Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Lueskelin äsken klubbaria ja en voi ku ihmetellä millaisia kaikenkarvaisia ihmisiä tääl on.. postaukset yms. Lisäksi mua väsyttää mut en viittis ottaa päikkäreitä et rytmi pysys tässä .. eli kuuden jälkee ylös ja hope ajoissa nukkuu.. pliih plööh.. mun ajatus ei ny oikein kyl kuje.. kahvia siis :D

Ei vittu.. ku.. ei vit. Ei.. TTU!

Taas on hyvä päivä tänään

Olipas kummallinen tunnelma ulkona; jotenkin levotonta. Hälytysajoneuvot meni pillit huutaen. Töissäkin kaikki alkoholisoituneet sekoilivat.*ding*

Panisin!

Haistakaa vittu typerien ohjelmienne ja koneidenne kanssa ja antakaa mun nukkuu

-M

Olet ajatuksissani.

Jos alepassa tavalliset muovipussit ja biohajoavat muovipussit maksaa samanverran, ni miks ihmees niit tavallisia pusseja ees myydään?

Saispa nukkua seuraavat kolkyt tuntia heräämättä välillä. Joku siivois mun huoneen sillä välin, kävis kaupassa ja tekis jotain ylihyvää ruokaa valmiiks siihen että herään. Sit vois lähtee reissuun, tulla kotiin ja maanantaina menis taas leikkimään ekaluokalle. Siellä pitää leikata lehdistä kuvia ja tehdä kollaasi. Mun uus hieno liima on imppausvapaata, se ei tuoksu pesuaineelle niinku kaikki vanhat :(

Oho, vuokranmaksupäivä. Pitäis ehkä.

[q]Annakins, 6.9.2007 22:46:
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!
[/q]

Iha paskaa palvelua siis!

[q]Annakins, 7.9.2007 00:14:
---
Janisa, 7.9.2007 00:11:
---
Annakins, 6.9.2007 22:46:
Bed turn over service ei oo käyny tänään :I Joudun itse ottamaan päiväpeiton pois!

---

---

No todella! Blair varmaan ryöstää koko henkilökunnan huomion
[/q]

Kaikki akat katsos mieluummin availee sen sankya...

miksei uni tuu??
haluisin jo nukkuu, mut oon ihan liian pirtee

[q]Janisa, 7.9.2007 00:11:
---
Annakins, 6.9.2007 22:46:

---

[/q]

No todella! Blair varmaan ryöstää koko henkilökunnan huomion

Kuvat kertovat enemmän kuin miljoona sanaa.

http://4.bp.blogspot.com/_klfAtgu-v80/R0nlJThDXtI/AAAAAAAABNg/ToihjfMNvTI/s1600/kolmipyora.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_KOaJxpKLGKk/SoVCcC7bGPI/AAAAAAAABNI/E4ja0Bahc5A/s320/IMG_1159.JPG

Ajatuksien ja IRL-paskan labyrintti.

Pääsis ees joskus ulos.. Perkele.

"laiskottaa.. laiskottaa.. mitäs sitä tekis.. laiskottaa"

Mielessä.

Taitaa olla varmaankin ihan turha mennä nukkumaan...*hmph*

En jotenkin pysty käsittää et mun ala/yläaste aikasella
hyvällä kaverilla on jo kolme lasta! (Ikää hänellä siis 24)
Tai siis en osaa kuvitella et itellä ois jo nyt KOLME lasta *pökr*

[q]Freja, 17.9.2007 14:19:
Vois ostaa tänään hiusväriä. En vaa tiiä minkä väristä ostais.
[/q]

mää ostinkin viikko sitten. en oo vaan vielä saanu huijattuu ketään laittaa sitä mun päähän.

[q]LoSight, 14.9.2007 20:28:
Haluan koiran....
[/q]

kuin myös. törkee koirakuume ollu päällä siitä lähtien, ku ylipäätään tajusin mikä koira on.

O