.
Toinen penni: ruoka-asioita pohtiessa tulee aina nälkä. Suuntaisinko keittiöön nyt vai heti?
Pitäisköhä emottaa ja mennä kattoo Jaredia?