Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Hän on täällä tänään, hän on täällä tänään Pitkästä aikaa kerkee avaa koneen ja tulemaan tänne...hyvä minä! Nyt pitää selailla kalenteria ja bongata seuraavat bileet mihin pääsis!!! ollu jo pienoinen ikävä koko paikkaa...*hymy*

Yksinkin on hyvä olla.

huoh.. olin äsken hengailemassa kaverin luona leffaillassa.. sai mielen hetkeks tosi huolettomaks ja rennoks, iloseksikin. Nyt taas yksin kotona, kohta pitäs mennä nukkuu. Ahistaa, ku tietää jo valmiiks et tulee prosessoitua tiettyjä asioita ihan liian syvällisesti. Just niitä, joiden takia kaverit halus etten ois yksin.

Tietää jo valmiiks et tulee itkee ittensä uneen, koska sisälle vaa sattuu.. on tyhjä olo.. huoh.. voisko joku ottaa tän tunteen pois..?

Viikko sitten olin vielä kovasti ihmeissäni, että pää on pysynyt yllättävän hyvin kasassa kaikki kevään ja kesän ajan sotkut ja säätämiset. No nyt se sit viikon aikana lähti paisumaan ja lopulta levisi.

Auts, auts ja auts.

[q]Vampyrella, 7.7.2007 15:54:
---
Anata, 2.7.2007 22:52:
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.

---

Varmasti, koska eihän persoonallisuushäiriöön ole sinänsä mitään hoitokeinoa. Ovat niin syvällä siellä persoonallisuuden rakenteissa ne häiriöt, kuten varmasti alan ammattilaisena tiedätkin. Ovat kyllä varsin vittumaisia myös sen perusteella, mitä itse olen elämässä heitä kohdannut. Ei empatiaa, ei vastuuta eikä syyllisyyttä yhtään mistään. Helvetin taitavia ovat kuitenkin paskan jauhamisessa ja ihmisten harhaanjohtamisessa.

People, be careful.
[/q]

WORD!

Mä en halua herätä huomenaamulla klo 6.00.*poks*

[q]mku, 13.7.2007 00:14:
Suomen laki pitäisi muuttaa muotoon "Suomen säännöt". Esimerkiksi painovoiman laki on oikeasti laki, sitä on vaikea uhmata eikä sitä voi muuttaa. Nämä meidän "lait" ovat vain joidenkin ihmisien mielipiteitä siitä mikä on ok ja mikä ei ole. Miksi suhtaudumme suomen lainsäädäntöön niinkuin se olisi jumalan sana? Nuo ns. "lait" voi kuitenkin koska tahansa kirjoittaa uusiksi jos siltä tuntuu. Mutta jos niitä kutsuu säännöiksi, ihmiset eivät ehkä tottelisi niin sokeasti.. mutta ehkä ei pitäisikään.
[/q]

Senkin anarkisti! Mut periaatteessa kyl samaa mieltä Jumalan laeistahan noi on lähtöisin, ainakin yhden lakiproffan mukaan...

[q]mku, 13.7.2007 00:30:
---
sapeli, 13.7.2007 00:21:
Senkin anarkisti! Mut periaatteessa kyl samaa mieltä Jumalan laeistahan noi on lähtöisin, ainakin yhden lakiproffan mukaan...
---
Heti jos pyytää kohtuutta onkin anarkisti Joo.. sitten joku päivä kun kadut on täynnä vihaisia ihmisiä, niin muistakaa kaikki nää mun huonot läpät.
[/q]

Ei mut meinaan vaan sitä, että pelkkä rangaistuksen uhka ei monessa tapauksessa (luullakseni) riittäisi, jollei lakia paukutettaisi ianikuisena ja muuttumattomana ja ehdottomana kehdosta hautaan. Esimerkiksi näpistely isoista kaupoista on varmasti monesta vaikea nähdä moraalisesti kovin vääränä, koska se ei sinänsä lähde yksityishenkilöltä pois. Suuri osa lain voimasta tulee siitä pelottelusta, mun mielestäni. Ja omalla tavallaan kans ihan hyvä niin.

[q]mku, 13.7.2007 00:40:
Aivan.. ja kyllähän murha on aina murha. Mutta silti, jos lait eivät olisi makuasioita vaan jotain absoluuttista, niin silloinhan kaikissa maissa olisi samat lait eikö? Ja miksi valtio saa sitten itse murhauttaa ja se on ihan ok.. syviä juttuja
[/q]

Ovathan ne toki makuasioita, mutta SHHH - ei saa kertoa muille! Eikä mun mielestä mikään sivistynyt valtio voi samaan aikaan pitää ihmisen tappamista vääränä ja sitten itse tehdä niin jollei ole pirun painavaa syytä (esim. sota).

ajattelen, siis olen. jos sinä et ajattele minua, en siis ole sinulle olemassa.

[q]martina, 16.7.2007 12:04:
ajattelen, siis olen. jos sinä et ajattele minua, en siis ole sinulle olemassa.
[/q]

hyvin sanottu, ja aikalailla totta... uskon subjektiiviseen todellisuuteen, ja ihmiset jotka eivät enää koskaan käy mielessäni voisivat melkeinpä yhtä hyvin olla maan päältä kadonneita...

teeneihin, ja jalkaa särkee.pitäs lisäks mennä keskustelee raha-asioista seuran johdon kanssa :P ääh.. ääh..ÄÄäääähhh! *toktok* pakollisuuksia taas..en tykkää

aika ei vaan riitä. Liikaa kaikkea, liikaa väsymystä ja paineita sunmuita.

[q]Miinapiina, 19.9.2007 09:09:
3,5 tuntii unta viime yönä
voisin mennä nukkumaan...
[/q]

No täällä 0h unta. Mutta ei väsytä kyllä (vielä). Voisin mennä kouluun.

[q]ee102, 19.7.2007 12:51:
Mun vanhemmilla on semmoinen jumppapallo, jonka päällä parhaillani istun. Se joustaa niin mukavasti, että aloin pomppia sen päällä istualleen. No, mulla tuli siitä heti pervo ajatus mieleen: ihan niinku ois naimassa mut kyrpä tästä vaan puuttuu.
[/q]

Pyydä niitä hommaamaan sellanen "parempi" malli missä on ne kahvat mukana...

Jokainen ihminen on oman perseenreikänsä kuori :DD

Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!

Ihhih...hahhaa...

Mistähän löytäisi biletyksen käytösoppaan/koodiston/tee/älä tee-listan? Informaation puutteen sekä vasta pari vuotta sitten heränneen konemusiikki-innostuksen takia en oo viä misää käyny ja ahistaa et jos nolaan ihteni

O